Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Флаш Луб

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Флаш Луб

    Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
    ...
    Не знам какво да ти препоръчам. От посочените три модела аз бих се спрял на Хондата. Слагаш ГИ, Флаш Луб, правиш реглаж клапани на 15000 км, снабдяваш се с един комплект клапани и сегменти (120-130 лева в БГ). Вероятно на 70-80 хил. правиш ремонт на двигателя и продължаваш да караш. Поне тоя двигател е лесен - прост като на Жигули и части има.....

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    А какво е това Флаш Луб? Ако може малко повече да обясните.
    Бях задал този въпрос в темата за "По-конкретно инфо за Honda CR V ген. 1.1 /128 к.с./ ", но никой не ми отговори.
    Затова отварям тази тема.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  • #2
    До: Флаш Луб

    Нещо, което уж смазва клапаните, уж работещи в по-тежък режим уж заради газта.

    Последното обяснение, което четох, беше тресавищен газ под налягане, но може и да има смисъл.

    Коментар


    • #3
      До: Флаш Луб

      Определено не е под налягане... само гравитационно...






      ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

      Коментар


      • #4
        До: Флаш Луб

        То, бай ви Марин отдавна питаше за тва и общо взето нямаше много конкретни неща. Е, разбира се преобладаваше мнението - "Таш...к е, не се занимавай". Да добавя само, че от Фобос газ го препоръчваха почти задължително за Хонда ЦРВ.

        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...EB%E8%F2%E5%EB
        Последно редактирано от marin199; 05-01-10, 20:52.
        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

        Коментар


        • #5
          До: Флаш Луб

          Ей тоя капчук ме закова! Има си място, където се използва такова дозиране и мястото определено не е в автомобила. Има и причини за това.

          Коментар


          • #6
            До: Флаш Луб

            Кажи причините...
            Инак инструкциите бяха мисля 5-8 капки в минута да се дозират... връзва се след дросела и Т.Н.
            ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

            Коментар


            • #7
              До: Флаш Луб

              Този "блатен газ" вече е задължителен при монтаж на АГУ на Запад. Аз имам и на двете си коли, четох доста инфо за това дали действа или не и се оказа че е от десетки години измислен от австралийци и се ползва, даже и като добавка за бензин (първоначално)... В резюме: връсква мазачка на клапаните и ги охлажда щото газта е много суха и с по-голям октан... Не съм инженер, така че простете ако нещо съм оклепал...

              P.S. Вече има и електронна впръсквачка...

              Коментар


              • #8
                До: Флаш Луб

                Тия същите неща ми ги разправяха и от Фобос още май месец. В темата, която съм дал обаче май някой беше изчислил, че за 100 000 км ще дадеш пари за масло /към 20 лв за литър, ако не се лъжа/ колкото за основен ремонт. А, съвета ми към австралийците е да вземат да го правят в Китай /ако не го правят вече там/ и да е на символична цена, че 150 лв за една туба и две тръби не е малко. Мнението ми за тая джаджа е, че би трябвало да има някакво значение и да е полезна, но аз така или иначе съм с нов двигател /ремонтиран де/, та мисля ще изкара 100 000 км и без това. Аз едва ли ще карам тая колица повече от 50 000 км, докато я продам, така че...
                http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                Коментар


                • #9
                  До: Флаш Луб

                  Ако си направиш една проста сметка,ще видиш,че по добре е да караш без него и колкото ДВГ–то издържи.Парите който ще дадеш за течност ще ти стигнат да си направиш мотора.Колкото до ФЛАШ ЛУБ,използва се при по-кекави двигатели.
                  Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                  АСК Ален Мак

                  Коментар


                  • #10
                    До: Флаш Луб

                    Всеки сам си решава как да си чупи колата...
                    Кита е 150 лв с монтажа.
                    Литъра е 40 лв, кита идва с 1/2 литър.
                    Литъра стига за около 10к км , тоест за 100к ще дадеш 400 лв... основния на главата с 16 нови клапана, водача ще ти е доста повече, вярвай ми + времето, в което колата няма да е при теб...
                    Има и турски китове без масло на цена около 60-80 лв
                    ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                    Коментар


                    • #11
                      До: Флаш Луб

                      Първоначално публикуван от The_Machine Преглед на мнение
                      Всеки сам си решава как да си чупи колата...
                      Кита е 150 лв с монтажа.
                      Литъра е 40 лв, кита идва с 1/2 литър.
                      Литъра стига за около 10к км , тоест за 100к ще дадеш 400 лв... основния на главата с 16 нови клапана, водача ще ти е доста повече, вярвай ми + времето, в което колата няма да е при теб...
                      Има и турски китове без масло на цена около 60-80 лв
                      Ако е така сякаш си заслужава доста. Спомена ми от предишните изчисления е за около 2 литра на 10к и около 800 лв, но не помня кой и как смяташе. След като ти се занимаваш с това мисля е по-достоверна сметката. Аз така или иначе не смятам да слагам такова нещо, на "новия" ми двигател, не смятам и да карам колата вечно, последно време пък и въобще не карам, така че наистина нека всеки си направи сметката.

                      Упс сега видях, че сметката в предишната тема е за 200 000 км, сиреч същата, като тук. Не е лошо също да се слеят темите, щото реално са еднакви, макар това да не е прецедент във форума.
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                      Коментар


                      • #12
                        До: Флаш Луб

                        На тойотските и фордовите (ZeTec моторите след 98-ма) клапани им дават около 20к без такъв омаслител...

                        Честно казано работя предимно и само с коли от ВАГ групата, където такъв омаслител няма нужда да се поставя (клапаните са достатъчно здрави), така че нямам и големи наблюдения - само съм коментирал с колеги...
                        ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                        Коментар


                        • #13
                          До: Флаш Луб

                          Целият въпрос е има ли смисъл. И 5лв да е, ако е излишно, ...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Флаш Луб

                            Уви, нямам материалната база и възможностите да експериментирам...

                            Два чисто нови автомобила, разработени примерно 10 000 км при напълно еднакви условия, монтира им се газ, на едната мазалото, другата без, кара се още 40-тина хил. км и после се отхлупват главите за тестове...

                            И пак само с две коли е трудно статистически да е верен теста...
                            ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                            Коментар


                            • #15
                              До: Флаш Луб

                              Ти нещо си почнал да помъдряваш.

                              Като цяло, ако е толкова неуловим ефектът, няма начин да се отличи от различно тежката експлоатация на бензин. Зер те газта и бензина се различават даже твърде малко.

                              И после, основният пострадал все едно е изпускателният клапан. До който никакво масло няма да стигне. Освен след 200-300 000 км пробег, ама и тогава не му е от полза.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X