Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с нивомерна сонда BRC Europe 3.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с нивомерна сонда BRC Europe 3.

    Здравейте! Ясно е, че ще я сменям с нова, но ми е интересно какво мислите за един странен проблем. Проявява се винаги след зареждане, без значение колко гориво е заредено, без значение дали бутилката е била празна, или не. Тогава газта излиза от бутилката едва-едва. Това продължава от десетина минути до час и след това всичко е наред. Докато проблема го има може и десет да превключвам от бензин на газ, но налягането бързо пада и връща на бензин. Потока е такъв, че на празен ход, или при минимално натоварване си работи, но потрява ли повечко гориво, то просто не достига. Със сигурност, ако вечер съм се прибрал от работа с този проблем, на сутринта всичко е наред. Естествено, за да е по-интересно не го прави при всяко зареждане. Първият път когато го направи, бутилката беше препълнена, защото не сработи ограничителя за 80% напълване и то на доста нова сонда и помислих, че е от това. Бях я сменил преди има-няма 15000 км. Но после го е правила и без това...

    Смених комбинираният датчик за налягане, защото с лаптопа го набедих, без да мисля много-много. Редуктор-изпарителя е нов, но него си го смених по друга причина. Когато проблема го има, при извадена тръба за течна фаза от редуктора и подаване на 12V на клапана отзад, газта излиза едва-едва (всички знаете как излиза, когато всичко е наред). Прегледал съм горивопровода за прегъване (пластмасов е). Не се касае за задръстване с някакви боклуци, защото когато сменях първата сонда ми направи впечатление, че мрежата и е чиста. Отделно, когато сменях редуктора, в него имаше груб филтър (пластмасова мрежа), която за над 150000 км беше чиста, нещо което на други мои коли преди години, с медни тръби не го бях виждал.

    Първоначално обвиних клапана. Полирах задната му част и увеличих хода с 0.5 мм, без резултат, а и самия звук от него си е остър и силен, не е като да не се отваря. Сондата е 30 градусова за цилиндра бутилка ф315, ако има значение.
    Честно, казано нямам идея какво може да пречи на пропан-бутана да излиза нормално. Освен инерционния клапан (този защитния, за свръх разход), но не мога да го свържа със зареждането. Както и да е...

    Препоръчайте добра сонда, но не БРЦ. Досега съм имал доверие на BRC, но или аз уцелвам дефектни, или...
    Европа 2 издържа около 140000 км, но ако трябва да съм честен, доста често не спираше на 80%, препълваше и т.н. Накрая поплавъка запичаше в горно положение и неможеше да се зарежда. Европа 3 рано-рано започна с проблемите. Някога имах неевросонда БРЦ. Издържа 250000 км и така продадох колата – много добре изработена беше.

  • #2
    Не мога да кажа чак, че препоръчвам, но джипката беше с Томасето на 8мм. За навъртени около 90000км нямах забележки, но това число е доста по-ниско от 250000
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #3
      Винаги ли ти спира на 80% ?

      Коментар


      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Доколкото си спомням, винаги изключването е било навреме.

    • #4
      Ползвам на три коли сонди Томасето, работят вече по 5 години без забележки.
      На други 4 пък са турски Мимгаз или нещо такова, пак толкова време и те работят по същия начин.
      Турските са по 55 лв а Томасето към стотина и нещо, скоро сменя стари бутилки и сложих турска сонда,свалих Томасето.
      Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
      Място и хора към които да принадлежи ...

      Коментар


      • #5
        Ще сложа едно Томасето пък дано да работи. Благодаря за мненията!

        Коментар


        • #6
          Махни изцяло еврохемороида и ще си решиш проблема.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Махни изцяло еврохемороида и ще си решиш проблема.
            Сериозно ли му предлагаш да пълни бутилката до приемане на сферична форма?
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              Не бе.
              Казвам му да махне клапана на бутилката. От него идват всичките проблеми. Старите модели зарядни-дето не бяха супер-дупер еко и био безопасни си работеха безгрижно, на системата и стига само един клапан.
              Ама където се намеси Европа с псевдо загрижеността си-става ужас и невъзможно за работа.

          • #8
            Пълненето не ми е проблем. Просто не я пълня догоре. Карал съм преди години с повреден поплавък и съм пълнил догоре само ако след това пътувам повече.
            Кольо, мисля, че вече не минаваш ГТП, ако сондата не е "евро".

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              МАха се само карантията на клапана. На външен вид си е евро, та дрънка. Де факто имаш работеща система, която не е безопасна.
              О, ужас...

          • #9
            Като я сменя, ще направя дисекция на старата. Подозирам аварийния разходен клапан, т.нар. Excess flow valve. За него знам, че понякога го изкормват. Иначе ел.магнитния не виждам какво да му стане. Но за проба, може да му извадя сърцевината и да видя какво се случва.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X