Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двутактово гориво проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Двутактово гориво проблем

    Тя сместа изгоря, без да и мигне окото.
    Ако само боичките са се променили, вероятно, не съм имал никакъв проблем.
    В бензопила разбъркването е гарантирано, макар, че емкостта, в която държах сместа, е прозрачна, и утайка, или разслояване биха били видими, такива нямаше.
    Разджурках по навик - без промяна.

    Вероятно, допълнителни обяснения биха довели до химико-академични полемики, така че спирам да питам.
    И двете двутактови машини не бяха палени приблизително от година, оставени с празни резервоари, и проветрени карбуратори.

    Благодаря за успокоението. Явно едногодишна смес може да се използва безпроблемно.

    Коментар


    • #17
      От: Двутактово гориво проблем

      Напоследък има 2Т масла, които са UV разградими. Особено тези за двигатели на лодки. Идеята е мазният филм върху водата след 2Т лодка да изчезва.
      По-античните цвайтактери не се плашат и от моторно, вместо 2Т масло.
      Често ми се случва да нямам двутактово масло и си карам моторните триони и тример с моторно. Никой не се е оплакал. Дори подозирам че им е по-добре, след като при разглобяване по друга причина двигателчетата изглеждат ОК. Имах двутактов кросов Сузуки РМ250, който е изгорил несметни количества моторно масло (не ми пукаше) и проблеми нямаше. Стареене на гориво - ами не знам, но скоро запалих един Москвич, който за последно е пален 89 година с бензина, който си беше у него...
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #18
        От: Двутактово гориво проблем

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        скоро запалих един Москвич, който за последно е пален 89 година с бензина, който си беше у него...
        Смисъл заля го и му драсна клечката ли?

        Иначе космича не е критерий, той пали и с пикня и водка.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Двутактово гориво проблем

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          .. Имах двутактов кросов Сузуки РМ250, който е изгорил несметни количества моторно масло (не ми пукаше) и проблеми нямаше. Стареене на гориво - ами не знам, но скоро запалих един Москвич, който за последно е пален 89 година с бензина, който си беше у него...
          Не, бе..
          Въпроса е за неприложимостта на отлежала двутактова смес.

          Инак, на CZ350 около 18000 км с М10Д и бензин не му стана нищо лошо.
          Ама Москвича не е двутактов.. па и едно време какви бензини имаше, ехей...

          Коментар


          • #20
            От: Двутактово гориво проблем

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Смисъл заля го и му драсна клечката ли?

            Иначе космича не е критерий, той пали и с пикня и водка.
            Закачих го за лебеда на Койотата и го извадих заедно с кирпичения "гараж", който беше се срутил върху него. Уникално запазен 407. Нямаше никакви поражения - дори одраскана боя. Само мишоците бяха си апнали малко кабели. Директен плюс на бобината, подкачване на гориво, смукач и изрева.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #21
              От: Двутактово гориво проблем

              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
              Не, бе..
              Въпроса е за неприложимостта на отлежала двутактова смес.
              Ако се ползват съвременни 2т масла има известна логика да губят качествата си.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                От: Двутактово гориво проблем

                Аз да попитам , без много да се смеете. Каква е разликата между двутактовото и двигателното масло.

                Коментар


                • #23
                  От: Двутактово гориво проблем

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Напоследък има 2Т масла, които са UV разградими. Особено тези за двигатели на лодки. Идеята е мазният филм върху водата след 2Т лодка да изчезва.
                  По-античните цвайтактери не се плашат и от моторно, вместо 2Т масло.
                  Често ми се случва да нямам двутактово масло и си карам моторните триони и тример с моторно. Никой не се е оплакал. Дори подозирам че им е по-добре, след като при разглобяване по друга причина двигателчетата изглеждат ОК. Имах двутактов кросов Сузуки РМ250, който е изгорил несметни количества моторно масло (не ми пукаше) и проблеми нямаше. Стареене на гориво - ами не знам, но скоро запалих един Москвич, който за последно е пален 89 година с бензина, който си беше у него...
                  Май схванах какво е станало.
                  Маслото е някакво оригинално на Щил.
                  Продавача се кълнеше че машината върви само и единствено с тяхното масло.
                  Беше оставено в прозрачна бутилка в гараж където има прозорец и някаква естествена светлина.
                  Явно е изветряло от слънцето.
                  Същото се е получило днес оставено 3 часа на ярко слънце.
                  Ще пробвам да държа вече бензина с добавено масло в тъмна бутилка.
                  Благодаря.

                  п.п.
                  Резервоара е 400 мл но не ми се занимава да отливам, ще сипя малко масло и ще го изгоря.
                  Land Rover Discovery II, V8 4.0
                  VW Golf VI variant
                  Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                  Коментар


                  • #24
                    От: Двутактово гориво проблем

                    Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
                    Аз да попитам , без много да се смеете. Каква е разликата между двутактовото и двигателното масло.
                    Уж по-лесно се разтваря в бизгиня и съвсем уж маже по-добре. Опитът ми с различни двигатели категорично показва, че и двигателното става за целта.
                    Щил 250 си го яде като пич няколко години поне. Джонсъните на лодката също.
                    Новите масла са уж еко, бездимни и т.н., но това изглежда си има цена.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Двутактово гориво проблем

                      Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
                      Аз да попитам , без много да се смеете. Каква е разликата между двутактовото и двигателното масло.
                      Ами едно време не беше голяма, то двутактовото се прави от същите базови масла, били те минерални или от по-скъпите. Имаше в 2Т масло добавка на терпентин и разни други неща които да му помагат да се разтвори в бензина. Моторно масло за 4Т трябва здраво да го бъркаш с бензина за да заличиш границата.

                      По-съвременните си имат разни хитрини да изгарят по-пълно за да не пушат. Ама за 95% от масата си 2Т и 4Т масла са еднакви.

                      И разбира се има го гвоздеят на програмата - рициново масло. Дето си е рициново масло, досущ същото дето за медицински цели.

                      Брей, колко отдавна беше като имах Трабанти.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Двутактово гориво проблем

                        Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
                        Аз да попитам , без много да се смеете. Каква е разликата между двутактовото и двигателното масло.
                        Двигателното масло е мислено да не изгаря. Никога. В приложенията му няма предвиден вариант да изгори.
                        Употребата му като двутактово такова просто го поставя в неравна битка с температурата, която губи - с различни резултати, най-често изразяващи се в смрад, пушек и мазни отлагания.

                        Двутактовото масло е мислено да да изгори вършейки работата си (мазане). В идеалния случай хем изгаря максимално добре и с минимални остатъци, хем маже.

                        Издръжливостта му към температури като еталон за мерене на ефикасност и качество е нож с две остриета. Повечето качествени двутактови масла издържат на по-високи температури от по-некачествените/по-долен клас двутактови масла, но успоредно съществуват двутактови масла с относително ниски мазателни качества които участват активно в охлаждането на двигателя и съответно издържат на относително екстремно високи температури. Това са маслата за резачки, косачки и прочее при които охлаждането на двигателя разчита в голяма степен на маслото.

                        Рициновото масло си е аптечното рициново масло, а двутактовото масло на рицинова основа е масло съдържащо "аптечно" рициново масло до известна степен, но и много други съставки чиято цел е да се борят с недостатъците на чистото рициново масло употребено като двутактово. Които недостатъци са малко, но сериозни (непълно изгаряне, зацапване на двигателя, особено на дребни и фини чарколяци като изпускателни клапи и подобни). Като цяло двутактово масло съдържащо рициново масло е предназначено (и ефикасно) само при много "разпилени" двигатели които са постоянно в обороти и които често се разглабят. В частност - състезателните.

                        Естествено в по-старите времена рициновото масло - със все всичките си недостатъци - беше несравнимо по-добро (и единствен избор при състезания) в сравнение с милото родно лт-2т. Но тогава и в двигателите имаше по-малко чарколяк за зацапване.

                        Говорейки за лт-2т - потвърждавам че дали щеше да е това или двигателно - разликата беше само в миризмата. Но това все пак бяха времената когато дори и за свещите майсторите убеждаваха че съществуват само два вида свещи - с къса резба и с дълга резба, и че топлинните числа са лиготии.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #27
                          От: Двутактово гориво проблем

                          Готова смес бензин и 2т масло не се ползва на резачка или друго когато сместа е престояла повече от седмица.Всякакви експерименти са за своя сметка.Отворете си менуалите,питайте драгозов и не подвеждайте хората.
                          Белята да се извини на Ясен,щото за това е прав
                          Това е единственото нещо в експлоатацията което спазвам на двете ми резачки.В трите магазина в които пазарувам на щил и хускварна са ми приятели от деца,всички си бъркат сутринта сместа за проби и не оставят за следващия ден,или добавят леко още масло ако не са уцелили количеството.Комшията блокира машина по тоя начин със миналогодишна смес след време блокира втори път и тогава се разбра от къде извира водата.
                          Последно редактирано от Roninn; 10-09-15, 00:16.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #28
                            От: Двутактово гориво проблем

                            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                            Готова смес бензин и 2т масло не се ползва на резачка или друго когато сместа е престояла повече от седмица.Всякакви експерименти са за своя сметка.Отворете си менуалите,питайте драгозов и не подвеждайте хората.
                            Белята да се извини на Ясен,щото за това е прав
                            Това е единственото нещо в експлоатацията което спазвам на двете ми резачки.В трите магазина в които пазарувам на щил и хускварна са ми приятели от деца,всички си бъркат сутринта сместа за проби и не оставят за следващия ден,или добавят леко още масло ако не са уцелили количеството.Комшията блокира машина по тоя начин със миналогодишна смес след време блокира втори път и тогава се разбра от къде извира водата.
                            Добре приемаме че сте прав.

                            Защо тогава повечето малки косачки имат резервоари от 300-400 мл а оригиналната бутилка масло на Щил е с дозатор с който трудно можеш да премериш количеството масло за 1 литър.

                            Трябва ли с пипетка да дозирам ако горя днес 200 мл. и после след 3 седмици още 200 мл?
                            Land Rover Discovery II, V8 4.0
                            VW Golf VI variant
                            Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                            Коментар


                            • #29
                              От: Двутактово гориво проблем

                              250мл им трябват 5лм масло (на някой опаковки толкова е капачката). Колко милилитра е дозатора?


                              Източник: http://www.stihlusa.com/information/...-and-gasoline/


                              Storage
                              It is recommended that you only mix sufficient fuel for a few days’ work. Fuel storage should never exceed three months. When using fuel that has been stored for any amount of time, shake the mixture in the canister before fueling your machine.
                              Свободен превод:
                              Препоръчва се да приготвя само колкото е нужно за няколко дни работа. Съхранението на горивото(подразбирай сместа) не трябва да превишава 3 месеца. Преди употреба на смес която е била на съхранение, тя трябва добре да се разклати.

                              No matter how you slice it (or trim it or shred it), there’s no better protection for your high performance 2-stroke engine than STIHL HP Ultra. This 2-cycle engine oil has outstanding engine cleaning characteristics, plus “ultra” lubricating qualities that are superior to other 2-cycle engine oils. This fully synthetic oil is also highly biodegradable, degrading by 80% in 21 days.
                              .....Това напълно синтетично масло е също силно био-разложимо, и деградира на 80% за 21 дни.
                              Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                              Lexus LS430

                              Коментар


                              • #30
                                От: Двутактово гориво проблем

                                Като новобранец мерих със спринцовка,отдавна не го правя,наливам в резервоара чист бензин и с капачката на бутилката добавям масло,ако се съмнявам,слагам толкова докъто леко пропуши,не съветвам разбира се да се прави така.Имам десетина декара стари сливи,понякога остава готова смес,ползвам си я разбира се,слагам масло все едно е чист бензин.

                                П.п ползвам само пълна синтетика.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X