Обява

Свий
Няма добавени обяви.

какъв трябва да е хубавия дизел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • какъв трябва да е хубавия дизел

    какъв трябва да е хубавия дизел
    питам защотото сипах един които беше прозрачен като олио на бензиностанциата

    вчера сипах един които пуши два пъти повече ама беше супер тъмен и гъст

    карам нисанче патрол y60 то претенциозно ли е към дизела

    какъв трябва да е дизела като консистенция, цвчт, мирис

  • #2
    До: какъв трябва да е хубавия дизел

    Хубав дизел - това е доста рядко срещано у нас и поради това твърде относително... Но все пак трябва да бъде жълтеникав , ако е прозрачен , значи му липсва някоя съставка. Ако е червеникав , значи има примес с леко корабно гориво. А ако отзад мирише на банички , значи е роднина на биодизела от някоя родна маслобойна...

    Коментар


    • #3
      До: какъв трябва да е хубавия дизел

      а може ли да му стане нещо на двигателя )

      щото всеки път е различно от различните бензиностанции

      Коментар


      • #4
        До: какъв трябва да е хубавия дизел

        Може, първи го отнасят помпата и дюзите...

        Коментар


        • #5
          До: какъв трябва да е хубавия дизел

          Аз от две години карам с нафта само на бензиностанции ЕКО Кинитрон и съм много доволен. За мен по-добър дизел от тяхния няма.
          Преди това карах само с ОМВ, но откакто ме излъгаха вече нестъпвам там. А за ШЕЛ не ми се говори, от там пък всеки реве като бачковска мечка...

          Коментар


          • #6
            До: какъв трябва да е хубавия дизел

            Тук мога да добавя че и дизела на Лукойл също е добър.Преди време карахме служебния Форд само с Шелска нафта и положението беше много зле за около 10000км. тръгва да се запушва турбото и тогава минахме на Лукойл и сме много доволни.

            Коментар


            • #7
              До: какъв трябва да е хубавия дизел

              Карам основно ОМВ и понякога Лукойл. Нямал съм проблеми с горивото и не съм ползвал досега добавки и други глезотии . До момента за помпи и дюзи само съм чувал...........
              [IMG]http://htftp.domainbg.com/MARINHAKER/MARINHAKER/marin2.JPG[/IMG]

              Коментар


              • #8
                До: какъв трябва да е хубавия дизел

                Преди време едно АРО (по асвалт не стъпваше мн мн) (дизел) само от шел зареждахме нафтата, за няколко месеца от както го бяхме зели се скапа ГНП - маистора които я отвори каза "тва нее нафта"...
                може и маистора да нее свят...
                S10 & Frontera

                Коментар


                • #9
                  До: какъв трябва да е хубавия дизел

                  Първоначално публикуван от Тихомир Севов Преглед на мнение
                  Хубав дизел - това е доста рядко срещано у нас и поради това твърде относително... Но все пак трябва да бъде жълтеникав , ако е прозрачен , значи му липсва някоя съставка. Ако е червеникав , значи има примес с леко корабно гориво. А ако отзад мирише на банички , значи е роднина на биодизела от някоя родна маслобойна...
                  любопитно ми е от каде имаш тази информция? сподели!
                  "..there is no substitute for cubic inches.."

                  Коментар


                  • #10
                    До: какъв трябва да е хубавия дизел

                    Аз преди карах на Shell v-power и нямах проблеми като цяло. Или поне така си мисля. Сега карам на Лукоил, тъй като се държи чувствително по-добре от на ОМВ, особено при каране с повечко газ. Shell много рядко сипвам вече поради стреса, който е обхванал всички, че shell сипват ла*на та и аз да се не мина вече не съм при тях
                    VW Touareg V10, 5000cc

                    Коментар


                    • #11
                      До: какъв трябва да е хубавия дизел

                      ... Като начало - убавия
                      дизел требе да е течен!!!
                      Да живей куманизъма!

                      Коментар


                      • #12
                        До: какъв трябва да е хубавия дизел

                        Първоначално публикуван от fakir Преглед на мнение
                        любопитно ми е от каде имаш тази информция? сподели!
                        От опит. Виждал съм да месят дизел с леко корабно поради по-ниската му цена. Доколкото знам лекото корабно е с по-ниско съдържание на парафин и затова не е добре да се кара само с него. Но иначе камионите го смесваха с дизел и караха. Само дето ставаха по-шумни.
                        Последно редактирано от Тихомир; 06-06-07, 12:47.

                        Коментар


                        • #13
                          До: какъв трябва да е хубавия дизел

                          А, някой карал ли е с биодизел и какви са отзивите?
                          Ако се колебаеш дали някой е боклук, значи той си е.

                          Коментар


                          • #14
                            До: какъв трябва да е хубавия дизел

                            Първоначално публикуван от Тихомир Севов Преглед на мнение
                            От опит. Виждал съм да месят дизел с леко корабно поради по-ниската му цена. Доколкото знам лекото корабно е с по-ниско съдържание на парафин и затова не е добре да се кара само с него. Но иначе камионите го смесваха с дизел и караха. Само дето ставаха по-шумни.
                            Колега,лекото корабно е с по-високо съдържание на сяра(от там идва и разликата в цената-просто не е изчистено съдържанието и)В ЛУК ОЙЛ се произвеждат няколко вида дизелово гориво :1-я със съдържания на сяра до 0,2ppm което е предимно за Българския пазар и 2-я със съдържания на сяра 0,005ppm(така познато като евро-дизел),до скоро се правеше и с 0,035 но вече се спря от производство.

                            Коментар


                            • #15
                              До: какъв трябва да е хубавия дизел

                              Първоначално публикуван от hollowman Преглед на мнение
                              Колега,лекото корабно е с по-високо съдържание на сяра(от там идва и разликата в цената-просто не е изчистено съдържанието и)В ЛУК ОЙЛ се произвеждат няколко вида дизелово гориво :1-я със съдържания на сяра до 0,2ppm което е предимно за Българския пазар и 2-я със съдържания на сяра 0,005ppm(така познато като евро-дизел),до скоро се правеше и с 0,035 но вече се спря от производство.
                              Възможно е , не съм химик. Само казах какво съм виждал. Някои направиха милиони само от разликите в цената , продавайки го за дизел.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X