Здравейте, намерих изгодно, или поне така си мисля (550 лв.) този ГИ, ама понеже нищо не разбирам искам да попитам дали си заслужава покупката?Идеята е или да го монтирам на Витарата или на буса, който е с VW 2.0 GTI мотор 115 к.с. Пича каза че всичко има в комплекта и ще трябва да си намеря само бутилка.Търсих в интернет инфо за представителство на BRC в Бургас, ама нещо не намерих.Все пак след монтажа ще има нужда и от настройка на софтуера.Ето снимките които ми изпрати:
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Свий
X
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнениеЗдравейте, намерих изгодно, или поне така си мисля (550 лв.) този ГИ, ама понеже нищо не разбирам искам да попитам дали си заслужава покупката?Идеята е или да го монтирам на Витарата или на буса, който е с VW 2.0 GTI мотор 115 к.с. Пича каза че всичко има в комплекта и ще трябва да си намеря само бутилка.Търсих в интернет инфо за представителство на BRC в Бургас, ама нещо не намерих.Все пак след монтажа ще има нужда и от настройка на софтуера.Ето снимките които ми изпрати:Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
АСК Ален Мак
Коментар
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Първоначално публикуван от kiriko Преглед на мнениеТака като гледам на снимките комплекта ти е пълен , остава бутилка ,монтаж и настройка , след това хиляди безавирийни километри .
Инжекторите са БРЬ също, гледам че много хвалят японските, тези читави ли са ?
Къде в Бургас могат да ми направят настройките ?Последно редактирано от giorgio; 24-12-09, 22:14.DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Само, преди да го вземеш се поинтересувай, дали бензиновата горивна уредба на някоя от колите ти е такава, че всички инжектори впръскват едновременно и после специалистите да кажат дали това БРЦ може да работи с "фул-груп" управление на инжекторите. Понякога това е проблем.
Весели празници!
Коментар
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнениеСамо, преди да го вземеш се поинтересувай, дали бензиновата горивна уредба на някоя от колите ти е такава, че всички инжектори впръскват едновременно и после специалистите да кажат дали това БРЦ може да работи с "фул-груп" управление на инжекторите. Понякога това е проблем.
Весели празници!
Дай малко повече инфо отностно това впръскване ?DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Повечето двигатели впръскват едновременно,обратното ще е по-скоро изключение.При директното впръскване на бензин не е така-впръсква се по реда на работа и с изменяемо предварение.Не едновременно впръскване е при механичния инжекцион.Там дюзите нямат управление,а се отварят при разлика в налягането.(ако не се лъжа)Или пък впръскваха постоянно май на механичния(то и името му беше нещо такова),ама за темата няма значение...Не става въпрос за него.Последно редактирано от cecoa1; 24-12-09, 22:27.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеПовечето двигатели впръскват едновременно,обратното ще е по-скоро изключение.При директното впръскване на бензин не е така-впръсква се по реда на работа и с изменяемо предварение.Не едновременно впръскване е при механичния инжекцион.Там дюзите нямат управление,а се отварят при разлика в налягането.(ако не се лъжа)
Писах му да прати конкретно инфо за модела за да направя справка в БРЦ, но това чак в понеделник.DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Шанса си е шанс.
Трябва си информация за конкретния случай.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеШанса си е шанс.
Трябва си информация за конкретния случай.DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнениеСамо, преди да го вземеш се поинтересувай, дали бензиновата горивна уредба на някоя от колите ти е такава, че всички инжектори впръскват едновременно и после специалистите да кажат дали това БРЦ може да работи с "фул-груп" управление на инжекторите. Понякога това е проблем.
Весели празници!Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
АСК Ален Мак
Коментар
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеПовечето двигатели впръскват едновременно,обратното ще е по-скоро изключение.При директното впръскване на бензин не е така-впръсква се по реда на работа и с изменяемо предварение.Не едновременно впръскване е при механичния инжекцион.Там дюзите нямат управление,а се отварят при разлика в налягането.(ако не се лъжа)Или пък впръскваха постоянно май на механичния(то и името му беше нещо такова),ама за темата няма значение...Не става въпрос за него.
Написах поста, защото имам някакъв смътен спомен, че БРЦ-сикуент (това от снимките ми прилича на такава уредба), не може да работи или работи лошо, ако инжекционната уредба на колото е с фул-груп управление на впръсквачите. Пак казвам несъм сто процента сигурен и епо-добрие да се изкаже някой който се занимава с БРЦ.
Офтопик: Механичните горивовпръсквощи уредби от типа К- Ке-Джетроник, впръскват едновременно и постоянно, а съставът на гориво-въздушната смес се регулира посредством промяна на дебита на горивонто през инжекторите при постоянно абсолютно налягане с (електро)механичен дозатор-разпределител.
Коментар
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнениеВече не е точно така. От 1995 (не че преди това също не е имало) става все по-масово неедновременното впръскване, т.е впръсквача на всеки цилиндър впръсква около такт "пълнене", наричат го "секуеншъл" управление. Старите "фул-груп" им е доста трудно да покрият Евро 3. Има един доста прост метод да се разбере типа на управление на инжекторите - наличието на сензор за положение на разпределителния вал, който от своя страна определя еднозначно положение на цилиндър и такта в който се намира той. Ако имате камшафт сензор, най-вероятно впръскването е отделно по време. Ако няма и се разчина единствено на сензор за положение на коляновия вал то тогава инжекторите работят едновременно или два по два.
Написах поста, защото имам някакъв смътен спомен, че БРЦ-сикуент (това от снимките ми прилича на такава уредба), не може да работи или работи лошо, ако инжекционната уредба на колото е с фул-груп управление на впръсквачите. Пак казвам несъм сто процента сигурен и епо-добрие да се изкаже някой който се занимава с БРЦ.
Офтопик: Механичните горивовпръсквощи уредби от типа К- Ке-Джетроник, впръскват едновременно и постоянно, а съставът на гориво-въздушната смес се регулира посредством промяна на дебита на горивонто през инжекторите при постоянно абсолютно налягане с (електро)механичен дозатор-разпределител.DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
-
До: Другари, малко помощ за ГИ "BRC"
Върти ми се нещо из главата, че на ниски обороти пере всяка за себе си, а като види зор - 2х2, но не съм сигурен. Ако е читав компа на инжекцията (никога не съм си играл с BRC ГИ), би трябвало да се оправя с всички режими. На Ловато имаше настройки и за така и за иначе, съмнява ме БРЦ да няма...О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар