Имам кола на газ Фиат, 16 клапанов пълен инжекцион с две високоволтови бобини и електронно управление на центровката.
В момента паля на студен двигател и оборотите са ми около 1200- 1300. Като почне да загрява колата си падат нормално на 850. Един вид стъпковото моторче ми регулира количеството газ освен въздух.
Пробвам да регулирам оборотите на празен ход от винта на изпарителя който е за целта но никакъв резултат в промяна на оборотите- явно стъпковото моторче усеща че двигателя си променя оборотите заради мен и компенсира веднага.
На лада е лесно ама тука с тая пущина дето се опитва да се прави на умна как?
Дайте идея как да настроя количеството газ на празен ход да е най оптимално.
В момента съм му намерил една цака за регулирането
ако е много отвит винта оборотите са си 850 но като закрия леко с ръка отвора откъдето смуче въздух и загасва- явно сместа му е доста богата и леко намаляване на въздуха му идва критично.
В момента с доста по завъртян винт оборотите пак са 850 обаче като затворя почти целия отвор и двигателя му падат леко оборотите и почва да тресе но не гасне и според мен съм нацелил горе долу момента с правилната смес.
Правилно ли го мисля и има ли по лесен начин?
Много ми е интересно също защо според някои хора като обеднявам сместа от тройника може да ми се вдигне разхода?
В момента паля на студен двигател и оборотите са ми около 1200- 1300. Като почне да загрява колата си падат нормално на 850. Един вид стъпковото моторче ми регулира количеството газ освен въздух.
Пробвам да регулирам оборотите на празен ход от винта на изпарителя който е за целта но никакъв резултат в промяна на оборотите- явно стъпковото моторче усеща че двигателя си променя оборотите заради мен и компенсира веднага.
На лада е лесно ама тука с тая пущина дето се опитва да се прави на умна как?
Дайте идея как да настроя количеството газ на празен ход да е най оптимално.
В момента съм му намерил една цака за регулирането
ако е много отвит винта оборотите са си 850 но като закрия леко с ръка отвора откъдето смуче въздух и загасва- явно сместа му е доста богата и леко намаляване на въздуха му идва критично.
В момента с доста по завъртян винт оборотите пак са 850 обаче като затворя почти целия отвор и двигателя му падат леко оборотите и почва да тресе но не гасне и според мен съм нацелил горе долу момента с правилната смес.
Правилно ли го мисля и има ли по лесен начин?
Много ми е интересно също защо според някои хора като обеднявам сместа от тройника може да ми се вдигне разхода?
Коментар