Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Свързване на Time advance processor AEB 510

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Свързване на Time advance processor AEB 510

    Имам метанова уредба слагана в Италия. Вчера реших аджеба да разръчкам трите кутийки и да видя, кое какво е. Имам емулатор на дюзите, ламба контрол и третото е аванс процесор. Последното се оказа, че е закачено наполовина. Има захранване, сигнал от бобината, но не е закачен към компа, или датчика на коляновия вал. За последното висят два куплунга с 5, 6 жици на тях... Като откача кутийката от буксата няма никаква промяна в работата на колата... Та италианците или са забравили да го закачат, или просто са взели парите на някой, като са му казали, че има и ТАР. Гледах разни схеми, но не мога да се ориентирам, как се свързва към датчика на коляновия вал и въобще, какъв е принципа на работа?
    ОФА КБ X20SE + метан

  • #2
    От: Свързване на Time advance processor AEB 510

    Идеята на това нещо е като си на газ да забавя момента в който се подава искрата. Имах точно АЕВ ТАР на предната си кола и вършеше чудесна работа. Даже му пазех книжките някъде ама вече май заминаха. Имам спомен че ги имаше по нета също.

    Яни от гр. Септември монтира и нстройва моя. Той мисля че ги и внасяше. qnis3@abv.bg му е пощата, може да пробваш да се свържеш с него ако не се справиш сам.

    Коментар


    • #3
      От: Свързване на Time advance processor AEB 510

      не забавя а обратното увеличава предварението - май не си слушал добре като са ти обяснявали.
      За тапа - може да не е излязъл подходящ ма и тъй са взели парите са го оставили на собственика

      Коментар


      • #4
        От: Свързване на Time advance processor AEB 510

        Всъщност поразгледах и намерих някаква схема на окабелването на моят TAP. Разбрах също така, че получава сигнал от датчика за позицията на дроселовата клапа и вероятно датчика на коляновия вал. Данните от последния се манипулират и реално компа на колата получава информация за положението на коляновия вал не от датчика, а от TAP-а. Това е в общи линии при по-старите машинки. При мен е откачен сигнала от двата датчика, всичко друго е свързано. Ще ги закача да видя, какво ще се получи С позията на три микро ключета се избира, какво предверение да се даде, или да се използва това, което е програмирано в TAP-a.
        ОФА КБ X20SE + метан

        Коментар


        • #5
          От: Свързване на Time advance processor AEB 510

          http://www.aeb.it/Products/Products/ProdID/22/CatID/3

          Има за сваляне схеми и инструкции !

          Коментар


          • #6
            От: Свързване на Time advance processor AEB 510

            Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
            http://www.aeb.it/Products/Products/ProdID/22/CatID/3

            Има за сваляне схеми и инструкции !
            Да, колега... този сайт го разпарчетосах още в началото. Моят модел обаче явно е доста стар и няма много информация за него, води се Pick Up. Като Cobra е, но има разлика в цветовете на жиците. Благодаря ти.
            ОФА КБ X20SE + метан

            Коментар


            • #7
              От: Свързване на Time advance processor AEB 510

              Закачих стърчащите куплунги към датчика на коляновия вал и пуснах жица от датчика за позицията на дроселовата клапа. Всичко отне 10, 15мин. Направих едно кръгче и ми се струва, че мотора има повече тяга. Ще видим, ще си покаже. Хубавото е, че мога да върна датчика на коляновия вал в първоначална позиция и да изолирам TAP-a за една минута точно. Остава загадка, защо не са го вързали италианците...
              ОФА КБ X20SE + метан

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X