Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на пропан инжекцион Заволи във Варна - къде?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ремонт на пропан инжекцион Заволи във Варна - къде?

    Колата на колко километра е?Щом дава грешка в разпределителния вал и си го сменил и пак същото аз мисля,че може да е връзка,куплунг или ангренаж.
    Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
    АСК Ален Мак

    Коментар


    • #17
      От: Ремонт на пропан инжекцион Заволи във Варна - къде?

      На колко км. е купена от Германия преди 2г. и половина кола на 12г. тогава днес 14г. само оня горе знае...вероятно 380 000 км....моя беше превъртян до любимите на търговците 160 000 км.

      Е 46 се задвижва само със самонатягаща се верига....
      ремък и ролки имат само хидравликата и климатроника.
      BMW E 46 Sedan,

      Коментар


      • #18
        От: Ремонт на пропан инжекцион Заволи във Варна - къде?

        Първоначално публикуван от Демирев Преглед на мнение
        На колко км. е купена от Германия преди 2г. и половина кола на 12г. тогава днес 14г. само оня горе знае...вероятно 380 000 км....моя беше превъртян до любимите на търговците 160 000 км.

        Е 46 се задвижва само със самонатягаща се верига....
        ремък и ролки имат само хидравликата и климатроника.
        Да не си мислиш,че веригата и вечна.Тя се разтяга и се сменя.Мисля на около 200000км но не съм много сигурен.Това с грешките на разпределителния вал са симтоми за разтеглена верига.
        Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
        АСК Ален Мак

        Коментар


        • #19
          От: Ремонт на пропан инжекцион Заволи във Варна - къде?

          Наред си е веригата - не гасне заради нея!
          BMW E 46 Sedan,

          Коментар


          • #20
            От: Ремонт на пропан инжекцион Заволи във Варна - къде?

            Не слушай хора, дето ти обясняват, че компа умирал... "Живи" данни на предната ламбда гледани ли са?

            Това за катализатора ти го казвам не за да изкараш някой лев от процедурата, ами за да ти тръгне прилично колата, да свали разхода и да си спестиш приятните емоции по спешното придвижване до сервиз, с мигащ чек и прекъсващ двигател, когато вземе, та се разпадне питата... На резбата за задната ламбда се навива една дистанционна втулка около 35-40 мм, за да не се опече тя от газовете с висока температура, идващи от правата тръба/резонатора и готово! Аз от както извърших това пъклено дело, свалих веднага 3 литра надолу и първият път когато настъпих газта, помислих, че са ми сменили двигателя с М44Б19

            Сега, както си сменил някои датчици, е перфектият момент да я закараш някъде да ти направят мастър ресет и да върнеш заводските настройки, като след това обещаеш да я караш 50-60 км само на 95-ия елемент от Менделеевата таблица - бензиний, за да се адаптира цялата работа адекватно. Ако времевия диапазон съвпадне с изхвърлянето на безсмисления каталитичен преобр., ще имаш чувството, че караш 25-ца Трябва да провериш и маркуча, както и клапана за картерните газове задължително, защото от написаното не разбрах дали си го направил...

            Наистина жалко, че не сме в един град, иначе щях да ти помогна със жива сила да нагласим 18-ката. Аз, собствено, съм много доволен от избора си, има си някои лесноотстраними недостаци, но 46-цата е в пъти по-кола от колкото италианска или френска с пет-шест години по-нова, отделно, че те са оборудвани с левашкото "предно".

            Тел. ми номер го има в подписа - щом влизаш рядко, по-добре ми се обади, за да мислим варианти.
            С "Фармахим" - непобедим
            Дизел - само дънки!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X