Привет!
От заглавието вероятно не става много ясно, но ме интересува има ли такъв продукт, че не съм срещал?
Не че съм се и интересувал досега, де.
Касае се за трансмисията на култиватора ми.
В книжката, която е вероятно не особено скопосан превод пише:
"Трансмисията е заредена с течна грес. При необходимост, се допълва."
Нищо повече. Нито спецификации някакви, нито марка. Нищо.
Случи се така, че ми се износи едно от червячните зъбни колела на редуктора на водещите колела.
Изработиха ми ново, но явно съм допълвал не с каквото трябва и износването е било по-интензивно от нормалното.
Доливал съм ЕР-90. На двата вала-на водещите колела и на вала с мотичките има по един семеринг от ляво и отдясно, а лагеруването е на втулки. Не знам колко пъти съм сменял семерингите и четирите (те са еднакви като размер), но винаги оттам ми сълзи масло и доливам.
Та си мисля, течна грес би следвало да е нещо с по-голям вискозитет.
Маслото (греста) е обща за двата редуктора. Помежду им има тръба. На капака на предния редуктор има пробка с нивомерна пръчица. Винаги съм следял нивото.
Та...намира ли се такъв смазочен продукт на пазара или трябва да си го създам сам от грес и трансмисионно масло, след като ги разбъркам в леко загрято състояние?
От заглавието вероятно не става много ясно, но ме интересува има ли такъв продукт, че не съм срещал?
Не че съм се и интересувал досега, де.
Касае се за трансмисията на култиватора ми.
В книжката, която е вероятно не особено скопосан превод пише:
"Трансмисията е заредена с течна грес. При необходимост, се допълва."
Нищо повече. Нито спецификации някакви, нито марка. Нищо.
Случи се така, че ми се износи едно от червячните зъбни колела на редуктора на водещите колела.
Изработиха ми ново, но явно съм допълвал не с каквото трябва и износването е било по-интензивно от нормалното.
Доливал съм ЕР-90. На двата вала-на водещите колела и на вала с мотичките има по един семеринг от ляво и отдясно, а лагеруването е на втулки. Не знам колко пъти съм сменял семерингите и четирите (те са еднакви като размер), но винаги оттам ми сълзи масло и доливам.
Та си мисля, течна грес би следвало да е нещо с по-голям вискозитет.
Маслото (греста) е обща за двата редуктора. Помежду им има тръба. На капака на предния редуктор има пробка с нивомерна пръчица. Винаги съм следял нивото.
Та...намира ли се такъв смазочен продукт на пазара или трябва да си го създам сам от грес и трансмисионно масло, след като ги разбъркам в леко загрято състояние?
Коментар