Някой може ли да обясни каква е разликата между масло което е тип LHM (за Ситроен) и CHF (за БМВ). Интересува ме дали са взаимно заменяеми и имат ли разлика във вискозитета.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за хидравлични масла
Свий
X
-
Re: Въпрос за хидравлични масла
LHM е минерално а CHF e пълна синтетика.
Абсолютно недопустимо е да се смесват.
И двете са неутрални по отношение на уплътненията и съединенията.
CHF не се сменя и е за целия експлоатационен период на системата.
Възможно най доброто е и го слагат на всички нови коли. Друг е въпросът какъв е експлоатационният период на автомобила след '95)
LHM
Плътност при 20 °С, kg/l - 0,833
Визкозитет при 100 °С, mm2/s - 6,2
Визкозитет при 40 °С, mm2/s - 18,2
Визкозитет при –40 °С, mPa s - <1200
Визкозитетен индекс - >300
Температура на кипене, °С - >125
Температура на замръзване, °С - <-60
Цвет - зелен
CHF
Плътност при 20 °С, kg/l - 0,830
Визкозитет при 100 °С, mm2/s - 5,98
Визкозитет при 40 °С, mm2/s - 18,5
Визкозитет при –40 °С, mPa s - <1400
Визкозитетен индекс - >300
Температура на кипене °С - >150
Температура на замръзване °С - <-50
Цвет - зелен
За БМВ използват и АТФ и Декстрон. Но всички препоръчват CHF като алтернатива на всичко.Последно редактирано от Scrapheap; 25-03-07, 01:38."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
-
Re: Въпрос за хидравлични масла
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеНа хидравличните масла пенливостта е по-важен показател от вискозитета.
Пък предполагам Йори няма да си купува масло от "Верила""Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Re: Въпрос за хидравлични масла
Нямам спомени за Верила. Нещо правеха в Плама, ама май вече не съществува и цехът.
Мълчат ... Понеже повечето са откровенни ментета, ако и с гръмки етикети. Не влизат в пенливостта при никви температури. И хем работи кофти, хем бързо разбива всичко, и първо помпата. Знаят го, затова и дрънкат глупости за вискозитет. Понеже балъците гълтат и така.
Коментар
-
До: Въпрос за хидравлични масла
Темата е старичка, но някой има ли си на представа дали това минерално масло LHM, става за помпата на хидравличен съединител MAGURA за мотоциклет. Маслото и там е минерално а не сиснтетично, но цената на оригиналното е 15-20 лв за някакви си 100-150 мл.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Въпрос за хидравлични масла
Мисля че намерих отговораще пробвам с LHM Plus
Mineral oil is a great alternative to DOT Brake fluid. Mineral oil is not caustic and is non-toxic, but the main performance advantage to the rider is that mineral oil will not absorb water from the air like DOT fluid will. This absorbed water causes gas bubbles to form in the system which creates a 'sprongy' feel. While researching for a replacement oil to the hyper-expensive SM-DB-OIL Shimano Mineral Oil for Disk Brake($18.95 for 50ml., #Y-839 98010)(Red Color), I have found:
Pentosin central hydraulic fluid is one option. Either of LHM Plus or CHF 7.1(No. 54106) will work fine. LHM Plus & CHF 7.1 are rated at 18 cSt@40C/6.0 cSt@100C/VI 340. This is slightly thinner than the Castrol, so it may work even better in Shimano brakes. Pentosin is supplied in the hydraulic systems of most German and European cars, most notably as BMW and Audi power steering fluid. Consult a local dealer about availability. Do not use CHF 11S with as it is a synthetic oil. CHF 7.1 should run about $15 per liter. I think that Pentosin CHF 7.1 is probably the best improvement that can be made to the Shimano brakes. (Green Color)Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар