Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за свързване на бутилка за АГУ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за свързване на бутилка за АГУ

    Здравейте. Понеже трябва да сменя бутилката на газовата уредба - да попитам как трябва да свържа клапана и ? Доколкото знам плюса се свързва към копчето за газ/бензин. Там имам 2 свободни крачета. Има ли значение към кое ? Както и има ли значение кое краче на клапана ще свържа там и кое към купето ? Също така задължително ли е да свързвам нивомера ? По принцип на мен не ми е нужен. Просто не съм напълно наясно с токовете и ако можете помогнете. Колата е моно инжекция с обикновена газова уредба. Благодаря !

  • #2
    Колкото има значение, при игра на Руска рулетка, в коя дупка ще сложиш патрона...

    Ти си играеш с бомба, без да знаеш какво точно правиш. И бомбата е истинска.

    95% от инцидентите с газови бутилки и гръмнали бойлери са причинени от неправилна намеса на собственика на изделието.

    И ако все пак не ти е мил живота, както и този на близките ти - ще ти кажа - клапана на бутилката се вързва към кабела, който отива към клапана на изпарителя.

    Прежали едни 100 лв и иди на сервиз



    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #3
      Е, той човека нали за това пита, за да го направи правилно!
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • #4
        Той добре пита, ама баш с газта да почваш да учиш елементарни неща, май не е оферта.

        Тоя път да извади някой лев за газар, пък после може да почне сам да си сменя маслото, примерно.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #5
          Обикновено е син кабел. Тръгва от ключето, влиза при двигателя и завършва на бобинката на клапана(евентуално и към изпарителя, ако е с клапан). Та виждаш кой е кабелът (може и да не е син, макар че само такива съм виждал). Ти трябва да хванеш ток от него и да го закараш до бутилката. Нищо сложно.

          Коментар


          • #6
            venkabg благодаря за отговора. жив и здрав !

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от venkabg Преглед на мнение
              Обикновено е син кабел. Тръгва от ключето, влиза при двигателя и завършва на бобинката на клапана(евентуално и към изпарителя, ако е с клапан). Та виждаш кой е кабелът (може и да не е син, макар че само такива съм виждал). Ти трябва да хванеш ток от него и да го закараш до бутилката. Нищо сложно.
              Това дето се реже синия, а не червеният кабел, го има по американските екшън филми като трябва да обезвреждат бомби.
              В случая всеки може да е пускал всякакъв (и на цвят) кабел от където е могъл да го хване до където му е трябвало.

              Колега, не импровизирай баш с газта !
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение

                Това дето се реже синия, а не червеният кабел, го има по американските екшън филми като трябва да обезвреждат бомби.
                В случая всеки може да е пускал всякакъв (и на цвят) кабел от където е могъл да го хване до където му е трябвало.

                Колега, не импровизирай баш с газта !
                Има няколко възможности за грешки, тъй като имаме 4кабела от ключа:маса, + през контакт, + през клапаните и контролна жица за обороти.
                Грешки:
                -Да хване масата-просто нищо няма да се случи. Газ от бутилката няма да изтича.
                -Да пусне + през контакт. Тогава независимо дали двигателя работи, клапанът ще е отворил и ще пуска газ към изпарителя(на контакт)
                . Все едно ползваме стара бутилка без евросонда(почти).
                -Да свърже жицата за оборотите-клапанът не отваря. Ефектът е като да обърка масата.
                Така или иначе даже и без уред като погледне бобинките на клапаните отпред ще схване, че единият проводник е хванат за купето(маса). Неговият логично ще е другият.
                Накрая може да си направи и проверка:
                Гаджето дава контакт, а той слухти, ако клапанът на бутилката затвори след 2-3секунди, значи е спечелил тотото.
                Не агитирам никой да бърника без да знае, пък и отговорността си е негова. Щом е питал, значи му трябва помощ(знания), иначе щеше да пусне питане за препоръка на газаджия да му върже жиците.
                П.С
                Хубаво е да се пусне по-дебела жица до отзад-примерно 1.5мм2. Падът е голям и клапанът може да прави въртели, поради ниско напрежение.

                Коментар


                • #9
                  Не му е работа с възможностите му към момента да прави баш това.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #10
                    Щом пита значи има желание. Щом има желание, значи му е работа. Пък като ти покажат стъпките е и елементарно. Преди 30 г как мислиш си сложих АГУ-то на Москвича!? С питане и малко чесане по главата. С книгата "Аз ремонтирам москвич" пък съм го разпарчатосвал целия и после успешно съм го сглобявал. И айде стига с тия приказки : това не е за теб, дай 100 кинта на еди кой си. Точно за тоя форум някак си не пасват.
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Повече не пасват такива въпроси, ама нейсе...
                      Преди ехееее години, тук един беше писал с възторг, че си с,менил сам маслото на колата.
                      Чакал 48 часа с отворена пробка за да се източи колкото може повече маслоот старото.

                      По жицата...

                  • #11
                    До клапана на бутилката трябва да се пусне и маса ,клапана отпред в 99% от случаите е хванат към купето и до него отива само + ,при бутилките случая не е такъв.При по хитрите ГИ,клапана на бутилката се управлява отделно от този на редуктора,което не е кой знае какво предимство ,освен когато свършва газта.

                    п.п Незнам защо толкова плашите колегата питащ.То или ще пали/не пали колата на газ,или ще му пада акумулатора ако го остави постоянно под напрежение тоя клапан...там няма някакви поразии да направи,освен ако не отваря сондата.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #12
                      Колегата питащ да не се занимава сглупости, а да игнорира този клапан. Не върши никаква работа и само пречи през лятото. Като се нагрее хубаво колата и се вдигне налягането-клапана не отваря и се чудиш какво и стана на колата, как хубаво си палеше...
                      Правилния начин е скопяване на клапана(махане на карантиите му, и завиване на капачето обратно), и си става като по-старите газови уредби дето се изтрепахме с тях, имаше по над 20 случая на ден на гръмнали бутилки с убити хора, та затова сложиха тези гейски клапанчета...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • aldr
                        aldr коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не се изказвай неподготвен. Аз съм от 15 години със евросонда и нито е отказвала нито съм се запалил . Та така .

                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз пък на три бутилки съм го ял все един и същ, затова и така-неподготвен.

                    • #13
                      Евросондата да си стои където и е мястото и да си е вързана,Кольо ,не се ебавай с човека,тоя клапан е сложен за допълнителна сигурност и веднъж ми е помагал.Старите бутилки от едно време също имат клапан,само че механичен ,при голяма разлика в налягането пред и зад сондата ,една пеперуда засяда и почти спира газта,това ако скъсаш тръбата отдолу например.

                      Тоя клапан си трябва и никога не прави проблеми,може да ти засяда сопотски клапан отпред.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ще се запали разбира се. Но понеже е течна фаза-няма да влезе в бутилката, ще се запали само отвън. Пламък за секунда, и теча е запушен.
                        Мисля си да изстуда бутилката, или да изчакам зимата-тогава няма налягане(почти никакво), и е почти сигурно, че с едно късо шевче(не повече от секунда-две, с малко по-висок ток) теча ще се запуши.
                        Зачервяването е почти невъзможно-там шева е дебел, а темопературата която вкарвам за две секунди е много малко за зачервяване. Но и да се слу1и зачервяване в течната фаза-това ще доведе само до интензивно изпарение на газ вътре в бутилката от което леко ще се вдигне налягането, нищо страшно.
                        Заваряването на резервоари под нивото на горивото(течна фаза) не довежда до взрив.
                        Взрив има ако се заварява в изпаренията, и то не винаги.
                        Иска се и стохиометрията да е в норма, и други неща...

                      • Roninn
                        Roninn коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ще се обадиш ли да дойда да гледам.

                        То проблема ще дойде в момента в който шуплата избие през ваната и стане струя ,тогава ще гори като голяма горелка,мисля че взрив няма да има но зависи и е трудно да го предвидиш.

                        Аз като технически по неграмотен от Кольо,имам кетап от Академия на МВР на пиротска 171 в Сф.

                        Там има камери за всякакви опити и симулации на пожари

                        Отделно сме правили опит със запалване на кола със 50 литра бутилка газ пълна до горе.

                        Резултата беше че след запалване на колата,за протокола деу тико.

                        Първо започна да изпуска от тръбата към изпарителя,медта изгоря и пламъка като оксижен биеше в мотора,капака на клапаните се разтече като свещ от парафин.Около 30-40 минути горя зверски и съскаше от тръбата.След 40 мин колата цялата беше в пламъци бутилката се взриви умопомрачително..И на около 60-70 метра пред нас падна отворена ламарина от бутилката.

                        След като свърши всичко,на другия ден при огледа ,дъното на колата беше непокътнато все едно нищо не е било,а нагоре нямаше и помен от колата.

                      • Roninn
                        Roninn коментира
                        Редактиране на коментар
                        Ааа Кольо,само за протокола,бензиновите пари и подобни,са силно взривоопасни зимата и не толкова през лятото.Та да си имаш на предвид докато изстудяваш бутилката зимата.

                    • #14
                      Неможе да има мир,особенно ако спориш с мен ,кой бил по грамотен.Тоя клапан работи без никакво усилие с еднакво налягане на вход и изход,всичко останало са дрън дрън...

                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Само да дам пример за грамотността, и признавам, че твоето магаре е по-мъжко, че и с диплом или какво беше там от зорлем взривяване на пародия на кола.
                        Та примера-някой беше питал в една тема дали заради по-късия ремък който са му сложили на колата нямало генератора да прави по-високи обороти.
                        Толкоз за грамотността.
                        Иначе твоето магре си е по- мъжко, че и с по-голям.
                        Моето е малко пърленце, и няма претенции.

                      • Roninn
                        Roninn коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз спирам да коментирам,по една единствена причина,за да не те провокирам и наистина да вземеш да пробваш да затвориш шуплата с електрожена в балон под налягане с гаС ...

                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Хи хи, аз ще си заваря бутилката с газ без да я изпускам, защото знам какво правя, а не защото някой си ме бил провокирал.
                        Ако не се получи-няма да ви досаждам повече.
                        Ама ще е получи, или поне няма да умра от взрив на газова бутилка. Разбира се-може и да не се затвори шуплата заради налягането, тогава ще трябва да се източи газта.
                        Като пак ще заварвам без пълнене с аргон, ЦО2 или друг инертен газ, даже и без миене и пълнене с вода. Просто не трябва да има налягане вътре.
                        Понеже си технически грамотен-сети се сам защо, въпреки, че заварването на празни резервоари от гориво се водят високо рискови.

                    • #15
                      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                      ... Тоя клапан работи без никакво усилие с еднакво налягане на вход и изход
                      Кхм, кхм... на входа е парното налягане на газа, на изхода - всичко възможно от 0 до малко повече от въпросното парно налягане. Много повече не може защото клапанът назад изпуска лесно.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X