Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разпознаване на масло Бардал?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Разпознаване на масло Бардал?

    Първоначално публикуван от MartiX5 Преглед на мнение
    Много е изписано и изговорено по тази тема, но единствения сигурен начин да се разбере точно какво се е случило с дадено масло е да се вземе проба от него и да се изпрати в лаборатория, ако има чак такова значение за някой. Теста излиза към 250лв с транспорта до Германия или Англия, след което можете да си сравните данните от даташийта на ново масло и тези на отработеното. Във форума на този сайт имаше много дискусии по въпроса, а също така и публикувани доста резултати от тестове от различни автомобили, както и от нови масла с цел да се види дали даташийта отоговаря на това което е в тубата.
    При тази цена с мъка се удържам да не изпратя 6 проби.
    Но установих, че такива изследвания се правят и в България.
    Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

    Коментар


    • От: Разпознаване на масло Бардал?

      Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
      Малко инфо за маслата и тяхната употреба.
      Шкодата може да показва температурата на маслото.Днес и на дълъг път,ми беше интересно да следя какво става с температурата. Маслото е Шел 5w30 на 3500км.
      При 90 градуса на водата,маслото стои на 90 градуса. И тук започва интересното. При всяко рязко настъпване на газта температурата на всеки 6-8 секунди се качва с по 2 градуса. При 210км/ч стигна 117 градуса. Щом върна газта на 120км/ч градуса стои на 93. За да свали от 117 на 93 градуса,обаче му трябват поне 10-15 минути спокойно каране. При плавно подаване на газ, дори и при 160 км/ч си стои под 100.
      Карате ли агресивно,по-честа смяна на маслото.
      Сваля бавно температурата ,защото ВАГ ЕнжЕнерите решават да охлаждат горещо масло с гореща вода, единственият вариант за охлаждане е с топлообменник. А "тъпите" италианци си имат плочка с термостат и над 105 градуса пращат врялото масло в отделен охладител - топлообменник няма.
      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
      Ford Fiesta 1.4 Tdci

      Коментар


      • От: Разпознаване на масло Бардал?

        Ето ви едно филмче за истината за маслата,от което излиза че в света има няколко птоизводителя на базови масла ,и още 3-4 на присадки.От там
        нататък всичко е бранд.
        https://youtu.be/-_OmY4r6_O0
        0884 987 137
        В българския език НЯМА дума, която в множествено число да завършва с "Й"

        Коментар


        • От: Разпознаване на масло Бардал?

          Първоначално публикуван от zemooo99 Преглед на мнение
          Ето ви едно филмче за истината за маслата,от което излиза че в света има няколко птоизводителя на базови масла ,и още 3-4 на присадки.От там
          нататък всичко е бранд.
          https://youtu.be/-_OmY4r6_O0
          След като рових на тази тема, произоводителте на масла са да има няма 10 в света. Всичко друго е бранд.Отделно изкупуват отработено,и го чистят.

          Коментар


          • От: Разпознаване на масло Бардал?

            Малко не съм съгласен ва вас. Всяка рафинерия може да произвежда базово масло. Купуват и брадират само пакетажните марки. А те са по голямата част от пазара. И съответно влагат рециклирано масло за да спадне цената на продукта. Рафинериите в своето масло ползват, по принцип, само свежо, чисто ,нерециклирано масло. Особено синтетичното Масово се продават на пазра продукти не Sytetic , a HC Syntesys. Това в поголямата си част са рециклирани масло допълнени с добавки за да се получат параметрите на синтетичното масло. Затова е много важно да се купуват продукти излизащи от рафинерия ,а не от разни пакетажнни цехове. Поне аз така смятам по отношение ма маслото ,което наливам в моят автопарк. Като пример -Плама и Нефтохим Бургас са рафинерии ,а Приста -пакетажен бранд.

            Коментар


            • От: Разпознаване на масло Бардал?

              Значи спокойно мога да се доверя на бранд Дъглас излизащ от рафинерията Ramoil?
              Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

              Коментар


              • От: Разпознаване на масло Бардал?

                Всичко е въпрос на личен избор. Аз за себе си съм си решил въпроса. Понеже съм типичен българин-око до види ,ръка да пипне ,съм видял лично с очите си кое къде и как се произвежда.
                А ти обичаш да експериментираш с добавки и по твоите думи каквото масло да сипеш ,слагаш му добавка и то става супермасло.

                Коментар


                • От: Разпознаване на масло Бардал?

                  Аз пък не знам какво против имате рециклираните съставки.

                  Коментар


                  • От: Разпознаване на масло Бардал?

                    Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
                    Всичко е въпрос на личен избор. Аз за себе си съм си решил въпроса. Понеже съм типичен българин-око до види ,ръка да пипне ,съм видял лично с очите си кое къде и как се произвежда.
                    А ти обичаш да експериментираш с добавки и по твоите думи каквото масло да сипеш ,слагаш му добавка и то става супермасло.
                    За супермасло не съм писал. И да ползвам адитиви....предпазват ме от "супермаслата"
                    Последно редактирано от Keltis; 11-09-17, 11:29.
                    Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                    Коментар


                    • От: Разпознаване на масло Бардал?

                      Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
                      Малко инфо за маслата и тяхната употреба.
                      Шкодата може да показва температурата на маслото.Днес и на дълъг път,ми беше интересно да следя какво става с температурата. Маслото е Шел 5w30 на 3500км.
                      При 90 градуса на водата,маслото стои на 90 градуса. И тук започва интересното. При всяко рязко настъпване на газта температурата на всеки 6-8 секунди се качва с по 2 градуса. При 210км/ч стигна 117 градуса. Щом върна газта на 120км/ч градуса стои на 93. За да свали от 117 на 93 градуса,обаче му трябват поне 10-15 минути спокойно каране. При плавно подаване на газ, дори и при 160 км/ч си стои под 100.
                      Карате ли агресивно,по-честа смяна на маслото.
                      Значи кратко повишаване на температурата на маслото до 117 градуса драстично скъсява живота му. А ако стои на 120 градуса при влизане на двигателя в температурен режим (А4 1,8Т) колко често трябва да се сменя?
                      Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                      Коментар


                      • От: Разпознаване на масло Бардал?

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Аз пък не знам какво против имате рециклираните съставки.
                        Много уместен въпрос като се има предвид, че караме коли с голямо количество рециклирани материали вложени в тях.
                        Eдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.

                        Коментар


                        • От: Разпознаване на масло Бардал?

                          ВСИЧКО на тази планета е от рециклирани материали. Даже и ние.

                          Коментар


                          • От: Разпознаване на масло Бардал?

                            Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
                            Затова е много важно да се купуват продукти излизащи от рафинерия ,а не от разни пакетажнни цехове. Поне аз така смятам по отношение ма маслото ,което наливам в моят автопарк. Като пример -Плама и Нефтохим Бургас са рафинерии ,а Приста -пакетажен бранд.
                            от рафинерия до рафинерия разлика много, от нетф до нефт още повече, от качествен контрол до качество още повече и накрая най важно е източника.
                            Пълно е с печатници на етикети.
                            Общи приказки колкото си искаш руснаците имат сяра, немците слагат рециклирано , американците го сменят често
                            Доколкото съм чел, производителите на базови масла се броят на пръстите на две ръце, типа на базовото масло е на една, фирмите произвеждащи добавки също на една ръка, като основните добавки са под 5. Нещата звучат доста просто и лесно, но както често се оказва, когато не искаш потребителя да е информиран, го заливаш с ненужни цифри и характеристики. Рибата се лови в мътна вода. Нормално когато един производител се опитва да продава един и същи модел на различни пазари- при "конкуренция' и се стреми да изкара най голяма печалба. Кой е казал че базата и добавките трябва да са еднакви за всички . Факт е че регулаторите не желаят да се заемат с този сектор и да вкарат ред.
                            Карал съм с GM масло производство на ExxonMobil и Лукоил и дете са ми сипвали на едно и също място. Цената е различна качеството още повече.
                            карал съм и с тотал- френски и ирански. ужаззз тоя внасян от едни на булевард Левски и Росица- успях да изкарам 6к км само.
                            Така че всички сте прави, един е карал с един бардал друг с друг , а като се вземе в предвид и възможността, просто да е налят в някой турски или пазаржишки гараж
                            В момента съм с Yacco - не е лошо масло, но не е върха,.стремя се да сменям мах на 10000 км но най често се осланям на звука на двигателя. Всеки си познава мотора , при мен особено се усещат повдигачите, почнат ли да притропват сутрин време е за смяна , без значение км,

                            Да попитам някой карал ли е с Шел Shell - GTL Qatar GTL QHVI, гледах доста добри отзиви за него, но пък пишат, че бил изчезнал от пазара заради проблеми в рафинерията и сега трудно се намирал. В момента се продавал pure plus с GTL и хидрокрек според късмета

                            Коментар


                            • От: Разпознаване на масло Бардал?

                              Първоначално публикуван от Keltis Преглед на мнение
                              Значи кратко повишаване на температурата на маслото до 117 градуса драстично скъсява живота му. А ако стои на 120 градуса при влизане на двигателя в температурен режим (А4 1,8Т) колко често трябва да се сменя?
                              Имам впредвид,че рязкото настъпване на двигателя, качва температурата много бързо. Обаче да се охлади,му трябва поне 4-5 пъти повече време. Двигателя си е доста температурно натоварен, особенно ако се юрка, с масло на 130 градуса и му врътнеш ключа щото си стигнал вече. Ако искаш да я имаш колата, предстои ли спиране/престой се подготви от далече. Ако е прежалена,може и донъти да и се правят точно когато се паркира

                              Коментар


                              • От: Разпознаване на масло Бардал?

                                Как па някои двигатели нямат никакъв проблем да го изгасиш веднага след юркане по магистралата? А други (малцинство най-често с южен произход) имат? От маслото ще да е.

                                И откога 120 или 140 градуса на съвременно масло е проблемна температура? Ужаската ако я настъпя ще вдигне толкова.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X