Здравейте,
Ако модераторите преценят нека преместят темата на по-подходящо място.
Искам да споделя нещо което ми се случи точно преди великденските празници.
Газта ми свърши съвсем близко до ОМВ на бул. Рожен посока Илиянци и реших да заредя там.
За четвърти път ми се случи, още преди да съм закачил пистолета към колата, колонката да отчете някакво гориво и цена от 4 стотинки.
Първия път когато ми се случи това си казах "Живееме в България все пак.......майката.....". Пет стотинки няма да ме гътнат. Платих си, казах им на служителките на касата да си оправят колонката (да викнат поддръжката) и си тръгнах. Казах им, че обратния вентил не държи - просто да кажат.
Втория път, когато пак се случи такова нещо (стотинките бяха 8, настоях да нулират колонката и тогава заредих. Пак обърнах внимание на служителките и отговора беше "От фирмата идваха и направиха всичко както трябва - имаме си и протоколи за това". Платих и пак си тръгнах какво да каже човек - имат си протоколи.
Третия път вдигнах културен скандал на управителката и отговора пак беше "Ама вчера от фирмата бяха тук. Да ви покажа протоколите...."
Четвъртия път вече ми прекипя и си го изкарах на заместничката на управителката. Горкото момиче ме гледаше жално и само ми повтаряше дежурната фраза "Миналата седмица от фирмата бяха тука - имаме си протоколи....". Изписах две страници в книгата за оплаквания!
Май единственото нещо, което може да се направи с тези протоколи е да се употребят за "задни" нужди....
След като нямаше адекватна реакция от бензиностанцията в продължение на около 4 месеца, се обадих на клиентския телефон на ОМВ.
Подадох сигнал (жалба) и след два дни ми се обади един младеж с извинения в стил "Мило другарче, ние няма да правим повече така....И на другите ще кажем и те да не правят така..."
"Тя, поддържащата фирма - Рое България е виновна, те не са си свършили качествено работата. Ще им търсиме отговорност!"
Според мене небива да се подминават такива нередности!
Кражбата от всеки клиент си е кражба както и да го погледнеш. Малка, но за сметка на това редовна! Принципа на спортния тотализатор...
Там където капе никой не си дава зор да го спре. Ама капка по капка - вир става!!! Само, че вира е в другия двор и неможеме да го ползваме....
Ако някой има идея как може да се въздейства - нека сподели. Най-много мразя да ме гъбаркат на дребно.
Ако модераторите преценят нека преместят темата на по-подходящо място.
Искам да споделя нещо което ми се случи точно преди великденските празници.
Газта ми свърши съвсем близко до ОМВ на бул. Рожен посока Илиянци и реших да заредя там.
За четвърти път ми се случи, още преди да съм закачил пистолета към колата, колонката да отчете някакво гориво и цена от 4 стотинки.
Първия път когато ми се случи това си казах "Живееме в България все пак.......майката.....". Пет стотинки няма да ме гътнат. Платих си, казах им на служителките на касата да си оправят колонката (да викнат поддръжката) и си тръгнах. Казах им, че обратния вентил не държи - просто да кажат.
Втория път, когато пак се случи такова нещо (стотинките бяха 8, настоях да нулират колонката и тогава заредих. Пак обърнах внимание на служителките и отговора беше "От фирмата идваха и направиха всичко както трябва - имаме си и протоколи за това". Платих и пак си тръгнах какво да каже човек - имат си протоколи.
Третия път вдигнах културен скандал на управителката и отговора пак беше "Ама вчера от фирмата бяха тук. Да ви покажа протоколите...."
Четвъртия път вече ми прекипя и си го изкарах на заместничката на управителката. Горкото момиче ме гледаше жално и само ми повтаряше дежурната фраза "Миналата седмица от фирмата бяха тука - имаме си протоколи....". Изписах две страници в книгата за оплаквания!
Май единственото нещо, което може да се направи с тези протоколи е да се употребят за "задни" нужди....
След като нямаше адекватна реакция от бензиностанцията в продължение на около 4 месеца, се обадих на клиентския телефон на ОМВ.
Подадох сигнал (жалба) и след два дни ми се обади един младеж с извинения в стил "Мило другарче, ние няма да правим повече така....И на другите ще кажем и те да не правят така..."
"Тя, поддържащата фирма - Рое България е виновна, те не са си свършили качествено работата. Ще им търсиме отговорност!"
Според мене небива да се подминават такива нередности!
Кражбата от всеки клиент си е кражба както и да го погледнеш. Малка, но за сметка на това редовна! Принципа на спортния тотализатор...
Там където капе никой не си дава зор да го спре. Ама капка по капка - вир става!!! Само, че вира е в другия двор и неможеме да го ползваме....
Ако някой има идея как може да се въздейства - нека сподели. Най-много мразя да ме гъбаркат на дребно.
Коментар