Разходът зависи най-много от прецизната настройка в ниските режими. Т.е. ако с малък отвор са постигнати оптималните настройки, с по-голям - разходът ще нарастне. Ако имаш късмет и изпарителят е прецизен, може и да не усетиш нарастването.
И да, ако направиш прекалено голям отвор, може да отвиеш докрай крановете и пак да не докараш смес. Редовен проблем на метан, между другото.
Разходът зависи най-много от прецизната настройка в ниските режими. Т.е. ако с малък отвор са постигнати оптималните настройки, с по-голям - разходът ще нарастне. Ако имаш късмет и изпарителят е прецизен, може и да не усетиш нарастването.
И да, ако направиш прекалено голям отвор, може да отвиеш докрай крановете и пак да не докараш смес. Редовен проблем на метан, между другото.
Те настройките си идват от добре настроения автомобил.Имам въпрос към тебе Ясене:твоя автомобил колко гори?Моите:Audi-3 1,8 20v 92kw 10-11газ градско 8-10 извън градско(ГИ),Golf 2 4x4-11-16л градско и 9л извън градско и Паджеро 3000-150кс от15до25л градско и около 13л извън градско.
Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
АСК Ален Мак
Самара - 4.4/100 метан градско, Нива - 15/100 пропан-бутан градско. За протокола - и двете са с двукамерни карбуратори. Откъде този жив интерес към личните ми дела?
Самара - 4.4/100 метан градско, Нива - 15/100 пропан-бутан градско. За протокола - и двете са с двукамерни карбуратори. Откъде този жив интерес към личните ми дела?
Просто интерес,понеже доста пишеш по темите за АГУ (къде вярно къде не),но човек не може на знае всичко.Аз също се уча постоянно.
Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
АСК Ален Мак
Ти си бил със смесител които се монтира на самия инжекцион сигурно.
Аз съм махнал дори инжекциона защото имаше повреда в него.
Колата се кара на пропан-бутан.
Мерси предварително.
И неразбирам логиката защо при газ трябва така да се задушава колата
Проверих,но и на BRC е с един прорез и не дават размер на дефузура.Има и едно приспособление което италиянците го слагат на повечето мерцедеси(клапа с електромогнит,монтирано на входа на въз.филтър).Когато е на бензин е отворен,ана газ затворен.
Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
АСК Ален Мак
Понеже спора стана личен, ще го пропусна.
Тоя смесител на снимката за мене е пълна идиотия. Направи подобен, като отвора на стеснението е като площ с 30% по-малък от големия диаметър. Това на 70мм прави към 60мм дифузьор. Сложи дупките отдолу към колектора. Направи колкото може повече и по-големи. Щуцерите за маркучите от изпарителя поне 2Х10 мм вътрешно и максимално свободно движение на газта до самия смесител. Крановете са само за ограничение на максимални обороти с пълна газ. Ако сложиш изпарител с трета ускорителна камера е по-добре за тия коне. BRC имат няколко успешни модела.
Ако така направено не ти хареса на вървеж и на разход ще поема разноските.
Стига бе Ясене.
1992ра си купих нова Нива 1.6. Харчеше поне 13/100 бензин градско. Няма да коментирам колко вървеше. 1992ра трафика малко се различаваше от сега.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Понеже спора стана личен, ще го пропусна.
Тоя смесител на снимката за мене е пълна идиотия. Направи подобен, като отвора на стеснението е като площ с 30% по-малък от големия диаметър. Това на 70мм прави към 60мм дифузьор. Сложи дупките отдолу към колектора. Направи колкото може повече и по-големи. Щуцерите за маркучите от изпарителя поне 2Х10 мм вътрешно и максимално свободно движение на газта до самия смесител. Крановете са само за ограничение на максимални обороти с пълна газ. Ако сложиш изпарител с трета ускорителна камера е по-добре за тия коне. BRC имат няколко успешни модела.
Ако така направено не ти хареса на вървеж и на разход ще поема разноските.
Разхода зависи много от трафика и шофьора..
Как? С бутане?
И Брато беше докарал един Еспас 2.2 до 8/100 ама не дигаше повече от 100 празен.
И за мен това стесняване ми се струваше доста голямо,но така се произнесоха доста газаджии.
Като се затопли времето мисля да пробвам да видя какво ще се получи с раширяването ан отвора защото така баша не ме кефи ускорението на колата.
Плочката реализира елементарен карбуратор - тръба на вентури с дупка за горивото в зоната с ниско налягане. обаче като е за газ, се намесват и следните фактори - редукторите (изпарителите) имат известна нечувствителност и газта има много голям обем, сравнено с засмукания въздух.
От първата особеност следва да се подбере подходящ диаметър на смесителя. като е по-малък, имаме по-голямо разреждане още при малка мощност и газовото е чувствително и колата пъргава. обаче не може да е много малко - просто не позволява напълване на двигателя с горивна смес. ето за размера - The venturies must be at least 75% of the superficial measure of the carburettors venturie or butterfly valve if its an EFI engine.
- The venturies superficial measure must be 7.5MM2 and if possible 10 MM2 for every HP. If you have a 3.5 Lr 200Hp engine you need a mixer with a superficial measure of 200X7.7MM=1500MM2. You need a mixer with a venturie diameter of at least 43 MM. If you have a 3.5 Lr 200Hp engine you the need a mixer with a superficial measure of 200X10MM=2000MM2. You need a mixer with a venturie diameter of 50 MM for the best performance. The manufacture or importer can advise you whit a chose of the mixer. това е от тук http://www.chaosboyz.nl/rubriek/techniek/techlpg.htm
Втората важност, която убягва на някои газопоставячи, е за правилното съотношение на газ-въздух сместа в различните режими. газта при навлизането си в потока въздух в тръбата на вентури, имайки обем, сравним с този на необходимия въздух, прави обема на горивовъздушната смес чувствителоно по-голям. значи трябва да се предвиди съответното прекъсване на линията на извивката на смесителя, за да се получи искания закон на смесване. казано просто, след дупите за газта става по-широко доста бързо - това може би е лесно за смятане за някой инженер по флуидите, ама за мен не е. освен да се осигури горното, с формата на смесителя се цели и да се компенсира дефекта на елементарния карбуратор - да прави богата смес точно като не трябва - в мощностен режим. това се постига, като все пак не се оставя много място за навлизащата газ. също и с помощта на винтовете по маркуча.
Ето и малко на руски за методиката на изчисляване http://www.dze.lpg.ru/Gts/Mixerr.htm Стехиометрическое отношение Метан Пропан Бутан Бензин
Стехиометрическое отношение массовое 17 16 15 15
Стехиометрическое отношение объемное 9.5 24 31 -
Коментар