Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране на вакумен изпарител Lovato

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

    Износен съединител е нещо, което нормален шофьор на камион ще усети още при потегляне. А ако трайно приплъзва, той ще спре да работи при всякакви обстоятелства преди да има възможност да се измери разхода.

    Въздушен филтър - вярно, че влияе. Само че, може да се постигнат точни настройки с произволно мръсен филтър. Колко време ще са верни, друг въпрос.

    Коментар


    • #32
      До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

      Износеният съединител си показва магариите на по-големите предавки 3-та, 4-та, 5-та. На 1-ва и 2-ра се прави на нормален и млад!
      sigpicНЕ ТРУПАЙТЕ ПАРИ! ТЕ СА СРЕДСТВО ЗА ЖИВОТ! ПОЛЗУВАЙТЕ ГИ ВСЕКИ ДЕН!(Ванга)

      Коментар


      • #33
        До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

        Благодаря Ви господа за съветите и напътствията.Разбирам , че някои дори сте и подразнени , извинявайте.
        За работата на ДВГ мога да кажа , че работи като часовник.Шлайфани глави,клапани центровки и настройки бяха направени от майстор минал му живота само с това. От едно време го хвалят като светило в бранша в Пловдивска област. Всеки който чуе двигателя казва, че работи перфектно. После дойдоха майсторите газаджии. Всеки си слагаше изпарител по негови преценки. То беше Lovato, BRC и сега последния не му знам името бил за двигатели с голяма кубатура от две места излизат два дебели маркуча. Разхода на газ е един и същ с пробванито до сега изпарители. Разликата винаги е две към едно газ / бензин - 65/100 бензин и 115/100 - газ. Всеки от майсторите ме убеждава, че е точно направено и точно свързано.
        Относно съединителя всеки технически грамотен шофьор би разбрал кога му буксува съединителя, и най-малкото щеше да усети миризмата на феродо. В гората не е нужда 4 и 5 предавка, а като му натовариш 12 кубика дърва и тръгнеш на стръмен участък веднага ще си покаже дали буксува съединителя или не. Аз просто се чудя на тези 10% разлика как ги постигате или може би руските камиони са изключение.
        Това си остава въпрос за мен.Благодаря Ви ! ! !

        Коментар


        • #34
          До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

          Нещо не е наред за мене с 50% отгоре
          Да няма изтичане преди изпарителя, да не се е протрила тръбичката, клапаните как са, този разход за мотор с пилени глави или трябва да не се удържа или друго обяснение немога да дам в момента...
          При 157ка дава малко повече от на бензин, но в никакъв случей 50% отгоре
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • #35
            До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

            Първоначално публикуван от BOBY131 Преглед на мнение
            Благодаря Ви ! ! !
            Моля...... Добре де, кажи ако затвориш леко изпарителя т.е. завъртиш крановете между изпарителя и мотора на 1/4 оборот какво става?
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #36
              До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

              Ще направя за n-ти път реголировките , които се посочват в горните постове и ще удължа широкия маркуч и ще скъся тесните за да може тройника да бъде максимално близо до карбуратора.И така ако не се получи очаквания разход просто се премирявам.Кой знае може причината да е в газстанцията ,тя е само една в общината другите са далече на по 40км.Не съм пробвал от друго место да зареждам.

              Коментар


              • #37
                До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                Колега прекалено затвореният тройник също вдига разхода, само дето тогава, като бонус имаш и влошен вървеж
                Много газаджии мислят, че като навият кранчетата и колата не върви разходът пада - да, ама не
                Правел съм експерименти - при тройник регулиран така, че колата да не вдига повече от 120км/ч, разходът е по-висок от този при реглаж, без ограничения. Сместта трябва да се регулира, така че да не се усеща осезаема разлика между газ и бензин и в същото време да не е преобогатена.
                По-мощният изпарител е предпоставка за по-приличен разход.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #38
                  До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                  Абсолютно съм съгласен.Колата гори по-малко или по-точно в норми когато е центрована и настроена , а не като е скопена.Тройника ми е настроен да е малко по-слаба от на бензин.Като го затвора още става по-мудна и от време на време като натискам педала на газта пука във въздушния филтър.
                  Последно редактирано от BOBY131; 06-10-08, 10:52.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                    Първоначално публикуван от BOBY131 Преглед на мнение
                    Абсолютно съм съгласен.Колата гори по-малко или по-точно в норми когато е центрована и настроена , а не като е скопена.Тройника ми е настроен да е малко по-слаба от на бензин.
                    С контактно-масления въздушен филтър си?
                    Щото той не е особено подходящ за газ. Най-добре е хартиен с голяма пропускателна способност.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #40
                      До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                      Със стандартния за зиловете.Висок като буре има и масло в него.Направил съм му основна промивка.Ако трябва с какъв да го сменя?

                      Коментар


                      • #41
                        До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                        Първоначално публикуван от BOBY131 Преглед на мнение
                        Със стандартния за зиловете.Висок като буре има и масло в него.Направил съм му основна промивка.Ако трябва с какъв да го сменя?
                        Той е контактно маслен и макар да филтрира много ефективно е неподходящ за газ, защото в голяма степен препятства въздушния поток. Трябва ти филтър, който пропуска въздуха много добре.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #42
                          До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                          Тогава какво трябва да направа ?Да го "разреда" малко от вътре(изкоруба) или да търса от нещо друго.Някаква идея?

                          Коментар


                          • #43
                            До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                            Най-добре да намериш цялата коруба, барабар с филтъра от някакъв друг камион, колкото по-голям, толкова по-добре.
                            Ако изкорубиш неговия няма да имаш филтър.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #44
                              До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                              Първоначално публикуван от BOBY131 Преглед на мнение
                              Тогава какво трябва да направа ?Да го "разреда" малко от вътре(изкоруба) или да търса от нещо друго.Някаква идея?
                              Трябва ти коруба от хартиен филтър от машина със сходна или по-голяма мощност, която да сложиш на твоя карбуратор. После да караш с хартиени филтри.

                              Друг вариант е някой от многобройните "спортни" филтри. Те се продават за леки коли, но няма причина да не ги използваш в джугана.

                              Трети вариант е да останеш с масления филтър, а да си преработиш изпарителя по схемата, която ползват турбо-двигателите - описал съм я в някоя от съседните теми. Това е малко сложно, а по резултатите се спори (аз съм постигал добри, други хора - не са).

                              Коментар


                              • #45
                                До: Регулиране на вакумен изпарител Lovato

                                Първоначално публикуван от BOBY131 Преглед на мнение
                                Като го затвора още става по-мудна и от време на време като натискам педала на газта пука във въздушния филтър.
                                То от клавиатурата не става но ако горното е вярно и няма на къде да го отваряш значи изпарителя е слаб за "Зил"-а и работи на границата на възможностите си.
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X