Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ГИ на Патфайндър V6 3.3

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с ГИ на Патфайндър V6 3.3

    Привет на всички!
    В конкретния случай по-скоро търся съвет за газаджия, отколкото съвет за отстраняване на проблема с газовото.
    Работата е там, че в един момент, когато джипката загрее добре, съвсем спонтанно( без никакви симптоми) си превключва отново на бензин. В началото го правеше много рядко, а направи ли го, след 10 минутно спиране отново си заработваше нормално, като понякога съм изминавал до 100 км, без да се обади. С времето обаче проблемът зачести, докато в крайна сметка непосредствено след превключването на газ( да кажем 1-2 км пробег), връщаше обратно на бензин. И започна едно ходене по мъките...и по-точно, по равашезходите. Първият газаджия, уж представител за марката в България ( нарочно не споменавам нито марката, нито името му, за да не го злепоставя) гледа, прави струва, накара ме да сменя куп неща, но така и не можа да реши проблема с връщането на бензин. На мен това много ми напомняше на някаква хлабава спойки, която дава грижи, но според него не било това. Смених изпарител, филтри, продуха тръбичките и накрая стигнахме и до сондата, защото според него ставало дума за недостиг на газ. Обаче още тогава бях убеден , че не може да е това проблемът, защото по принцип, когато газта свършваше, постепенно колата губеше мощност, но все пак си вървеше и едва към края минаваше на бензин. В моя случай превключването ставаше мигновено, без никакви признаци.
    Отидох при друг, препоръчан ми газаджия. Той успя да отстрани проблемът, или по-точно да го замени с друг. Колата започна да си работи на газ, но работата на мотора нямаше АМА НИЩО общо с работата му преди- прекъсваше, нестабилен празен ход, подам ли на място газ, моторът мнооого се чудеше дали да се развърти и ако все пак успеех да потегля( което не беше никак лесно), просто не можеше да се кара. Оставих колата за дооправяне. На другия ден "беше готова, но имало едно леко , почти незабележимо прекъсване". Нищо подобно! Да празният ход си беше стабилен, на място се развърташе, но тръгнеше ли да се движи, започваше едно прекъсване, все едно си играя с ключето. Пак я върнах на вече доста недоволния майстор, за да ми обясни , че било от запалването, "понеже на бензин можело и да си работи перфектно, но на газ била много по чувствителна". Хайде нови свещи- все тая. От кабелите било! Опита се да ми го докаже, като ги напръска с малко вода...и нищо, никакви искри. Това обаче не било гаранция, защото можело изолацията да е здрава, но вътре да се е прекъснал кабелът ( и как така изведнъж ще се прекъсне..) Както и да е, поръчах си и нови кабели, чаках ги почти месец, за да се повтори същата ситуация.
    И така, в крайна сметка след бая разходи и изгубено време, пак съм на същото място.
    Та моят въпрос е познавате ли някой газаджия, който да може да вземе колата, да я диагностицира( ама наистина да я диагностицира ), да установи какъв е проблемът и като ми каже, "готова е ", тя наистина да е готова, а не да ми обяснява, че той сменил не знам си какво, ама то можело да е от друго...Т.е. някой който да е достатъчно сериозен, та да има резервни части за проба, та да може да е сигурен от какво е и чак тогава аз да си го купувам. Че то по тоя начин може да тръгна от изпарителя, да мина през купето и да сменя цялото окачване и накрая да ми каже, че било от гумите...

  • #2
    От: Проблем с ГИ на Патфайндър V6 3.3

    Без да кажеш марката и компонентите, няма как да ти се помогне.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с ГИ на Патфайндър V6 3.3

      А газаджията къде трябва да живее...
      ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
      Е250 1998-продаден
      Субару Пустош

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с ГИ на Патфайндър V6 3.3

        Мдаа, добър въпрос! Извинявам се за липсата на това уточнение! Най-добре би било да е в София или близо до София. Марката е Стефанели, ( поне електрониката е такава), на сондата пише Ловато, филтрите са уж оригинални Би-газ, за изпарителя и инжекторите не мога да кажа. Бих искал да добавя и още малко инфо, а именно, когато колата е на бензин, пробвам и успявам да я карам на 5-та на 1500 оборота, натискам педала до дъно и колата започва бавно , но плавно да се ускорява. Също така на 4-та при горе-долу същите обороти, си изкачва прилични наклони, а на равно като я оставя на трета и си върви сама. На място обаче, когато съм натиснал спирачката, понякога за момент оборотите малко падат, след което си се вдигат пак. Не знам доколко това е полезна информация, но ми се струва, че ако има проблем в запалването, би трябвало да се усети при тия условия.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с ГИ на Патфайндър V6 3.3

          От форума на Субару "pradabg"
          ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
          Е250 1998-продаден
          Субару Пустош

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с ГИ на Патфайндър V6 3.3

            Според мен диагнозата ти е "сбирщайн".Тоест не трябвало да слушаш газчията и да се навиваш да ти постави тоя съберичарк като уредба.Сега върви търси, компа какви данни очаква от датчика за налягане,от температурния и т.н.Може да е просто несъвместимост между тези компоненти.Вместо да продължаваш да обикаляш папагалите и да им слушаш глупостите,помисли за начин, да смениш случайните неща, които ти е сложил първия.Защото, те ще са максимално евтиното в случая,ако съдя по това че ти не си имал, каквито и да е претенции.
            А това, че на място като натиснеш спирачката, ти падат оборотите може да е започнал да мре хидроусилвател.
            Посетете сайта ми : http://mashini-plazmeno-riazane.com

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X