Здравейте колеги,
От известно време карам Mazda cx9 2011 г. и по стандартните причини автомобилът се обзаведе с въпросната газова система.
Настройките на компютъра са за смес от 80/20 газ/бензин и изцяло на бензин над 2800 оборота. Тук идеята е максимално да се щади двигателя, не непременно да се достигне до макс икономия на финанси.
Не знам от тези хибридни настройки ли има усложнения, но след като прибрах автомобила, реших да направя няколко тестови настъпвания на педала до дупка. Всичките с притеснителен резултат. Независимо дали колата преди "настъпването" е била с включен или изключен разход на газ, има налице едно досега нехарактерно забавяне преди маздата да се усети, че трябва да вдигне оборотите. Липсва и усещането от моменталния kick down, който си се получаваше допреди газификацията. Вместо атмосферка с 280 коня, имам чувството, че карам турбо дизел Пежо с 90 к.с.
Имате ли предположения на какво може да се дължи разликата в поведението на автомобила? Навсякъде, където чета, пише, че не би следвало да има осезаема разлика в мощността. Възможно ли е и да трябва някакво време за адаптация на бензин компютъра? Досега съм минал под 30 км.
Нещо, което ми направи впечатление, като прибирах колата от BRC - трип компютъра беше на 2 км. Предположих, че преди това е разкачан акумулатора. Има ли шанс само тези 2 км. да са тествали с автомобила закачен за лаптоп? За 2км. - по един км. във всяка посока - няма никакъв шанс да се измъкнат от Дружба, камоли да надуят двигателя повече от веднъж.
От известно време карам Mazda cx9 2011 г. и по стандартните причини автомобилът се обзаведе с въпросната газова система.
Настройките на компютъра са за смес от 80/20 газ/бензин и изцяло на бензин над 2800 оборота. Тук идеята е максимално да се щади двигателя, не непременно да се достигне до макс икономия на финанси.
Не знам от тези хибридни настройки ли има усложнения, но след като прибрах автомобила, реших да направя няколко тестови настъпвания на педала до дупка. Всичките с притеснителен резултат. Независимо дали колата преди "настъпването" е била с включен или изключен разход на газ, има налице едно досега нехарактерно забавяне преди маздата да се усети, че трябва да вдигне оборотите. Липсва и усещането от моменталния kick down, който си се получаваше допреди газификацията. Вместо атмосферка с 280 коня, имам чувството, че карам турбо дизел Пежо с 90 к.с.
Имате ли предположения на какво може да се дължи разликата в поведението на автомобила? Навсякъде, където чета, пише, че не би следвало да има осезаема разлика в мощността. Възможно ли е и да трябва някакво време за адаптация на бензин компютъра? Досега съм минал под 30 км.
Нещо, което ми направи впечатление, като прибирах колата от BRC - трип компютъра беше на 2 км. Предположих, че преди това е разкачан акумулатора. Има ли шанс само тези 2 км. да са тествали с автомобила закачен за лаптоп? За 2км. - по един км. във всяка посока - няма никакъв шанс да се измъкнат от Дружба, камоли да надуят двигателя повече от веднъж.
Коментар