Вече два пъти зареждам в 100 октанов бензин (поне така пише) от ЕКО и има осезаема разлика в работата при ниски, паленето и мощността.
Та въпроса ми е, дали е правилно, като сме увеличили предерението и сме сложили свещи с по-нисък топлинен индекс, да вдигнем октана? С 95 при по-студено искаше малко повече въртене за да запали и докато загрее малко сместа му идваше богата и работеше нестабилно.
Той и карбуратора си е за бой, ама това е друга тема.
Та въпроса ми е, дали е правилно, като сме увеличили предерението и сме сложили свещи с по-нисък топлинен индекс, да вдигнем октана? С 95 при по-студено искаше малко повече въртене за да запали и докато загрее малко сместа му идваше богата и работеше нестабилно.
Той и карбуратора си е за бой, ама това е друга тема.
Коментар