Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BRC Sequent Plug & Drive OBD - забавено ускорение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Тази кола, откакто я карам - 2-3 пъти съм успял да я кача над 5 хил. RPM, рядко се случва и над 2,500 да отиде. То реално става само при изпреварване. На бензин държи спокойно 160км/ч на около 2,100 RPM по магистралата. Аз, реално за това поисках над 2,800 RPM да е само на бензин - при рязко ускорение да няма изненади. Но изненадата е налице с пищенето на високи обороти. 80/20 е във възможностите на газовата, даже са му измислили някакво име на този режим, но забравих какво беше.

    Както и да е, де. Вторник вечер ще пиша какво са измислили. И за оборотите и за това, че бутилката и наполовина не пълни (което за мен е по-дразнещото от двете).

    Коментар


    • #17
      Не знам за тези по-специфични двигатели, но не вярвам да има разлика с класическите системи в това отношение. Преминаването на бензин над определени обороти е пълна глупости говори за проблеми! Бях купил една кола която минаваше на бензин над 5000 оборота и не вървеше на газ. Някой се беше учил на конкретната кола тъй като имаше сътворени куп глупости. Първата ми работа беше да отида при читав газаджия. Беше със силно обеднена смес, на ниски обороти не върви и я закрепили да не прекъсва с хубави иридиеви свещи, на високи изобщо не успяваше да я храни. Занесох му и дюзите които имах(Баракуда) и след 2 часа колата нямаше нищо общо с преди това, а и разхода падна с поне литър.

      Когато една кола минава от едното гориво на другото сравнително често и бързо се объркват настойките и това води до проблеми. Ако се гледа на живи данни с хубава диагностика се вижда колко неща променя компютъра при преминаване от бензин на газ и обратно и колко време отнема това(1-2 секунди до десетки минути за даден параметър). Това е и една от причините при двигатели с директно впръскване резултатите да са лоши. При 80/20 колкото и добре да е настроен ГИ бензина и газта винаги ще имат разлики и ще объркват настройките.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #18
        Колегата е с GL550 и си шпори на газ без проблем. Ама е Ланди от Младен.
        моя ЛР преди бе с фобос. В един момент почна да работи лошо на газ оказа се че канала на 3-та дюза е изгорял. Бях си закупил кабел и програма да си го ръчкам. Направих я да работи 1,2 и 4-ти цилиндър на газ 3-ти на бензин. Колата си вървеше като пич. Закупих си нов комп около 80 лв. Преписах всичко от стария и си тръгна пак. После почнах да си експериментирам. Някъде четох че GDI ги програмирали да работят 1:10 един такт бензин десет на газ. Пробвах и това ами вървеше си.

        Явно има хора който желаят така да им работят над определени обороти на бензин. Другия ми колега с Хонда CR-V 2 и неговата така я е поискал над 4500 да минава на бензин. А уредбата му е БСМ. Аз него разбирам така. Досега съм не съм имал кола която да не е била газирана. Като ще е гарга да е рошава. Сегашната ме дразни с това че обръща на газ чак на 54 градуса ма понеже е фабрична и тъпите жабари са заключили компира и не може да се пипа. Само мога да чета живи данни. Подпитах тук там и ми казаха че в София и Пловдив в представителствата на BRC можели да го отключат. Ма кой да си губи времето да ходи до там. Пък и колата си цъка като часовник на газ а и много бързо ги достига тия 54 градуса. В студ около и под -10° за 2-3 км. и е готова.
        Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
        freelander 1,8 2001g.

        Коментар


        • коко келеша
          коко келеша коментира
          Редактиране на коментар
          Зимно време и температура на превключване под 45 градуса не е добре да са в едно изречение Е, освен ако изпарителите не ги броиш за абсолютен консуматив, ама 200 лева на 2-3 зими за мен са в повече ))))))))))))))))

          П.П. Имах познат газаджия, който твърдеше, че всички коли идващи от Италия са с превключване дори на 55 градуса. Обясняваше нещо за "смукача", който работел до 40+ градуса в повечето инжекциони.
          Последно редактирано от коко келеша; 24-01-21, 17:35.

        • Иван Жоров
          Иван Жоров коментира
          Редактиране на коментар
          При мен винаги е било на 30 и не съм имал до сега проблем. На 25 идва малко и има проблеми при обръщане на газ, на 40 няма смисъл. Не забравяйте, че това е температура на антифриза при изпарителя.

      • #19
        Смесеното впръскване от сорта на 80/20 газ бензин е наложително при двигатели с директно впръскване. Тогава бензиновите инжектори са направо в цилиндрите и горенето много ги нагрява. Единствено бензина, който минава през тях ги охлажда. Ако се спре напълно бензина има опасност да се повредят бензиновите инжектори. А ако прецакаш такива инжектори ще ти стане лошо, парите са големи там. Затова дори при работа на газ се оставя някакъв процент бензин, за да ги охлажда. Сега не знам тая мазда с какъв двигател е и дали е с директно впръскване. Ако не е с директно впръскване наистина е излишно и може да си работи само на газ, но подозирам, че е с директно впръскване за да се мъчат да правят тия гимнастики със смесеното впръскване.
        Относно проблема на човека, най-вероятно е причинен от недобра настройка. Трябва да се види какво точно става и с диагностика на компютъра на колата, а не само на газовата и от човек, който е запознат с начин на работа на този двигател. Пищенето при ускорение може да означава някаква грешка и трябва да се види в компютъра на газовата дали е записало грешка.

        Коментар


        • Иван Жоров
          Иван Жоров коментира
          Редактиране на коментар
          С директно впръскване е. От там са и многото драми. Отделно е 2,3 турбо 260к.с. което усложнява още малко нещата.

      • #20
        Ако смятах да карам на газ , не бих взел директно впръскване на бензин. Задачата си е сбъркана по начало , нито на бензин ще работи като хората , нито на газ...
        Фиат Купе
        Опел Фронтера В
        Мицубиши Паджеро Пинин

        Коментар


        • #21
          Не знам за чия Мазда говорите, тази в случая е е 3.7 литра, многоточково, атмосферка. Идеална е за газ, стига да не е зле настроена, както в моя случай.

          Днес майсторите я покараха 10 минути, после твърдяха, че нямало било разлика на газ и на бензин. Нямаха идея какво да пипат, нямало и специфични настройки за моята кола. Та се наложи аз да си поискам да зададат стандартното, което програмират на повечето автомобили.
          Сега маздата е само на газ, бензин ще пуска според показанията на MAP-a.
          Заради снега не можах много-много да проверя поведението, за жалост. Дано скоро се оправи времето, може в събота да направя магистрален тест драйв.

          Иначе за бутилката - като свърши газта вътре, ще ми сменят нивомера.

          Коментар


          • #22
            Щом не е с директно впръскване всякакви дивотии с впръскване на бензин и минаване на бензин над определени обороти са голяма глупост и грешка. Много ни подведе...

            П.П. Аз съм се подвел, през цялото време си мисля за CX-7, а тя такъв двигател няма, има само с директно впръскване.
            Последно редактирано от Иван Жоров; 26-01-21, 20:34.
            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
            Телефон - в профила!

            Коментар


            • #23
              Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
              П.П. Аз съм се подвел, през цялото време си мисля за CX-7, а тя такъв двигател няма, има само с директно впръскване.

              Иване, реално и на CX7 има сходен мотор многоточков, но не е много често срещан по нашите ширини. 3.5 литра атмосферен, пак съвместна разработка доколкото знам. Ползва същата скоростна F21. Освен на CX7, в България трябва да го има на Ford Edge и някой-друг докаран от САЩ Ford Explorer. Аз там го карах на един Expedition, много ми беше харесал.

              Като изключим трите реда седалки, този двигател ми беше другият главен аргумент в полза на CX9-ката. Виж, за нея малки мотори с турбо няма за старата генерация.

              Коментар


              • #24
                Аз забравих да пиша какво е развитието. Върнаха газовата на стандартните настройки. Сега впръсква бензин само при високо натоварване. Пак се усеща разлика, но е една идея по-добре ускорението. Явно софтуерът едно си знае и друго не може да бае.

                Иначе се отказах да се занимавам и да се разкарвам до BRC - леко позагубих вяра, че могат да направят нещо по-подходящо като настройки.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X