Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

    Здравейте. Имам Вектра А 1.6i с обикновенно газово Ланди Ренцо. Проблема е, че след като се настои газовата ( с въртенето на месинговият винт ) оборотите на празен ход да идеални. Но да кажем след седмица започват да падат. Без да я бараш допълнително. Просто сама си решава и започват да и падат оборотите. Стигат до 600 - колата започва да тресе. Всичко по изпарителя е сменено. Въздушният филтър също. Има две клапи - за топъл и студен въздух, под филтъра - за топлият въздух е затворена. Казаха, че така трябва да е - вярно, че за малко време се оправи проблема, но явно временно. Всичко друго и е наред. Като вървеж, като разход - само тези пусти обороти. Някой, ако има идея от какво може да е ще му бъда много благодарен. Виждам, че има умни и кадърни хора, отдавна чета във форума и днес реших, че ще поискам съвет. надявам се да успеем да го оправим заедно.

    П.С - всичко по газовото е чистено и е възможно най - новото. Мембрани, уплътнения всичко е сменено уж с оригинално.

  • #2
    От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

    Не работи добре редуктора на налягането - дебелата мембрана с пружината в задната част на изпарителя. Може и в частта за ниско налягане да е, ако е калпава пружината на регулировъчния винт. Абе, най-вероятно е от уморени пружини и/или некачествени мембрани. Показателно за проблема е, ако оборотите се повишават, като напълниш бутилката. Смени пружините или направо смени целия изпарител, щото един читав комплект е над 50 лв.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

      Всичко по изпаритешя е сменено с оригинално такова. Проблема се появавя независимо дали е пълна или празна бутилката. Значи все пак е възможно това месингово винче от вибрациите само да се завърта така ли?

      Коментар


      • #4
        От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

        Тази Вектра моноинжекция ли е ? Ако имаш стъпково моторче за празния ход - калибрирай го - на ново го обучи. Даваш колата на контакт отиваш при двигателя със едната ръка отваряш /натискаш/ дросела , със другата натискаш буталото на моторчето . При което то само отива напред и се връща обратно и това е. Поне на лагуната е така.

        Коментар


        • #5
          От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

          Моноинжекция е да. По принцип стъпковото моторче е чистено. Забелязвам ,че когато колата започва да си мени оборотите на газ, на бензин започва сама да си изфорсира. Стига до към 3000 оборота и започват да падат. Не знам дали имат зависимост едно с друго.

          Коментар


          • #6
            От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

            Колега сменен ли е филтърчето на електромагнитния клапан? Че там се събират много интересни неща.

            Коментар


            • #7
              От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

              Не е сменен. Възможно ли е от него да прави тези 'магарии' ?

              Коментар


              • #8
                От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

                Всъщост, ако говориш за филтърчето, който е под самият изпарител - той е чистен преди 500 км някъде.

                Коментар


                • #9
                  От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

                  А огледал ли си моноинжекцията да не смуче въздух отнякъде?
                  "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                  Неизвестен мъдрец

                  Коментар


                  • #10
                    От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

                    По принцип ако смуче въздух от някъде не трябва ли постоянно да и играят оборотите?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

                      Аз си мисля, че ако смуче от някъде въздух падането на оборотите ще бъде константа ? Или бъркам някъде ?

                      П.С - аз пиша коментари, но те не ми излизат... уж чакам одобрение, но така се губи целият разговор, който се опитваме да създадем..

                      Коментар


                      • #12
                        От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

                        Първоначално публикуван от a_andreew Преглед на мнение
                        Колега сменен ли е филтърчето на електромагнитния клапан? Че там се събират много интересни неща.
                        https://www.google.bg/url?sa=i&rct=j...21097386151440

                        Това синичкото ли е филтърчето на електромагнитния клапан ??

                        Коментар


                        • #13
                          От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

                          Имах вектра със същия мотор,нямаше значение какви настроики правя на газовата след няколко паления се форсираше или гаснеше.Направи си самодиагностика с кламера,виж кои номер грешка ти дава.
                          При мен проблема беше в стъпковото моторче и ТПС датчка,стъпковото го почистих като на извадено моторче с вкл. куплунг минаваш в режим на самодиагностика и то почва да се движи напред-назад.ТПС се оказа окислена букса,след като оправих тези неща работеше като часовник за разлика от астрата ми в момента.
                          Поздрави!
                          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                          Коментар


                          • #14
                            От: Вектра А 1.6 i обикновенно газово проблем

                            Проблема е решен за момента. Вакумчетата, който влизат в плочката бяха обърнати. И следващото е, че ламбда сондата ми е прецаката и лъже един вид компютърчето. За това я замаси и сега нещата са в ред.

                            Но трябва да се смени самата сонда. Благодаря ви много за отговорите. Ще се виждаме.

                            Коментар


                            • #15
                              Смяна на Изпарител.

                              Здравейте. Отново съм аз - реших, че най - после трябва да си сменя изпарителя. В момента съм с Ловато, но мисля да мина на някой турски. Може ли с няколко думи да ми обесните как става самата смяна. Ако е възможно с картинките и по - подробно. Защото ми искат 100 лева за смяната на изпарител + нов. Което ми се вижда много при положение, че става въпрос за турски, който върви по 60 лева. Все пак не съм за 40 лева, но ако мога да ги 'запазя' ще е най - добре. Благодаря ви предварително.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X