Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смесител Дебитомер Дросел

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смесител Дебитомер Дросел

    Изчетох целия газов раздел и почти форума..))., но имам няколко конкретни въпроса, на които не намерих ясен отговор никъде в нета. Става въпрос за газификация на BMW E36 318i M40 Motronic 1.7 с една бобина, с метални колектори (мисля, че на един от моделите на Дайхатсу се слага същия двг). Да допуснем, че му се сложи BRC AT90E.
    1. Намерих два вида смесители. Единия очевидно е непосредствено преди дросела (с прилежаща към него клапа). Другия както изглежда се слага веднага след филтъра и преди дебитомера!?! Очевидно е, че нямам опит с газови уредби, но това леко ме учудва. Ако е за моделите с пластмасови колектори...може би е добре. Само това ли може да е причината? От това което прочетох разбирам, че първия вариант е за предпочитане (по-близо до дросела)? Или това при пълната инжекция не е точно така и/или има някакъв нюанс точно за този двигател? Както казах, никъде не намерих някаква цялостна информация - всички смесители са сами за себе си. Освен това едната плочка е с един "вход" за газ, другата с два... Някъде прочетох мнение, че в България "фабрични" смесители практически няма и всички са дело на по-добри или не дотам съвестни стругари от ширпотребата, затова и искам първо да се информирам, преди да тръгна по магазините (а може би да си поръчам по интернет). Ето колегата quadra пише, че е изхвърлил "фабричния" и си е струговал негов си..))). Ама аз не мога.
    2. Ако правилно съм разбрал, отоплението на изпарителя трябва да го вържа с два тройника паралелно на парното (на маркучи 17 и 18 от схемата).
    3. От време на време един клапан пуска и бензинови пари от резервоара директно в колектора - той какво се прави? Не намерих инфо никъде - в смисъл: няма ли да е вредно да се смесят бензиновите пари с газовите макар и за кратко? Да го махна изобщо ли?
    4. Не разбрах дали му трябва на този комп ламбда симулатор (за дюзите прочетох, че не трябва) - но да кажем, че за сега това не ме притеснява.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Totko; 10-06-09, 12:15. Причина: добавяне

  • #2
    До: Смесител Дебитомер Дросел

    1. Смесител преди дебитомера е практичен само когато дебитомерът е с клапа. При нишков дебитомер, мястото на смесителя е възможно по-близо до двигателя.

    Друг вариант за борба с непредсказуемия вакуум след дебитомера е компенсиращ маркуч към изпарителя. Тогава смесителят пак е след дебитомера.

    В смесителите няма нищо особено сложно. Това обяснява, защо ги правят всякакви стругари в свободното си време. Възможно е да се наложи да изпробваш няколко диаметъра, докато уцелиш удобни настройки. Фабричните не са принципно по-добри.

    2. За отоплението правилно си разбрал, освен че не мога да видя схемата, за да позная дали маркучите са точно 17 и 18.

    3. Бензиновите пари не ги мисли изобщо. Те са в много малко количество и не влияят на работата на двигателя нито на газ, нито на бензин. Дали да го махаш - ако не създава проблеми, не го махай. Може да започнат някога да проверяват колите за такива неща.

    4. За симулатора не знам. По-скоро първо пробвай без него.

    п.с. маркучите са наистина 17 и 18.

    Коментар


    • #3
      До: Смесител Дебитомер Дросел

      Благодаря за бързите и точни отговори. Дебитомера е с клапа (с потенциометър отгоре). Щом не пречи - май това е удобно, просто решение (правоъгълна плочка пред деб.). Няма клапи, няма и компенсиращи маркучи. Остава да се види как ще е с "тротъл респонса"..))

      Коментар


      • #4
        До: Смесител Дебитомер Дросел

        Антифайър клапа все пак е хубаво да сложиш между дебитомера и дросела, че на тези клаповите им се криви оста на клапата при детонация...
        ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

        Коментар


        • #5
          До: Смесител Дебитомер Дросел

          Мдаа, щом казваш...ще се наложи да дупча гофрето..)).. Гледам, че има някакви POLIAUTO и гумени и метални, или това не е от значение?

          Коментар


          • #6
            До: Смесител Дебитомер Дросел

            Виж моята тема: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=54024
            Дебитомера ми е механичен като твоя.
            Изпарителя го свалих от едно БМВ като твоето, остана смесителя и предпазната клапа. Пиши ЛС за подробности.

            Коментар


            • #7
              До: Смесител Дебитомер Дросел

              Като гледам картинката на дебитомера , поне на външен вид прилича на старите Фронтерови дебитомери! При тях схемата на захранване е следната- Смесителя е монтиран на входа на дебитомера, като може да е комбиниран със клапа на изхода или клапата е монтирана на входа преди дросела! Второто по ми харесва защото предпазва свързващата гофра при евентуален гърмеж!
              Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

              А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

              Коментар


              • #8
                До: Смесител Дебитомер Дросел

                Здравй колега и аз съм с BMW само че с по новия мотор М43 изпарителят ми е някакво BRC а смесителят ми е до дебитомера имаси клапа против гърмене и кихалка на кутията на възд.филтър.
                Това ми е второ BMW на първото водите ми бяха вързани към парното и съответно нямах добро парно и ги преправих.По огледаи двигателят мисля че отзад на главата има един маркуч които отива във водната помпа там е по добре,но не сам сигурен М40 не съм имал.
                Извинявам се за правописните грешки и се надявам да съм бил полезен.
                Jeep Grand Cherokee WJ 4.0

                Коментар


                • #9
                  До: Смесител Дебитомер Дросел

                  Благодаря за отговорите. Колега Vrabcho, ако правилно съм разбрал, си свързал изпарителя към подгряването на дросела (последователно някъде в маркуч 12?). BRC-то колко киловата е?
                  Прикачени файлове
                  Последно редактирано от Totko; 24-06-09, 21:46. Причина: добавяне

                  Коментар


                  • #10
                    До: Смесител Дебитомер Дросел

                    Изпарителят е 100Kw взех го втора употреба.На М43 жодите сам ги хванал от маркуч 7 има си дебит до сега не ми е мразнал изпарителът.
                    Рядко ми гърми от към разход съм доволен(всичко е свързано с десния ми крак),единственото което ме дразни е люлеенето на ниските обороти.
                    Забравих да ти кажа че нямам никакви симолатори или такива неща.
                    Jeep Grand Cherokee WJ 4.0

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X