Обява

Свий
Няма добавени обяви.

МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО


    МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО ВЕНТО 1,8 МОНО НА ГАЗ БОБИНАТА ГРЕЕ .НА БЕНЗИН НЯМА ПРОБЛЕМ СМЕНЕН ДАТЧИК НА ХОЛ,КАБЕЛИ,СВЕЩИ ДИСТРИБУТОРНА КАПАЧКА.ДВЕ БУБИНИ ИЗГАРЯТ ОТ ПРЕГАРЯНЕ,И ТОВА Е САМО НА ГАЗ.АКО НЯКОЙ ДА ПОМОГНЕ.

  • #2
    До: МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

    А ти що викаш?

    Някой корифей в елекричеството е взел захранване за газовото от дето не трябва.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      До: МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

      колата е на газ от 5 г това го прави от лятото нищо не е променено днес смених и намалих на 0,6 мл свещите . пак грее .

      Коментар


      • #4
        До: МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

        Ами значи божа работа. Купи си по як пожарогасител за всеки случай.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #5
          До: МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

          Някои майстори които поставят агу взимат ток за захранването на управлението от захранването на бобината,виж да не е от там проблема.
          Последно редактирано от Ясен; 12-04-10, 13:52. Причина: бУбина е друго нещо и го няма в автомобила
          0885719173-Красимир

          Коментар


          • #6
            До: МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

            Провери свързването на газовия клапан.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #7
              До: МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

              Няма оправия все си грее две бобини изгарят, по точно комутатора ..Майсторите за уредби казват електрониката е, електричарите викат за газа--- те си kак няма вСливен един читав майстор

              Коментар


              • #8
                До: МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

                Свържи се с Румен - CarTest, в Ямбол се намира.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #9
                  До: МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

                  БЛАГОДАРЯ

                  Коментар


                  • #10
                    До: МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

                    Първоначално публикуван от SINOP Преглед на мнение
                    Няма оправия все си грее две бобини изгарят, по точно комутатора ..Майсторите за уредби казват електрониката е, електричарите викат за газа--- те си kак няма вСливен един читав майстор
                    уффффффффффф, ко да кажа за сливен, мен не могат да ми свалят масления филтър на хондата. При Слав ходи ли, казват че е добър е електрониките на колите, може да помогне. Провери си връзките , на мен на форда така от лоша връзка ми изгоря комутатора и бобината грееше ама малко повече от колкото е нормално
                    -------Honda CR-V 128к.с.--------
                    "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                    Коментар


                    • #11
                      От: До: МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

                      Първоначално публикуван от SINOP Преглед на мнение
                      Няма оправия все си грее две бобини изгарят, по точно комутатора ..Майсторите за уредби казват електрониката е, електричарите викат за газа--- те си kак няма вСливен един читав майстор
                      Първоначално публикуван от SINOP Преглед на мнение
                      Няма оправия все си грее две бобини изгарят, по точно комутатора ..Майсторите за уредби казват електрониката е, електричарите викат за газа--- те си kак няма вСливен един читав майстор
                      Здравей,
                      Може би вече си решил проблема, но може и на някои друг да се случи
                      Бобината най-вероятно прегрява, не защото газаджиите са взели "ток" от нея, а заради газта! Дори газовия клапан да е свързан към клемата +12 волта на бобината, това няма нищо общо с нейното натоварване по ток (съответно прегряване), защото се комутират не 12-те волта, а масата на бобината. Комутатора е свързан между масата на колата и бобината, на която пък винаги са подадени 12 волта.
                      За да възникне искра във въздух са необходими между 1000 до 3000 волта на милиметър в зависимост от влажността. Когато обаче дойде момента на запалване, налягането в цилиндъра е доста по-високо от атмосферното, съответно и частиците в гориво-въздушната смес изминават по-малък път преди да се сблъскат една в друга и поради тази причина газа неможе да се йонизира и искра не възниква ако се подадът между 1000 до 3000 волта на милиметър. За да възникне искра при такива условия са необходими около 10000 волта на милиметър при работа на бензин (сместа е по-влажна) и над 15000 волта на милиметър при каране на газ, защото сместа е суха и по-трудно се йонизира. Оттук идват и препоръките да се намали разстоянието между електродите на свещите при каране на газ, защото ако не възникне искра между електродите на свещта, то пробива бобината или се поврежда комутатора (ако бобината издържи на вътрешен пробив). То е като да пробваш дали има искра на някоя свещ като извадиш лулата, а това никога не се прави на електронно запалване. Същото се случва и когато остареят високоволтовите кабели до свещите. Затова навсякъде пише, че ако колата се кара на газ, запалителната система трябва да е перфектна.
                      В твоя случай ако отдавна не си сменял кабелите трябва да го направиш иначе рискуваш да пробие бобината или комутатора. Може да се окаже, че бобината вече има частичен пробив, което не е малко като вероятност, но се хваща трудно - проблеми при паленето в студено и влажно време. За да видиш дали са виновни кабелите, свали свещите и гледай коя от тях е по-черна от другите (сухи и черни сажди) - там със сигурност има лошо запалване и за това е виновен съответния кабел. Ако всичките са покрити със сухи и черни сажди, мотора притриса въпреки, че се опитваш да настроиш сместа от изпарителя, то виновен е кабела между делкото и бобината, палеца или капачката. Ако си без делко (както е при теб), виновника е бобината. За да разбереш дали бобината има вътрешни и/или външни пробиви, първо я огледай дали върху нея няма наслояване със синкав оттенък - това е признак за пробиви, макар че колата все още работи. Напръскай я с вода (пръскалка за цветя върши работа) и следи за промяна в работата на мотора. Ако има промяна, сменяй бобината - пробила е. Между другото този метод става и за диагностика на прибили кабели. Според мен най-разумната инвестиция е да си смениш кабелите и евентуално свещите (за последните не е задължително) и ако колата не се оправи пробвай с нова (друга) бобина. Може също и да намалиш разстоянието на свещите до 0.6мм, но тогава колата ще стане мааааалко по-спъната.
                      Желая ти успех!

                      Коментар


                      • #12
                        От: МОЛЯ КАЖЕТЕ ЗАЩО

                        А някой ползвали мотор тестери....

                        Не е по темата, ама наскоро имах един интересен случай. Рав4, от първите, с 3S-FE моторетка. Около 500-700км. след монтаж на АГУ инжекцион, и продажба на автомобила на друго лице, автомобила започва да пуши много, и да няма мощност. В рамките на два дни, след голяма обиколка на сервизите, ми звънят и от страната на продавача и от страната на купувача да видим въпросното чудо.
                        Очаквам предложения какъв е проблема, и варианти за диагностика. Няма записани грешки в паметта. Пушека е сиво син.
                        Последно редактирано от Джамбазов; 31-05-10, 21:42.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X