Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газов инжекцион за Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Газов инжекцион за Фрилендър

    И аз мислех да сложа в онази "дупка" бутилка, но поне тия от Фобос нямаха такава. Сега бутилката ми е сложена по дължаната на задната врата, плътно до седалките и да ви кажа си заема място. Аз сложих 40 литра, че не ми се спира често за зареждане, пък и като прескачаме до Гърция да не търся единствените 2 газстанции в района на Солун. Днес засякох и ми даде градски разход 12.5/без кардан/, което е доста добре. Бензин гореше 12-14 с кардан. Сега мисля да кача кардана да намаля от + 5 процента газ до, да речем +2/ще видим кво ще каже газаджията/, ако може да оправи придърпването, което мамка му е странно, щото 2 дни не го прави, после един ден го прави, после... Иначе явно Ясен се е намесил и вече темата е в газ раздела. Пишете ако някой е достигнал оптимални настройки, за да имаме предвид и да даваме акъл на газаджиите, като настройваме. Инаме при тая цена на бензина, добре направих, че се газифицирах, макари и да не карам толкова много.
    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

    Коментар


    • #17
      До: Газов инжекцион за Фрилендър

      Всъщност, истинското настройване на ГИ се прави на магистралата - в реални условия, а не на място - там просто няма как да натовариш двигателя по начина, по който го натоварваш в движение...

      Обикновено маршрута ми за настройка е 40-тина км - София-Ихтиман...

      Някой може ли да каже с какво е толкова специфичен инжекциона на този двигател?
      ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

      Коментар


      • #18
        До: Газов инжекцион за Фрилендър

        Първоначално публикуван от The_Machine Преглед на мнение
        Всъщност, истинското настройване на ГИ се прави на магистралата - в реални условия, а не на място - там просто няма как да натовариш двигателя по начина, по който го натоварваш в движение...

        Обикновено маршрута ми за настройка е 40-тина км - София-Ихтиман...
        Съгласен съм. За 500 метра или за километър нищо не се усеща. Аз от едната кола на другата като се кача, първия километър и свиквам/макар че карам и двете от доста време/. Не знам обаче дали в движение може да си е свързан кабела с компа. Нещо не мога да си го представя. Или по-скоро - караш малко, спираш, настройваш, пак караш и т.н. Дано човека на Фобос в Пловдив се навие да се повози, че да го настроим, макар че мисля че не ми е чак толкова "разстроян" моя газ. инжекцион.
        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

        Коментар


        • #19
          До: Газов инжекцион за Фрилендър

          Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
          ... Не знам обаче дали в движение може да си е свързан кабела с компа. Нещо не мога да си го представя...
          Е, повечето системи го могат. Само компютърът трябва да е преносим, а настройчикът да не прави големи простотии докато караш.

          Коментар


          • #20
            До: Газов инжекцион за Фрилендър

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Е, повечето системи го могат. Само компютърът трябва да е преносим, а настройчикът да не прави големи простотии докато караш.
            Е той, че е преносим е преносим, но... Искаш да кажем, че трябва да е открехнат предния капак, кабела да е свързан отпред с компа, да минава през открехнатия капак и да речем през отворено стъкло. Не звучи невъзможно, само не знам при висока скорост да не стане нещо/обръщане на капак най-малко/. Сега ако се наглася само на обороти и може да се настрои на 1ва и 2ра само, няма да има нужда от скорост. Интересното е, че хората в сервиза/препоръчани от няколко човека, дори и тук/ не ми предложиха да покараме, с вързан лаптоп и да видим аджеба в движение кво става. Мисля, че това трябва да е стандартна процедура, щом е възможно. Не искам да кажа нищо лошо за тях, разбира се. Откакто съм го сложил, все още не съм ги търсил.
            http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

            Коментар


            • #21
              До: Газов инжекцион за Фрилендър

              А, капакът май се затваря. Кабелът не е много дебел. Или контролния извод се докарва в купето. Абе варианти много, ама аз съм теоретиквеник. Ей ги практиците тука, те ще кажат как го коландрят.

              Коментар


              • #22
                До: Газов инжекцион за Фрилендър

                Тз, куплунга е с 20 см кабел от компа на газовата, та си седи в коша.
                Просто се пуска кабела - винаги си минава безпроблемно под уплътнението в задната част на капака, след това покрай уплътненията на врата (ако е открехнато стъкло с над 140-160 вече много ми духа във фейса

                Та какъв е проблема не разбирам?
                Така си ги настройвам всички уредби - газаджия съм, да отбележа...
                Лаптопа, кабела и се возим и си гледам данните и настройвам в движение, не се спира по отсечката. Настройките се правят в статични режими на 5-та, по изключение и по-страхлив шофьор 4-та предавка!
                ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                Коментар


                • #23
                  До: Газов инжекцион за Фрилендър

                  Ти остави другото, ами се чудя да се смея или да плача. Пуснах друга тема/пробит резервоар на фрилендър/. Газаджиите са ми пробили резервоара, като са дупчили за скобите. Боже, боже. Да видим кво ще кажат в понеделник.
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                  Коментар


                  • #24
                    До: Газов инжекцион за Фрилендър

                    Тоя момент много го мразя... колко опипване пада и разглабяне, докато съм сигурен и да дупча за шините...
                    ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                    Коментар


                    • #25
                      До: Газов инжекцион за Фрилендър

                      Първоначално публикуван от The_Machine Преглед на мнение
                      Тоя момент много го мразя... колко опипване пада и разглабяне, докато съм сигурен и да дупча за шините...
                      Ако знаеш от какво е резервоара на Фрийто и как да се залепи качествено казвай да им кажа, че нещо май са мъчили да сложат силиконче , ама няма с това да се размине. Хем викат слагали сме. Гледам от началото, че ми е хлабава лявата скоба, ама чак сега като огледах, помъчих да затегна и лъсна всичко. Сега хем мирише на бенз не се трае, хем бутилката се държа на една скоба. Аз сума време търсих, някой да е слагал, да са добре настройките. Чак в София отидох, ама нейсе.
                      http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                      http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                      Коментар


                      • #26
                        До: Газов инжекцион за Фрилендър

                        Залепили са ми резервоара. Вчера взех колата, като се надявам всичко да е ОК. Настройваха ми пак инжекциона. Като го пробвахме го нямаше придърпването, за което говорихме. Колата не беше достигнала максимална работна температура. Лично управителя ми го настрои, но нямаше повече от 10 минути за това Днес на 2-3 пъти пак ми придърпа.Реално го прави рядко и невинаги, като човека там каза, че ако е от инжекциона би трябвало да го прави винаги. Казаха ми и да прегледам свещи и кабели. Като работеше на място един газаджия/не от Фобос/ рязко подаваше газ от жилото и в първата секунда има едно забавяне. Заглъхва леко и после почва да се форсира. Той, каза че това не е нормално и че може и да е от свещите може и от настройките на инжекциона. Този нямаше букса за софуеъра на Фобос. Същия майстор гледа свещите и кабелите и каза, че са за смяна. После друг ми гледа кабелите и каза, че според него те изглеждат наред/не разбирам, но кабелите на външен вид са ОК, без скъсвания и т.н./, да сменя само свещите. По някъв каталог /май на Бош/ дават само NGK PFR6N - 11/някви платинени/. Моите в момента са такива. Я кажете сега може ли само на газ да прави тва придърпване от свещи и кабели /имало там разлика в температурата на запалване на газ и бенз и може според тях/. Утре ще проверявам за тия кабели, но майстора ми вика, качествени на BERU ще са към 180 лв някъде. Гледам сега в Англия в между 17 и 35 паунда кабели за Фрий бол. Аз мисля за сега да сменя само свещи и да видя разликата, ако пак го има тва да сменя и кабели. Ако пак го има при газаджиите. Правилно ли мисля според вас?
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                        Коментар


                        • #27
                          До: Газов инжекцион за Фрилендър

                          Я почни от кабелите.

                          Платинените свещи имат много голям ресурс, но ако са на 200000 и повече - може би си заслужава да се пробва с нови.

                          При повечето газификации, "замислянето" на двигателя при преход от празен ход към работен режим се дължи на недостатъчно предварение на запалването. Този газов инжекцион грижи ли се за аванса или се използва щатната запалителна уредба?

                          Коментар


                          • #28
                            До: Газов инжекцион за Фрилендър

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Я почни от кабелите.

                            Платинените свещи имат много голям ресурс, но ако са на 200000 и повече - може би си заслужава да се пробва с нови.

                            При повечето газификации, "замислянето" на двигателя при преход от празен ход към работен режим се дължи на недостатъчно предварение на запалването. Този газов инжекцион грижи ли се за аванса или се използва щатната запалителна уредба?
                            Ами Ясене аз ще почна, ама ако ми обяват няква цена 200 лв и май ще изчакам кабелчета от мъгливия Албион. Свещите май са сменяни, поне според майстора, щото на тия не пише Ланд Ровър, а той казва, че на повечето марки оригиналните са с надпис на производител на свещ и кола. Обясни ми, че по керамичната част на свещите има леки пукнатини, което говори че искрата е ходила и надолу и някви там други неща, но в заключение са били за смяна според него. Кабелчетата, като ги гледам изглеждат като нови, ама дали тва се брои не знам... Освен това са на Лукас, а тоя каза, че такива в БГ едва ли ще намеря. Моето Фрий е на 165 000 км сега. А тва за аванта човек нищо не ми говори, но тоя дето го гледа е газаджия и каза, че не е нормално тва и че може и да е само от свещи кабели, може и да е от настройки, щото на Ровър били много специфични. Той обаче слага друга марка инжекциони. Освен това каза, като сменя тия неща да ида пак на настройка, щото сега може да са ми пуснали малко повечко гориво. Чакай да видим утре ква е цената на тия свещи, щото в Англия са по 6-7 паунда, дано тука не са по 30 лв.
                            http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                            http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                            Коментар


                            • #29
                              До: Газов инжекцион за Фрилендър

                              Лоши новини. Платинените свещи струват 25-30лв/бр. За сметка на това, кабелите за всички коли са еднакви (различават се почти само по дължина).

                              И да, газ и бензин искат различен аванс на запалване, поне в ниските режими. Оригиналният компютър може да се справи или да не се справи със задачата, второто е по-вероятно. Та ако на бензин върви добре, причината едва ли е в кабели и свещи. Колкото и да коландрят количеството газ, не бутнат ли аванса, няма да поема в ниски и това е.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Газов инжекцион за Фрилендър

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Лоши новини. Платинените свещи струват 25-30лв/бр. За сметка на това, кабелите за всички коли са еднакви (различават се почти само по дължина).

                                И да, газ и бензин искат различен аванс на запалване, поне в ниските режими. Оригиналният компютър може да се справи или да не се справи със задачата, второто е по-вероятно. Та ако на бензин върви добре, причината едва ли е в кабели и свещи. Колкото и да коландрят количеството газ, не бутнат ли аванса, няма да поема в ниски и това е.
                                Ами ще видим утре цената на тия свещи. Ще има и лека отстъпчица, ама да видим. 2ма човека ми казах, че може да сложа и други, ама пък по тоя каталог на Бош давали такива. Не знам вече. Кабелчетата също цената ще е важна, щото от друга кола не ми се слага, пък и даже единия майстор каза не знам кви си марки само, даже на Бош не били хубави Колкото до тия аванси - ще видим. Тя колото си пали на бензин, но ще видим след смяна на свещи дали ще се изгуби това придърпване/макар за 2 дни да се усети само 2-3 пъти/. До колкото те разбирам искаш да кажеш газаджиите освен настройките на газта да пипнат и аванса? Аз все пак се надявам да стане само с кабели и свещи, щото според тия дето ми слагаха уредбата и на бензин не вървяло супер добре. По-точно казаха, че карали някво Фрий същото и вървяло уж повече. Ще почна едно по едно пък да видим. Иначе колата си е ОК в момента де, но да видим дали ще стане още по-добре. Диското като го взехме от Англия един майстор го пипа и каза, че там заради екологията ги "понамалявали" и откак го пипна леко се оправи. Дали пък с моята няма нещо подобно - не знам вече. В момента си върви на газ, както на бензин/или поне не чувствам съществена разлика/, ама аз не знам дали го оставиха на плюс 5 процента, щото управителя им изхвърча от колата, като каза: "Настойрките ти са ок, виж кабели, свещи" и това е.
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X