Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

    Здравейте!
    Имам следния проблем - карам Голф 3 от 96 година, двигател 1.8, 90 коснки сили. Сложиха ми газово - Ловато. Отначало вървеше добре - на дълъг път даваше разход 8 литра на 100км. Но имаше нещо като леко придърпване. Един познат каза, че може да го регулира и позавъртя винтовете на тройника и другото черно винтче, което е на изпарителя. Уж престана да придърпва. Мина се известно време от тогава - около 3 месеца. Сега проблема е, че вече много често двигателя остава на около 2000 оборота, когато превключа на свободна. Значи нали е нормално, когато се превключи на свободна оборотите да паднат на 900 до 1000. При мен си остават на 2000. Разхода на градско е много голям - 14 литра на 100 км. Имам чувството, че някак си жилото на педала за газта се заглавя. Понякога се случва (по време на движение) педала на газта сам да се натиска надолу - все едно, че аз го натискам. Оправя се от само себе си. Единствения начин, които съм открил до сега, за да сваля оборотите до нормалните за свободна, е когато се движа бавно, да включа на 5-та скорост и после веднага на свободна. Така преди падаха от 2000 на 1000, но сега вече и това не помага. Иначе, ако я карам на бензин, оборотите са нормални.
    Някой да може да ме посъветва какво мога да направя?
    До сега съм пробвал следното:
    1. Пробвах да повдигна с крак педала, в случай, че е потънал или сам се натиска - няма резултат.
    2. Пробвахме да регулираме газовото с помощта на винчетата на тройника и изпарителя - отпуснахме малко винта на троиника, на изпарителя не сме го пипали, защото, доколкото разбрах, той е отговорен за регулирането на празен ход, а аз като запаля двигателя, нямам проблеми. Държи си около 1000 оборота. Чак след като подам газ, тогава оборотите се вдигат - това е нормално. Но като спра да подавам газ, падат до около 2000 - това вече не е нормално. Нямаше резултат от "регулирането" - пак разхода е 14 литра на 100 км.

    Мерси предваритено на хората, които ще се опитат да ми помогнат!
    ---------------------
    Be Happy!

  • #2
    До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

    На изпарителя до маркуча за газ има един бронзов винт за отверка,навий го до край и регулирай празния ход от пласмасовия винт на изпарителя
    БЕНЗИН НЕ!!!ГАЗ ВЪВ КРЪВТА!!!

    Коментар


    • #3
      До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

      Така, както описваш проблема е от привода на дроселната клапа (жилото на газта) или нещо свързано с него. Провери дали не се заклинва или опира някъде. Има известна вероятност самото жило да е повредено или прегънато някъде.
      След като се убедиш, че дроселът се връща докрай, регулирай ПХ от винта на изпарителя.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

        Освен горното, иди да ти изчистят грешките на компютъра(на колата, не този, от който ни пишеш). Но май, както го описваш, ще е от жилото. Смени го с ново(но не от някоя морга, от магазин), и пиши кво стаа
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

          Проблемът е в стъпковото моторче на инжекциона и изпарителя няма нищо общо, както и жилото на газта.... Възможно е и ламбда сондата да дава грешни данни и компютъра да се шашка. Ако нямаш емулатор (или по-известен като симулатор) това е чест проблем.
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #6
            До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
            Проблемът е в стъпковото моторче на инжекциона и изпарителя няма нищо общо, както и жилото на газта.... Възможно е и ламбда сондата да дава грешни данни и компютъра да се шашка. Ако нямаш емулатор (или по-известен като симулатор) това е чест проблем.
            Точно така.На този модел си трябва симулаторче...така ще се реши проблема с "набиването" на грешка(евентуално) и би трябвало след правилна регулировка да падне разхода.Поне 4-6 литра...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #7
              До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
              Проблемът е в стъпковото моторче на инжекциона и изпарителя няма нищо общо, както и жилото на газта.... Възможно е и ламбда сондата да дава грешни данни и компютъра да се шашка. Ако нямаш емулатор (или по-известен като симулатор) това е чест проблем.
              Това е основателна причина, но колегата казва, че педалът пропада.
              А "стъпковия мотор" , всъщност е обикновен електромагнитен клапан, който работи с импулси Рециклирал съм няколко вече
              Обикновено се зацапват с нагар от картерните газове и шибърът започва да се движи тегаво, или просто се износва
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

                Стъпковия мотор е свързан с дроселната клапа, доколкото си спомням, а тя-с жилото....
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #9
                  До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

                  Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                  Стъпковия мотор е свързан с дроселната клапа, доколкото си спомням, а тя-с жилото....
                  Не - той просто отваря и затваря възд. поток и така регулира притока на въздух в колектора. Единят му край е след дроселната клапа, а другият взима картерни газове от отдушника.
                  Това на дроселната клапа е TPS (Trotle position sensor) и представлява обикновен потенциометър, който дава инфо на ЕЦМа за положението на дроселната клапа.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #10
                    До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

                    ТПС-а няма никакво участие тука .... Отдавна не съм разглабял бензинарка, но съм убеден, че проблемът с оборотите е в моторчето. Причината за подобно пропадане на педала обаче, не мога да си я обясня ....
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #11
                      До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

                      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                      ТПС-а няма никакво участие тука .... Отдавна не съм разглабял бензинарка, но съм убеден, че проблемът с оборотите е в моторчето. Причината за подобно пропадане на педала обаче, не мога да си я обясня ....
                      Пропадането най-вероятно е чисто механично, някъде по жилото.
                      Става въпрос, че ТПС-а е на клапата а стъпковия мотор няма никаква механична зависимост с дросела и педала. Може да вдига оборотите, но това не обяснява пропадането на педала. Затова си мисля, че е от привода. Ама в крайна сметка трябва да се види
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #12
                        До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

                        Ако нямаш емулатор (или по-известен като симулатор) това е чест проблем.[/quote]
                        Извинявам се "колега" ама симулатор и емулатор са две различни неща не ги смесвай във кюпа
                        БЕНЗИН НЕ!!!ГАЗ ВЪВ КРЪВТА!!!

                        Коментар


                        • #13
                          До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

                          Не искам да споря, но емулатор и симулатор си е едно и също. Просто народно наименование. По-скъпите АГУ си го имат в комплекта и хората му викат компютър..... Ако искаш да ти кача схема на свързване и инструкции на Ланди-Ренцо. Ама са на италиански ...
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #14
                            До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

                            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                            Не искам да споря, но емулатор и симулатор си е едно и също. Просто народно наименование. По-скъпите АГУ си го имат в комплекта и хората му викат компютър..... Ако искаш да ти кача схема на свързване и инструкции на Ланди-Ренцо. Ама са на италиански ...
                            Тази схема ми е до болка позната аз мога да ти я кача на български.Ето ти малко инфо кое за какво служи.Емулатора служи за прекъсването на работата на бензиновите дюзи като връща сигнала обратно до ЕКУ през две товарни съпротивления и по този начин емулира сигнала и залъгва ЕКУ-то.Симулатора служи да прекъсне сигнала от ламбда сондата когато колата е на газ и същевременно пуска сигнал с правилна синусоида към ЕКУ-то и го "залъгва" че всичко със сместа е наред,тези симулатори се слагат на обикновенно АГУ,на ГИ не се слагат защото там настройката е точна и няма проблем със сместа,ако се настрои както трябва де иначе пак проблем
                            БЕНЗИН НЕ!!!ГАЗ ВЪВ КРЪВТА!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: ЛОВАТО - ВИСОКИ ОБОРОТИ НА СВОБОДНА.

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              Пропадането най-вероятно е чисто механично, някъде по жилото.
                              Става въпрос, че ТПС-а е на клапата а стъпковия мотор няма никаква механична зависимост с дросела и педала. Може да вдига оборотите, но това не обяснява пропадането на педала. Затова си мисля, че е от привода. Ама в крайна сметка трябва да се види
                              Може ли и един проС гАзар да се обади?
                              Колега, има два вида стъпкови мотори, едните са точно тези с конуса и байпасния път покрай дросела, а другите просто подбутват дросел клапата, какъвто е случая и с този голф - то при тях е често срещан проблем - от лоша настройка фюел трима се ошашква и колата се побърква

                              По-лесния и безплатен вариант за изчистване на грешките е да се разкачат клемите на акумулатора за една нощ
                              ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X