Дайте малко акъл от къде да намеря читав маркуч за бензин.
Ето и постановката:
дължина около 10-15 см
ъгъл 90гр. на около 2 сантиметра от края ( горе долу веднага след края на щуцера върху който се нанизва )
диаметър на щуцера - 7-8мм
налягане на бензина - няма; гравитационно се стича
околна температура - не би трябвало да е висока... предполагам 50на градуса макс...
Преди две години сложих семперит 7мм, двуслоен с оплетка между двата слоя, абе стандартен маркуч, ширпотреба.
Днес като го свалих и направо се хванах за главата - на ъгъла се бяха сцепили и двата слоя, а гумата се ронеше.
Там където беше нанизан на щуцерите се беше нацепил по дължина.
Оригиналното изпълнение е с ъгъл на самия маркуч, но струва "едни" пари ( 40 кинта за брой... а на мен ми трябват два ).
Та най-лесното нещо, което мога да направя е да си купя един метър семперит и да го сменям периодично, но ми се иска по-сериозно решение.
Дали може да се намери маркуч с ъгъл на по-поносиима цена от някой автомобил... или пък само рамо и после да се наснажда?
Ето и постановката:
дължина около 10-15 см
ъгъл 90гр. на около 2 сантиметра от края ( горе долу веднага след края на щуцера върху който се нанизва )
диаметър на щуцера - 7-8мм
налягане на бензина - няма; гравитационно се стича
околна температура - не би трябвало да е висока... предполагам 50на градуса макс...
Преди две години сложих семперит 7мм, двуслоен с оплетка между двата слоя, абе стандартен маркуч, ширпотреба.
Днес като го свалих и направо се хванах за главата - на ъгъла се бяха сцепили и двата слоя, а гумата се ронеше.
Там където беше нанизан на щуцерите се беше нацепил по дължина.
Оригиналното изпълнение е с ъгъл на самия маркуч, но струва "едни" пари ( 40 кинта за брой... а на мен ми трябват два ).
Та най-лесното нещо, което мога да направя е да си купя един метър семперит и да го сменям периодично, но ми се иска по-сериозно решение.
Дали може да се намери маркуч с ъгъл на по-поносиима цена от някой автомобил... или пък само рамо и после да се наснажда?
Коментар