Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колата се дави и не пали - с обикновенна газова уредба е.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Колата се дави и не пали - с обикновенна газова уредба е.

    Здравейте , колата е с обикновенна газова уредба, брц е всичко изпарителя, плочката, само копчето е ловато,

    смятам, че е вързано неправилно от газаджиите понеже , колата и на бензин или на газ да я оставя , после няма палене,



    Копчето има 3 позиции, когато отида на колата и дам контакт ако съм на газ се чува щтракане от клапана и самата кола се разтриса леко - като съм дал на контакт после като опитам да я запаля, въртя въртя с минути ще ми замине стартера пробвам и газ бензин и е пак така , мислите ли че е неправилно вързано самото копче?

    Като съм на контакт клапана трябва ли да се чува и да дава и гориво ?



    Други коли който съм карал с обикновенна газ не са имали такива разтрисания поклащания като се даде на контакт , след като се отдави това се оправя като въртя минути стартера колата пали и си се кара няма проблем ама ако я оставя за известно време и опитам да я запаля пак така...



    Дайте съвети или някой газаджия за София разбиращ от обикновенни копчета на газова уредба евентуално мисля,че ще е най лесно да се свърже правилно това.... или в най лошия случай смени копчето е няколко месеца.






    п.с. модела на ключа е

    .Превключвател автоматичен газ-бензин Lovato M200-DC с ниво
    Последно редактирано от bladest; 23-01-21, 00:59.

  • #2
    Когато дадеш на контакт клапана отваря и изпаритела се пълни с газ до клапанчето на ниското налягане, което от своя страна се отваря от вакуума в цилиндрите. Но при изправен изпарител след гасене той трябва да си остане пълен с газ. Ако на бензин подава и газ, колата няма да запали. Ако пък по някакъв начин успее да запали ще работи толкова нестабилно, че въобще няма да можеш да тръгнеш.
    Тия проблеми се появиха веднага след монтирането на АГУ или в последствие?

    Коментар


    • bladest
      bladest коментира
      Редактиране на коментар
      Проблемите се появиха веднага след като ми монтираха копчето и си мисля,че или е грешно монтирано, най вероятно.




      Колата и на бензин да я оставя изгасена и на газ да я оставя изгасена минат ли после няколко часа и отида ли до нея давам на контакт опитвам да паля и не става мога и клип да направя ако е нужен.


      Знаете ли читав механим на който му се занимава.

  • #3
    Опитай още когато гасиш колата да я обърнеш на бензин.
    И след като заработи устойчиво на бензин 10 - 20 секунди я загаси.
    Ако след това , след престои запали лесно направо на бензин значи нещо найстина с пулта (копчето) за управление на газта не е на ред.Или е неправилно свързано, или е повредено , или някоя връзка нещо е хлабава или дава късо абе много ИЛИ ...

    При всички случай ти трябва механик на газови уредби.
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

    Коментар


    • #4

      Проблемите се появиха веднага след като ми монтираха копчето и си мисля,че или е грешно монтирано, най вероятно.




      Колата и на бензин да я оставя изгасена и на газ да я оставя изгасена минат ли после няколко часа и отида ли до нея давам на контакт опитвам да паля и не става мога и клип да направя ако е нужен.


      Знаете ли читав механим на който му се занимава.

      Коментар


      • #5
        За да не ти предлагаме газаджии из цялата страна, кажи в кой регион го търсиш.

        Коментар


        • #6
          Той си каза-за София.

          Обаче не знам какъв е зора да се търси газаджия из нета. Не знам някой да не може да се оправи и с обикновена уредба. Или започнаха да се правят на велики и да не се занимават с евтини уредби?..

          А според мен иди при този който ти е сложил копчето да си оправи лайната дето е изсрал, това е най-логичното.
          Тези копчета са елементрани, имат вход от плюс след контакт, сигнал от някой от кабелите за свещите, че има ток по тях-демек двигателя се върти, изход за бензинов клапан, и изход за газов клапан.
          Трябва да си технически инвалид за да ги объркаш. Още повече, че с копчето си върви и инструкция как се вързва...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #7
            Превключването от бензин на газ, ръчно ли е, или автоматично?
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #8
              Газаджия търся за София или района 99% от тях обаче вече правят единствено и само инжекционни и казват мани го тоя боклук даваи да ги продадем инжекцион,

              копчето мога да дам упътването,
              само копче има 1 бутон чрез който има 3 положения
              вариянт 1 газ
              вариянт 2 междинно положение за карбуратори
              вариянт 3 за бензин,
              т.е. копчето е електронно,
              но ако съм го оставил на положение бензин си пали на бензин ако съм го оставил на положение газ си пали на газ.

              Коментар


              • #9
                Значи превключвателят ти не е електронен, а обикновен.
                Има известна вероятност изпарителят при неработещ двигател да изпуска газ. При това положение ще пали трудно и на двете горива. Ако свързването е неправилно, може всякакви аномалии да има.
                Обади се в понеделник да я погледна - на Военна рампа съм.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #10
                  Това е модела на копчето ,
                  Lovato M200-DC

                  изпарителя е чисто нов на 6 месеца брс, единствено и само като стои колата известно време е трудно паленето иначе ако се запали веднъж после го няма проблема освен ако не стои дълго време...
                  ако може остави си телефона за да ти се обадя

                  Коментар


                  • #11
                    И аз гласувам за утечка на газ от изпарителя към въздушния път.

                    Как да тестваш - при палене натисни докрай педала за газ.

                    На това копче просто няма какво да му се обърка.

                    Коментар


                    • #12
                      Не разбирам много от копчета, но това не ми прилича на обикновено трипозиционно копче

                      http://www.autogaz.gr/foto%20interne...ATO/M200DC.pdf
                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар


                      • #13
                        Превключвателят наистина е извратен, но проблемът беше в едно неправилно свързано и неработещо реле.И МНОГО ТНТМ.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X