Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

    Здрасти,тъкмо си реших всички проблеми с ГИ идващи от нова дефектна рейка,настройки ,сменена проблемна рейка Rail 3 oma от май месец 2012 .
    Покарах точно един ден ,и ГИ започна както си върви на газ и предърпа и превключи на бензин и пищи все едно е свършила газта.
    Миналата седмица съм сменил рейка,филтър въздушен,филтър течна фаза,филтър газова фаза.Проверил съм ги,нямат запушване,продухал съм тръбата от бутилката до изпарителя,и остана само той.В началото проблема започна с леко замисляне при леко подаване на газ,после по осезателно,на следващия ден вече започна да пищи че е свършила газта ,и днес вече работи само на празен ход.Тоест проблема с липсата на дебит се задълбочи с всеки изминал ден плавно и методично.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141120_202024.jpg
Прегледи:1
Размер:174.9 КБ
ID:6072525

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141120_202158.jpg
Прегледи:2
Размер:160.0 КБ
ID:6072526

    Държи налягане ,но няма дебит,докъто проверявах новия филтър за газовата смес забелязах че вградения газов клапан не затваря плътно и изпуска лекичко.Къде да търся проблема,също лятото се чува леко свирещ звук от изпарителя,зимата изчезва,знам че проблема се решава с разтягането на някаква вилка от форума на бсм,но незнам точно за каква вилка става на въпрос,ако някой има схема или опит с отварянето на тоя редуктор ,моля да сподели ?

    Изпарителя при мен работи безупречно от 2012 година,обиколил съм европа с него,държи температура лятото над 85-86 градуса,в движение пада до 66-68 градуса в движение с 80 км. при външна температура 9 градуса.До появата на проблема колата без проблем вдига до 200 км. на газ,тоест всички типични проблеми за тоя изпарител при мен не съществуват.Съвети от рода на това е боклук не се приемат,на моята кола си вършеше отлична работа до миналата седмица.
    Последно редактирано от Roninn; 20-11-14, 20:04.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

    Ми,да си отговоря сам на питането,оказа се проблем с газовия клапан вграден в изпарителя
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #3
      От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

      Важното е, че си решил проблема. И друг зачудил се защо колата му не ходи ще се подсети при подобен случай.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #4
        От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        Ми,да си отговоря сам на питането,оказа се проблем с газовия клапан вграден в изпарителя
        Моите уважения за това, че споделяш решението на проблема. Че напоследък се навъдиха едни дето питат и като си решат проблема, не само, че не споделят решението, ами и мерси на казват. Поздрави.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

          Вътре в газовия клапан се беше събрала ръжда,котвата задираше и нито затваря,нито отваря,котвата е поцинкована,леглото няма корозия.Мислих и реших че,когато минава газта през клапана то бобината е под напрежение и стержена е намагнитен,съответно всяка метална частица или ръжда отделена от бутилката и минала като прах през филтъра за течна фаза,ще се задържи именно там под магнита създаден от бобината,друго не ми дойде на ум.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

            А във филтъра за течна фаза, на газта няма ли малко магнитче?
            -Чем занимаетесь по жизни?
            -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
            -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

            Коментар


            • #7
              От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

              Не,филтъра е цилиндър от хартия,с две шайби от двата края,като едната шайба е дупка за изход
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #8
                От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

                Незнам от какво се събира тоя графит или както му викат ,за 300 литра се запушва до степен колата да работи само на празен ход,отвориш ли да чистиш,на тоя изпарител,задължително чистиш и клапана,при отваряне на филтъра за течна фаза,задължително пада боклук и до клапана,зареждам на газпром и от тогава ми почнаха проблемите със това нещо.Все ме хваща по пътя някъде.
                Дали тези боклуци идват от газстанцията,или от медната тръба,или от корозия на бутилката.В неделя слагам нова бутилка и евро сонда,взел съм и гъвкава тръба за смяна на медната да видим.



                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1250183.jpg
Прегледи:1
Размер:112.7 КБ
ID:5670166

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1250184.jpg
Прегледи:1
Размер:74.8 КБ
ID:5670167
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

                  На мен ми приличат на стружки, графита е черен и много по-фин.
                  ВАЗ 2102 СС пакет проект 4х4
                  Е250 1998-продаден
                  Субару Пустош

                  Коментар


                  • #10
                    От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

                    При мен на ГИ на служебен микробус , за 30-на хил. км. сменяме 3 пъти филтри. В момента пак "присецва" на висок оборот . Всеки път филтрите са пълни със същите "стружки" . Според мен са ситни люспи , отделяни от вътрешната повърхност на бутилката . А причината е че ламарината от която е изработена бутилката е имала по повърхността някаква окалина , която става на "стружки" при променливото натоварване в процеса на експлоатация .
                    Но това е според мен .
                    Имал съм подобен проблем и при други бутилки - все нови , докато постепенно този прах поизчезне почти напълно с 2-3 смени на филтъра. Този път обаче боклука е прекалено много .

                    Не вярвам да е от качеството на газта , защото предимно зареждаме от 2-3 бензиностанции , на които си зареждам и леките коли . А с последните (включително и джипката ) проблем нямам .

                    ПС. ... не че караме по принцип с качествена газ де . Каква гняс съм вадил от изпарител - не е за разправяне . Но тя е от друг характер .
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

                      Сменете тръбите с пластмасови.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

                        Днес смених бутилката,тръбата от старата бутилка ми стигна до новата тороидална и я ползвам,за 25 км. два пъти продухвах тръбата,запушва се от боклуци отделени при самото огъване за да я прекарам на новото място,защо смяташ че е от тръбата?Пластична вероятно имаш предвид,такава сложих на външното зареждане одеве,нещо ме притеснява все още да сложа такава между редуктора и бутилката,нещо нямам вяра все още,конусите на медната тръба стягам здраво,тея на пластичната тръба не ми дават никакво усилие при стягане,докъто правих първата проба на газстанцията,държах пистолета , ако изскочи от буренцата ,да изключа навреме.Филтъра беше чист,след като вчера го чистих заедно с клапана в Карнобат на връщане от морето.

                        П.п не са стружки,люспи са,на снимката едните са черни,другите с цвят на ръжда?Бутилката ми до днес беше на 42 години,за тези 42 години има един 5 годишен престой на не ползване като през това време е била почти пълна но не се ползваше един стар опел,тая бутилка я купих с една жигула модел 72 година.После отиде на лада,после на опел,после на голф,след това на чисто новата ми кия,днес отиде в пенсия.Причината е че ми пречеше в багажника.Пиша това защото се съмнявам проблема да е в нея,чисто визуално изглежда перфектно,както отвън така и вътре.Имам още две бутилки,едната е купена преди 5-6 години,изглежда плачевно в сравнение със сопотската,подари ми я колегата преди да закара пасата на моргата.
                        Последно редактирано от Roninn; 06-07-15, 00:28.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #13
                          От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

                          Това хич няма вид на графит.

                          За гъвкавата тръба - повече от 2 години съм с такава от край до край. Нямал съм никакви проблеми и изглежда като нова. Аз съм с италианска (марката май беше Фаро, цената беше малко над медната). Сега по магазините има и някакви други (по евтини от медните тръби), които май са турски - нямат нищо общо като направия. Стените са им много по тънки и липсват някои от слоевете, които ги има при Фаро. С такава нямам личен опит - като я видях в магазина категорично я отказах и взех медна.
                          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                          Коментар


                          • #14
                            От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

                            Фаро е тръбата и фитингите за външното зарядно които купих
                            Графит е ,няма съмнение,не ми остана време да отворя старата бутилка да видя какво има вътре.
                            Това което е на снимката е една четвърт от боклука,една пълна шепа,като отворих капака,цъфна като роза,няма начин да го затворя ако реша да не чистя,в първия момент помислих че е изчезнал филтъра.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • #15
                              От: Питане за Редуктор изпарител за пропан бутан R-UNO

                              А някой може ли да ми обясни как тези "частици" (били те графит , люспи или прах , но ги хваща магнита) биха дошли от медна тръба ?!
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X