Реших да си монтирам АГУ на бензиновия двигател който е пълна инжекция. До сега съм монтирал само на карбураторни двигатели и са работили ама сега трябва да се боря с дюзи и компютър. Намерил съм подходящия за двигателя ми испарител и всички компоненти които ми трябват но проблема е как да се справя с бензиновата част. Кое е добре: Да спа захранването на компютъра с което спирам дюзите,помпата и цялата електроника или само дюзите и помпата. Моля за помощ за да не оплескам нещата. Двигателя е VW 6цил. EFI.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпроси за първоначален монтаж на АГУ
Свий
X
-
-
До: Въпроси за първоначален монтаж на АГУ
Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнениеПрекъсни само захранването на инжекторите,помпата я остави да работи и да ги охлажда,посредством циркулиращия бензин.
Има много написано защо това е по-правилният вариант.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: Въпроси за първоначален монтаж на АГУ
Детонацийте идват от това , че е голямо пространството между колектора и въздушния филтър , а грешка на компютъра най - вероятно (да не кажа със сигурност) ще излезне .[B]Mercedes Benz w123 [/B]
[B]Ford Escort xr3 [/B]
[B]Aro 10 [/B]
Плачи! Там близо край град София
стърчи, аз видях, черно бесило,
и твой един син, Българийо,
виси на него със страшна сила.
0896042536
Коментар
-
До: Въпроси за първоначален монтаж на АГУ
Не знам в конкретният случай дали ще светне чекенджина/по-скоро да/.Емулатор на дюзите и да сложиш при нужда-не е скъп модул.Кихалка задължително монтирай-пази дебитомера при детонация.
Погледни раздела-едносричните ми отговори не могат да го изчерпят.
Коментар
-
До: Въпроси за първоначален монтаж на АГУ
Значи само спиране на дюзите и клапи задължително. Компютъра много не ме притеснява понеже и да натрупа грешка може да се оправи лесно (само трябва да прочета инструкцията в Аутодата) без допълнителни софтуер и хардуер.
Благодаря за сега ,ако имам още въпроси запазвам си правото да попитам отново.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: Въпроси за първоначален монтаж на АГУ
А,ако искаш може първоначално и една клапа,но нея трябва да монтираш.Коко 11 ти е препоръчал две,погледни дали имаш достатъчно място по трасето и си реши.Лошо няма от презастраховането.Компютъра при мен като натрупа грешки,разкачане на акумулаторната клема за 10-на минути го връща в параметри.Иначе,ако свети/не комуникират правилно "ECU-ламбда контрол"/,мести центровка на бензин и газ,после проблеми с паленето,хода,разхода и т.н.
Коментар
-
До: Въпроси за първоначален монтаж на АГУ
Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнениеЕдин чалъм - погледни в Аутодатата дали за твоя мотор при чек енжин режима има грешка за инжектор/и. Ако има, слагай емулатор, ако няма, няма нужда.
Емулатора струва 0,20-1,20 лв.
Първоначално публикуван от The_Machine Преглед на мнениеАко искаш ми пиши в скайпа направо за съвети. th3_machine
Кой квот си няма , това дава, та аз - акъл
VR6 ли е двигателя?Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар