Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

    Здравейте, намерих изгодно, или поне така си мисля (550 лв.) този ГИ, ама понеже нищо не разбирам искам да попитам дали си заслужава покупката?Идеята е или да го монтирам на Витарата или на буса, който е с VW 2.0 GTI мотор 115 к.с. Пича каза че всичко има в комплекта и ще трябва да си намеря само бутилка.Търсих в интернет инфо за представителство на BRC в Бургас, ама нещо не намерих.Все пак след монтажа ще има нужда и от настройка на софтуера.Ето снимките които ми изпрати:
    Прикачени файлове
    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
    Skype: pach_bs

  • #2
    До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

    Така като гледам на снимките комплекта ти е пълен , остава бутилка ,монтаж и настройка , след това хиляди безавирийни километри .

    Коментар


    • #3
      До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

      Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
      Здравейте, намерих изгодно, или поне така си мисля (550 лв.) този ГИ, ама понеже нищо не разбирам искам да попитам дали си заслужава покупката?Идеята е или да го монтирам на Витарата или на буса, който е с VW 2.0 GTI мотор 115 к.с. Пича каза че всичко има в комплекта и ще трябва да си намеря само бутилка.Търсих в интернет инфо за представителство на BRC в Бургас, ама нещо не намерих.Все пак след монтажа ще има нужда и от настройка на софтуера.Ето снимките които ми изпрати:
      Колега,това е марков ГИ и трябва един ключ за да можеш да работиш с него,за това всички сервизи не работят с BRC.Относно VW 2.0GTI зависи коя година е/как работят инжекторите/.Ако имаш затруднения обади се тел.0879266033.
      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
      АСК Ален Мак

      Коментар


      • #4
        До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

        Първоначално публикуван от kiriko Преглед на мнение
        Така като гледам на снимките комплекта ти е пълен , остава бутилка ,монтаж и настройка , след това хиляди безавирийни километри .
        Как е като качество, и по-принцип каква е "магазинската" цена ?
        Инжекторите са БРЬ също, гледам че много хвалят японските, тези читави ли са ?
        Къде в Бургас могат да ми направят настройките ?
        Последно редактирано от giorgio; 24-12-09, 22:14.
        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
        Skype: pach_bs

        Коментар


        • #5
          До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

          Само, преди да го вземеш се поинтересувай, дали бензиновата горивна уредба на някоя от колите ти е такава, че всички инжектори впръскват едновременно и после специалистите да кажат дали това БРЦ може да работи с "фул-груп" управление на инжекторите. Понякога това е проблем.
          Весели празници!

          Коментар


          • #6
            До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

            Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
            Само, преди да го вземеш се поинтересувай, дали бензиновата горивна уредба на някоя от колите ти е такава, че всички инжектори впръскват едновременно и после специалистите да кажат дали това БРЦ може да работи с "фул-груп" управление на инжекторите. Понякога това е проблем.
            Весели празници!
            Нямам идея как е на Витарата, някой има ли инфо за G16B ?
            Дай малко повече инфо отностно това впръскване ?
            DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
            Skype: pach_bs

            Коментар


            • #7
              До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

              Повечето двигатели впръскват едновременно,обратното ще е по-скоро изключение.При директното впръскване на бензин не е така-впръсква се по реда на работа и с изменяемо предварение.Не едновременно впръскване е при механичния инжекцион.Там дюзите нямат управление,а се отварят при разлика в налягането.(ако не се лъжа)Или пък впръскваха постоянно май на механичния(то и името му беше нещо такова),ама за темата няма значение...Не става въпрос за него.
              Последно редактирано от cecoa1; 24-12-09, 22:27.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #8
                До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Повечето двигатели впръскват едновременно,обратното ще е по-скоро изключение.При директното впръскване на бензин не е така-впръсква се по реда на работа и с изменяемо предварение.Не едновременно впръскване е при механичния инжекцион.Там дюзите нямат управление,а се отварят при разлика в налягането.(ако не се лъжа)
                Значи шанса да стане е голям
                Писах му да прати конкретно инфо за модела за да направя справка в БРЦ, но това чак в понеделник.
                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                Skype: pach_bs

                Коментар


                • #9
                  До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

                  Шанса си е шанс.
                  Трябва си информация за конкретния случай.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #10
                    До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    Шанса си е шанс.
                    Трябва си информация за конкретния случай.
                    Понеделник.
                    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                    Skype: pach_bs

                    Коментар


                    • #11
                      До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

                      Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                      Само, преди да го вземеш се поинтересувай, дали бензиновата горивна уредба на някоя от колите ти е такава, че всички инжектори впръскват едновременно и после специалистите да кажат дали това БРЦ може да работи с "фул-груп" управление на инжекторите. Понякога това е проблем.
                      Весели празници!
                      BRC не работи с фул груп инжектори.Даи година на производство на VW и VITARATA за да ти дам по-подробна информация.Честита Коледа.
                      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                      АСК Ален Мак

                      Коментар


                      • #12
                        До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        Повечето двигатели впръскват едновременно,обратното ще е по-скоро изключение.При директното впръскване на бензин не е така-впръсква се по реда на работа и с изменяемо предварение.Не едновременно впръскване е при механичния инжекцион.Там дюзите нямат управление,а се отварят при разлика в налягането.(ако не се лъжа)Или пък впръскваха постоянно май на механичния(то и името му беше нещо такова),ама за темата няма значение...Не става въпрос за него.
                        Вече не е точно така. От 1995 (не че преди това също не е имало) става все по-масово неедновременното впръскване, т.е впръсквача на всеки цилиндър впръсква около такт "пълнене", наричат го "секуеншъл" управление. Старите "фул-груп" им е доста трудно да покрият Евро 3. Има един доста прост метод да се разбере типа на управление на инжекторите - наличието на сензор за положение на разпределителния вал, който от своя страна определя еднозначно положение на цилиндър и такта в който се намира той. Ако имате камшафт сензор, най-вероятно впръскването е отделно по време. Ако няма и се разчина единствено на сензор за положение на коляновия вал то тогава инжекторите работят едновременно или два по два.
                        Написах поста, защото имам някакъв смътен спомен, че БРЦ-сикуент (това от снимките ми прилича на такава уредба), не може да работи или работи лошо, ако инжекционната уредба на колото е с фул-груп управление на впръсквачите. Пак казвам несъм сто процента сигурен и епо-добрие да се изкаже някой който се занимава с БРЦ.

                        Офтопик: Механичните горивовпръсквощи уредби от типа К- Ке-Джетроник, впръскват едновременно и постоянно, а съставът на гориво-въздушната смес се регулира посредством промяна на дебита на горивонто през инжекторите при постоянно абсолютно налягане с (електро)механичен дозатор-разпределител.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

                          Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
                          Вече не е точно така. От 1995 (не че преди това също не е имало) става все по-масово неедновременното впръскване, т.е впръсквача на всеки цилиндър впръсква около такт "пълнене", наричат го "секуеншъл" управление. Старите "фул-груп" им е доста трудно да покрият Евро 3. Има един доста прост метод да се разбере типа на управление на инжекторите - наличието на сензор за положение на разпределителния вал, който от своя страна определя еднозначно положение на цилиндър и такта в който се намира той. Ако имате камшафт сензор, най-вероятно впръскването е отделно по време. Ако няма и се разчина единствено на сензор за положение на коляновия вал то тогава инжекторите работят едновременно или два по два.
                          Написах поста, защото имам някакъв смътен спомен, че БРЦ-сикуент (това от снимките ми прилича на такава уредба), не може да работи или работи лошо, ако инжекционната уредба на колото е с фул-груп управление на впръсквачите. Пак казвам несъм сто процента сигурен и епо-добрие да се изкаже някой който се занимава с БРЦ.

                          Офтопик: Механичните горивовпръсквощи уредби от типа К- Ке-Джетроник, впръскват едновременно и постоянно, а съставът на гориво-въздушната смес се регулира посредством промяна на дебита на горивонто през инжекторите при постоянно абсолютно налягане с (електро)механичен дозатор-разпределител.
                          Остава някой да сподели Витарата с какво впръскване е
                          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                          Skype: pach_bs

                          Коментар


                          • #14
                            До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

                            Върти ми се нещо из главата, че на ниски обороти пере всяка за себе си, а като види зор - 2х2, но не съм сигурен. Ако е читав компа на инжекцията (никога не съм си играл с BRC ГИ), би трябвало да се оправя с всички режими. На Ловато имаше настройки и за така и за иначе, съмнява ме БРЦ да няма...
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"

                              Колеги,вие за AUTODATA и мултицет не сте ли чували.С едното гледаш и четеш,а с другото мериш.
                              Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                              АСК Ален Мак

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X