Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газови инжектори. Колко им е животеца?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    За сега съм се спрял на AEB POLYMER, BARRACUDA, HANA.
    Но се опитвам да си изясня няколко въпроса за инжекторите като цяло.
    1. Бутален или с мембрана? Търсих много но няма никаква информация за плюсове и минуси между двата типа.
    2. Калибриране на дюзите. Гледам много хора споделят че периодично трябва да се прави калибриране, други си шофират по 50-70 хил само със смяна на филтри. Това от дюзите ли зависи или от компа на газовата?
    3. Шум. Дюзите с буталца по-шумни ли са?
    4. На някои дюзи пише че са за вертикален монтаж. Какво им е по-различно на тях и защо трябва да са вертикални?
    5. Barracuda и hana, с буталца ли са или с мембрани. Сегашните са ми с мембрани и мисля да взема същите понеже съм много доволен от тях. Знам че това не трябва да е водещо, ама...

    Коментар


    • #17
      Barracuda не са мембранни, с тънки буталца са. Ето какво представляват от вътре. Hana мисля, че са аналогични. Мембранните са рядко срещани, тия AEB polymer са мембранни и за други не се сещам.

      Относно калибрирането, често калибриране се налага при евтините валтекоподобни инжектори с големи бутала. Компютъра няма нищо общо. Калибрирането се прави за да може всеки инжектор да пуска еднакво количество гориво. Тоест когато компютъра подаде импулс от 5 мс за тези мс през всичките инжектори да премине еднакво количество гориво. Свързано е с хода на буталцата. Ако разликата между инжекторите стане голяма, тоест някой инжектор пуска много повече гориво от останалите започва да се усеща неравномерна работа на двигателя особено на празен ход.
      Но купиш ли си хубави инжектори от 100 лв. и нагоре не се занимаваш с калибриране. Баракуда и Хана нямат възможност за калибриране и регулиране хода на буталцето. Идват фабрично калибрирани от завода. Започнат ли да дават големи разлики и да правят проблеми - в кофата и купуваш нови. Някои като Rail IG7 например имат възможност за калибриране, но също са фабрично калибрирани от завода и няма нужда да ги пипаш. Те са висок клас инжектори и няма нужда да ги калибрираш през 10-20 хил. като евтините, просто не се разкалибрират толкова лесно.
      Ето ти едно клипче в което ги тестват на стенд.

      Относно шума, чува се известен шум ако си отворил капака и седиш до колата, но вътре в купето докато караш няма да ги чуеш. Така, че не би следвало това да те интересува след като вътре в колата не се чува.



      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X