До: Проверено - паленето на газ
Свещи са мерени,сума пъти...
Тока им е окло 10-15А на свещ-зависи и от конкретните свещи.
Както знаеш,във формулката за топлообмена има роля и разликата в температурите и вида на течността(специфичен температурен капацитет) и времето на топлообмен,както и масите на телата,и размерите на контактната площ...Сигурно и още нещо...
Така че-слагаш,пробваш и казваш-става/не става.
Иначе готово устройство съм описал(от VAG).С три свещи.
Свещи са мерени,сума пъти...
Тока им е окло 10-15А на свещ-зависи и от конкретните свещи.
Както знаеш,във формулката за топлообмена има роля и разликата в температурите и вида на течността(специфичен температурен капацитет) и времето на топлообмен,както и масите на телата,и размерите на контактната площ...Сигурно и още нещо...
Така че-слагаш,пробваш и казваш-става/не става.
Иначе готово устройство съм описал(от VAG).С три свещи.

А тези свещи ако дръпнат тока от 55-амперовия акумулатор на жигулката - при минус 15 градуса кога ше запали .
.
AET произвежда подгревни свещи, които подгряват флуиди. Такива се монтират предимно в съвременните TDI двигатели за постигане на по-голяма ефективност на двигателя, по-ниско ниво на отделяните вредни и топлинни емисии за по-голям комфорт при шофиране. Те се използват за подгряване на двигателния флуид (охлаждащата вода).
Коментар