Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Флаш Луб

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Флаш Луб

    Долу-горе ми се изясни, но не разбрах какъв е този блатен газ, метан ли е, и защо това масло е толкова скъпо, само 1 ли е производителя?
    А по този начин не се ли замърсява повече атмосферата?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #17
      До: Флаш Луб

      Тресавищен газ под налягане = въздух под налягане, ама смрадлив. Сега разбра ли?

      И разбира се, че се замърсява повече природата - първо при производството, после при изгарянето на тази измислица.

      Коментар


      • #18
        До: Флаш Луб

        Поне в сервизните ръководства на някакъв двигател VVT-i на Тойота се споменаваше за подмяна на клапаните след 100 000 км... това при експлоатация на бензин... на газ не съм сигурен какво ще се случи, но ще е по-бързо

        За зетеците съм чувал, че се продават рипеър кит с по-яки клапани, където вече проблем няма, но си остава сваляне глава, шлайф, гарнитура, нови клапани с водачи, напасване...
        ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

        Коментар


        • #19
          До: Флаш Луб

          Така им се пада.

          Коментар


          • #20
            До: Флаш Луб

            Не е ли по-лесно да пуснем повече капки, после да махнем маслената помпа, след нея клапаните и току се родил новия модел на Трабант
            но модерен, с разделно мазане.

            Коментар


            • #21
              До: Флаш Луб

              Разбери се с коляновия и разпределителния вал. Другото лесно.

              Иначе, Трабант не, но Вартбург с маслен дозатор имаше.

              Коментар


              • #22
                До: Флаш Луб

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Разбери се с коляновия и разпределителния вал. Другото лесно.

                Иначе, Трабант не, но Вартбург с маслен дозатор имаше.
                С тях ще се разберем, но с Евро5 няма

                Идеята ми е, че това си е една голяма глупост.
                Моята хонда сивик си я карах 100000 км на метан, а предния собственик поне още толкова.
                Даже не сме се сетили да регулираме клапаните, камо ли да ги сменяме.

                Коментар


                • #23
                  До: Флаш Луб

                  Както се разбра, имало и калпазански клапани. Моята мисъл е, че и на тях няма как да помага.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Флаш Луб

                    Има ли вече някой колега с опит и впечатления от такава масларка?
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Флаш Луб

                      Досега съм сменил 4 хонди ,всичките със агу слагани от мен,на на нито една не съм слагал въпросното кандило .И всичките ,и мойта включително 1,6-160к.с. са като камък в прашка ,винаги готови за старт ,камо ли да са им правени клапани.А кандилото го видях преди години в Холандия ,там го слагаха за пари
                      Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Флаш Луб

                        Гледам че темата е доста стара ама щом сте я събудили.

                        Първо не прегарят никакви клапани а легла та на клапаните. Това се дължи на по-бавното изгаряне на газта а не на по-високото октаново число пегарят основно леглата на изпускателните клапани и то на по-новите японски автомобили както беше едно време на първите жигули и осмаците АЗЛК.
                        Аз лично съм скиптично настроен към мазачката, но е факт че новите модели японци не издържат основно след 2000г.и то малка част от тях. Все пак е важно и как се експлоатира двигателя ако се кара нормално проблем няма но ако го гониш на макс по магистралата става друга работа.
                        Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X