Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От обикновена АГУ, към Газов инжекцион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От обикновена АГУ, към Газов инжекцион

    Здравейте! От доста години Витарата(1.6 16в, 95 г, 5 врати) се кара с обикновенно АГУ, но цените на ГИ вече са по-поносими, та смятам скоро да премина към ГИ. Възникват ми три въпроса, на който нямам отговор, и ще помоля за мнения:
    1. Нов или 2-ра у-ба?
    2. Какво мога да ползвам от старото АГУ?
    3. Ако, е 2-ра у-ба, по какви параметри да търся ГИ (примерно: със сходна кубатура и мощност, или има и други параметри), и какви части да включа в търсенето на ГИ ? Благодаря!

    P.s - сагата с "узаконяване" на АГУ, вече я минах😁

  • #2
    К р-з цл? З-щ см ГО с ГИ?
    В превод на старобългарски - "какъв резулат целиш? Защо ще сменяш нещо което работи (сегашната уредба) с нова?
    Не, че инжекционите са лоши, ама на джип дето е на 25 години да му слагаш нещо дето се очаква да се изплати за 5 с яко каране... След 5 години виждаш ли се със същата кола?

    Коментар


    • kavi4a
      kavi4a коментира
      Редактиране на коментар
      Доволен, малко силно казано. Да кажем, че се търпеше криво-ляво. Понеже, като и монтираха АГУ-то, мислех да си я оставя за мен, и свикнах с малките неща които ме дразнеха - на място, понякога падаха оборотите, и гаснеше. В ниските, пък забиваше муцуна, и някоя друга магария. Но, от 10-ина години бащицата я раздвижва на село, и отида ли си, все ме кара да я вземам в града, да я водя по газаджии. Писна ми, през 2-3 месеца да ме занимава с глупости! Но, като цяло джипката му харесва, и въобще не мисли да я сменя с друго! Та, затова клоня към газов инжекцион.
      Последно редактирано от kavi4a; 04-03-20, 16:05.

    • mendi
      mendi коментира
      Редактиране на коментар
      Е тогава пък "грам" не си заслужава да инвестираш в нея. За пробег от 3 - 4 км на седмица (250 - 300 км на година) по добре да си я кара на бензин.

  • #3
    От старата система може да ползваш само бутилката и тръбопроводите.
    HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

    Коментар


    • #4
      Евросонда, клапан с филтър за течна фаза, изпарител, филтър за газообразна фаза, комбиниран сензор, рейка, дюзи, компютър.

      Коментар


      • #5
        А, 2-ра употреба ГИ с какви приблизителни параметри да бъде - според кубатура, киловати.....има ли значение от какъв(4-ри цилиндров) автомобил, е била демонтирана - suv /лек? За обикновена АГУ, да кажем,се гледа изпарителя колко киловата е, и нататък ясно, но тук какво трябва да е водещото в търсенето - от компа ли зависи какъв да е изпарителя, от изпарителя зависи какъв да е компа ли???

        Коментар


        • #6
          От мощността и вида на двигателя се подбират изпарителя и дюзите. Компютъра не е от чак такова значение. Най-важно е да вземеш изправни части, които да се монтират и настроят кадърно.

          Коментар


          • #7
            Ако си вземеш втора употреба няма да мине време и почваш да подменяш ,рейка , МАП , клапан и т.н. Не се занимавай с глупости . Купуваш нов, монтираш, настройваш и ..забравяш.

            Коментар


            • #8
              Имай предвид и това, че от доста време, италианците вече не са №1 при газовите уредби. Полските и българските уредби са достатъчно добри, че дори в някои отношения и по-добри. Изпарител се подбира по мощността в киловати, и по работно налягане но с едни 25% отгоре. При студена зима, горе-долу с толкова пада захранваната мощност. Инжекторите се подбират според мощността на един цилиндър, а дюзите им според мощността и работното налягане. Със собствените си очи можеш да се убедиш в това дали са подбрани правилните компоненти само по графиките на диагностичната програма, когато ще е малко късно. Имай предвид, че компютъра определя половината дадености на уредбата, понеже ти казва кое налягане е нормално и кое не е, както и дали според неговите виждания си улучил инжекторите или по-точно дюзите им за това налягане.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #9
                Нещата клонят към нов ГИ, все пак ще има и гаранция, но доколко е финансово оправдано (според мен-николко!), но както знаем "който плаща, той поръчва музиката"! Така, че ако има някой колега в форума, който да е кадърен газаджия, или да препоръча такъв (от Варна), ще се радвам да предложи някакъв бюджетен вариант, за газов инжекцион.

                Коментар


                • #10
                  Почти сигурно покрай преминаването към ГИ ще трябва да си оправиш дебитомера и още някои дребни неща които сега не се забелязват.
                  Иначе аз такова нещо като обикновенна газова на моя кола не бих си причинил повече, само ГИ. Имал съм 2 коли инжекцион с обикновенна, първата правеше какви ли не проблеми и беше наказание, втората веднага мина на ГИ.
                  Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                  Телефон - в профила!

                  Коментар


                  • kavi4a
                    kavi4a коментира
                    Редактиране на коментар
                    Имаш на предвид, че заради обикновеното газово дебитомера не играе роля, и се е позацапал ли? А, кой са дребните неща, който ще трябва да пооправя?

                • #11
                  Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                  Почти сигурно покрай преминаването към ГИ ще трябва да си оправиш дебитомера и още някои дребни неща които сега не се забелязват.
                  Иначе аз такова нещо като обикновенна газова на моя кола не бих си причинил повече, само ГИ. Имал съм 2 коли инжекцион с обикновенна, първата правеше какви ли не проблеми и беше наказание, втората веднага мина на ГИ.
                  Почти сигурно дебитомера е заминал. Може да излезе, че смучи въздух от някъде, ламбда сондата е прецакана и други подобни дребни грижи. Може и стъпково моторче и дросел да не са съвзем в кондиция. Скоро приятел с Витара V6 мина от обикновенна на инжекцион и имаше почти всички от изброените грижи. Честно казано е леко разочарован, също и аз, разликата във вървенето и разхода са по-малки от очакваното, върви повече определено, но пак си е куц кон и гори малко по-малко.
                  Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                  Телефон - в профила!

                  Коментар


                  • коко келеша
                    коко келеша коментира
                    Редактиране на коментар
                    Настройвахте ли коефициентите в движение? Къде е графиката на коефициента? Съвпадат ли бензиновата и газовата карта и доколко ?

                  • Иван Жоров
                    Иван Жоров коментира
                    Редактиране на коментар
                    Всичко е настроено както трябва, прави я приятел който сега слага ГИ на Ягуар с 500к.с. и не е случаен. Колата си върви, но очаквахме по-голяма разлика. На бензин е дори по-зле. Явно тъпия автомат я спъва доста.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X