Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с ГИ монтиран в Германия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с ГИ монтиран в Германия

    Здравейте

    Отскоро съм собственик на такси Chevrolet Aveо 1.2 2011г хетчбек с брц газова монтирана в германия.
    След седмица каране на газ забелязах че харчи бензин, но мислех че е нормално. И един ден нещо се прецака и спря да върви на газ.
    След диагностика от газаджия установихме че е свършил омаслителя за клапани. Направено е така че без него на газ да не се кара.
    Намерихме и проблема с бензина, когато колата е на газ на ниски обороти работи на бензин. Защо ли така е направено не мога да си го обясня ?
    Разход 8-9газ + 2-3 л бензин на 100км градско и при положение че сутрин не я гасях уж за да не харчи много бензин. Променихме и направихме да работи само на газ.
    Обаче не знам точно заради това ли вчера се прецака и Ecu-то за елоктронното дозиране на омаслителя. Новото беше електронно и доста скъпичко, заради това монтирахме механично за по ефтино.
    И след цялото това побългаряване страх ме е нещо да не стане.
    Защото прочетох на няколко места че клапаните на някои двигатели когато са на газ или метан бързо заминавали пък други викат нищо няма да стане. И сега не знам какво да правя, ако ще правя след време големи ремонти не е ли по-добре да не скъсявам от бензина и да го направя както си беше или да карам смело на газ

  • #2
    От: Проблеми с ГИ монтиран в Германия

    Въобще не се занимавай с тея омаслители, да го премахва или изолира газаджията да не ти прави повече проблеми, и си карай смело. Нищо няма да му стане на двигателя или клапаните. И да ти го направи да си караш само на газ, няма смисъл да пуска и бензин - този двигател не е с директно впръскване.
    Последно редактирано от martiob; 25-01-18, 12:01.

    Коментар


    • #3
      От: Проблеми с ГИ монтиран в Германия

      На някои двигатели клапаните от метан и пропан заминават ама там омаслителят не помага. Помага прецизната настройка на горивните смеси и ъгъла на запалване.

      Да работи на бензин в режима за газ обикновено се прави във високите обороти и натоварвания. Те тогава страдат и клапаните.

      За да го направят да работи в ниските на бензин значи нещо не са нагодили ама явно ще разбереш по трудния начин.

      Коментар


      • #4
        От: Проблеми с ГИ монтиран в Германия

        Да и аз за това много се чудя, защото знам че това подаване на бензин се прави на високи обороти, а не както са го направили немските инженери.
        Когато я нагласихме да работи на газ оборотите на ниски съвсем леко играят, не гасне и не е нещо фрапиращо но леко ме дразни това. Газаджията ми каза че трябва да се сменят мембраните но ме съмнява да не би заради това да са го направили по този начин. Работи на бензин и няма проблем с обороти. Ще сменя и свещите знае ли се може и да е от това.

        Коментар


        • #5
          От: Проблеми с ГИ монтиран в Германия

          Да и аз за това много се чудя, защото знам че това подаване на бензин се прави на високи обороти, а не както са го направили немските инженери.
          Когато я нагласихме на газ започна съвсем леко да прекъсва и играят оборотите, не гасне и не е нещо фрапиращо но това леко ме дразни. Газаджията каза че трябва да се сменят мембраните на изпарителя, но ме съмнява да не би заради това да е направено да работи на бензин и да няма проблеми. Тия дни ще сменя свещите знае ли се може пък от тях да излезе.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X