От: Castrol TDA
Бензинът нали е по-запалим от дизела като по-лек петролен продукт? Освен това в дизеловия двигател на практика се явява разтворител/почистващо вещество което ще намали смазващия ефект който има мазния дизел. Там където има контакт на метал срещу метал, при помпа да кажем, ще има повече фрикция и износване, от което се получават стружки в системата. Стружките са проблем за горивните помпи, дюзи, филтри.
					Бензинът нали е по-запалим от дизела като по-лек петролен продукт? Освен това в дизеловия двигател на практика се явява разтворител/почистващо вещество което ще намали смазващия ефект който има мазния дизел. Там където има контакт на метал срещу метал, при помпа да кажем, ще има повече фрикция и износване, от което се получават стружки в системата. Стружките са проблем за горивните помпи, дюзи, филтри.
							
						
Коментар