Някой правил ли е такова уредче, за центровка на газови уредби? Разрових се по интернет и стигнах до доста информация
Знам, че трябва да е широколентови (wideband), понеже тя дава волтаж до 0-5В, докато нормалните (narowband)/като има и Narowband ламбда сонда която дава 0-5В, но е тъй наречената лъжлива/, са само като ключ 0-1В, с тях също може да се направи/центровката/, но е доста по-трудно и с несполучлив резултат... Ето и информация, как вървят Волтове, спрямо Сместа, до достигане на стехиометрична смес: Като за бензиновите е 14,7/1, а на газ е 15,8/1
Vout: AFR:
1.40 10.08
1.45 10.23
1.50 10.38
1.55 10.53
1.60 10.69
1.65 10.86
1.70 11.03
1.75 11.20
1.80 11.38
1.85 11.57
1.90 11.76
1.95 11.96
2.00 12.17
2.05 12.38
2.10 12.60
2.15 12.83
2.20 13.07
2.25 13.31
2.30 13.57
2.35 13.84
2.40 14.11
2.45 14.40
2.50 14.70 * Stoichiometric
2.55 15.25
2.60 15.84
2.65 16.48
2.70 17.18
2.75 17.93
2.80 18.76
2.85 19.66
2.90 20.66
. .
4.00 Free Air
Добре, но работната температура на ламбда сондата е 800 градуса, това значи, че трябва да е колкото се може напред по изпускателните тръби, ако колата е с ламбда сонда, може би ще се смени със тази на уреда, но ако няма, как ще се процедира??
П.П Ето в този сайт е показано как да се направи диоден сигнализатор, който да показва качеството на сместа: http://www.redline.lt/293/diy-airfue...280&height=800
Но май е приложим само за Широколентовите??
Знам, че трябва да е широколентови (wideband), понеже тя дава волтаж до 0-5В, докато нормалните (narowband)/като има и Narowband ламбда сонда която дава 0-5В, но е тъй наречената лъжлива/, са само като ключ 0-1В, с тях също може да се направи/центровката/, но е доста по-трудно и с несполучлив резултат... Ето и информация, как вървят Волтове, спрямо Сместа, до достигане на стехиометрична смес: Като за бензиновите е 14,7/1, а на газ е 15,8/1
Vout: AFR:
1.40 10.08
1.45 10.23
1.50 10.38
1.55 10.53
1.60 10.69
1.65 10.86
1.70 11.03
1.75 11.20
1.80 11.38
1.85 11.57
1.90 11.76
1.95 11.96
2.00 12.17
2.05 12.38
2.10 12.60
2.15 12.83
2.20 13.07
2.25 13.31
2.30 13.57
2.35 13.84
2.40 14.11
2.45 14.40
2.50 14.70 * Stoichiometric
2.55 15.25
2.60 15.84
2.65 16.48
2.70 17.18
2.75 17.93
2.80 18.76
2.85 19.66
2.90 20.66
. .
4.00 Free Air
Добре, но работната температура на ламбда сондата е 800 градуса, това значи, че трябва да е колкото се може напред по изпускателните тръби, ако колата е с ламбда сонда, може би ще се смени със тази на уреда, но ако няма, как ще се процедира??
П.П Ето в този сайт е показано как да се направи диоден сигнализатор, който да показва качеството на сместа: http://www.redline.lt/293/diy-airfue...280&height=800
Но май е приложим само за Широколентовите??
Коментар