Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Киа-та не пали на газ от раз, защо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Киа-та не пали на газ от раз, защо?

    Киата пали малко трудно на газ, трябва да въртя 2-3 пъти преди да запали "на студено". Скоро правих профилактика на газовата Lovato. Смених мембраните на изпарителя и филтъра на газовия клапан. И сега реално всичко е като ново, но проблема с трудното палене си остана. Колата пали директно на газ, без да търси бензин...
    Предполагам е нещо по настрокйте на изпарителя...

  • #2
    От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

    През нет-а е трудна диагностиката ! Може да се дави , а може и да е бедна сместа !Обикновенно , когато е богата сместа и при загрял двигател след престой пали трудно .Газта от изпарителя и тръбичката след клапана да се изпарява и да пълни колектора и в първия момент да го дави !

    Коментар


    • #3
      От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

      Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
      През нет-а е трудна диагностиката ! Може да се дави , а може и да е бедна сместа !Обикновенно , когато е богата сместа и при загрял двигател след престой пали трудно .Газта от изпарителя и тръбичката след клапана да се изпарява и да пълни колектора и в първия момент да го дави !
      Да това се случва. При каране на къси разстояния, обикновено при спиране после трябва пак да въртя доста. Как мога да регулирам обогатяването на сместа?

      Коментар


      • #4
        От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

        Щом питаш, значи не можеш и е по-добре или някой да го направи, или да ти покаже как да го направиш. Оттук не става...
        Ако са сменени некадърно мембраните и вложките на клапанчетата, също е възможно да има подобни симптоми.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

          Колега,за да се извърши това "елементарно"(а може да излезе и друг "заек") регулиране тябват някой "нещица" : -опит, изправен кислороден датчик и "тестер",газ анализатор, прозрачна кристална свещ,вакумметър,прецизен оборотомер -поне едно от тях и "правилна" употреба.
          -Най-добре, някой да ВИ помогне.

          Коментар


          • #6
            От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

            Понеже от горе изброените боклуци нямаме нищо, ето какво правим:
            Загряваш колата до работна температура, отваряш капака и при работещ двигател на празни обороти започваш да въртиш лееееееееко "врътката" на изпарителя като търсиш максимални обороти ("на слух", защото с таз Кия няма да ходим в космоса). Не се притеснявай за посоката, ако е грешната оборотите ще почнат да падат, ние търсим максималните. След като сме намерили максималните обороти на празен ход викаме един приятел, вкарваме го в колата и го инструктираме да натисне педала на газта (около 3000 об/мин) и да го държи на едно положение независимо какво става с оборотите на мотора. Ти през това време пак в коша и въртиш врътката (врътките) на маркуча на изпарената газ (ако са две и двете по равно да са развити) и пак търсим максимални обототи.
            Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

            Коментар


            • #7
              От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

              Първоначално публикуван от danail_3 Преглед на мнение
              Понеже от горе изброените боклуци нямаме нищо, ето какво правим:
              -Не четете "цялостно',а селективно! Отричате ,а ползвате един от изброените "боклуци" и то Първия (опита) . "Аванса" и "предварението" преди 30 години така си ги "докарвахме"! (опита е важен,но не игнорира "помощните средства)

              Коментар


              • #8
                От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

                Наздраве, Колега! 1 минута търсих по - подходяща дума, но нали съм си проЗД, не намерих и айдееее. Наистина, ако трябва да е, както трябва, не е лошо да разполагаме с газ анализатор, или друго помощно средство, но пък ако тръгнем в таз посока, надали отклонението в качеството на гориво/въздушната смес ще ни е най - големия проблем
                Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                Коментар


                • #9
                  От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

                  Нещо при смяната на мембраните не е направено както трябва ! Не трябва при загасен двигател да пуска газ към мотора .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

                    Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
                    Нещо при смяната на мембраните не е направено както трябва ! Не трябва при загасен двигател да пуска газ към мотора .
                    Не съм сигурен, че пуска газ към мотора. При смяната на мембраните не виждам какво може да се обърка. Вадя старата и слагам по-същия начин новата (новата е някакво копие на ловато, но не вярвам да е чак толкова лошо копие). От другия край същото, отвивам махам старата, слагам новата завивам...

                    Ако наблизо имаше свестен газаджия, нямаше да се занимавам с нещо дето не ми е работа. Последния път като ходих при "газаджия" (тои си е газаджия, въпреки, че съм го сложил в кавички, имаше и газ анализатор които не работеше, но това е друг въпрос). Та, човека ми изля половината антифриз, напълни вода от чешмата, "настрой ми я" без анализатор и вика готово...

                    П.С. Забравих да спомена, че ми счупи газовия клапан, докато се мъчеше да смени филтъра и трябваше да купувам нов...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

                      Мембраните не са интрига изобщо. Основният момент там са гумичките на клапанчетата, които в "копие на Ловато" обикновено ги няма в комплекта. Също и почистването на леглата им.

                      От това че не пали на газ могат да се направят много предположения. Не е зле да направиш една-две снимки да видим как си е оставил ръцете газаджията.

                      После да пробваш при запалване да подаваш с педала за газта нищо, 1/3, 2/3 и пълна газ - и да кажеш какви са разликите.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Мембраните не са интрига изобщо. Основният момент там са гумичките на клапанчетата, които в "копие на Ловато" обикновено ги няма в комплекта. Също и почистването на леглата им.

                        От това че не пали на газ могат да се направят много предположения. Не е зле да направиш една-две снимки да видим как си е оставил ръцете газаджията.

                        После да пробваш при запалване да подаваш с педала за газта нищо, 1/3, 2/3 и пълна газ - и да кажеш какви са разликите.
                        Гумичките ги има в комплекта, но понеже миналата година пак сменях мембрана, реших този път да не ги барам. Маи ще трябеа да отворя и фа ги сменя

                        Коментар


                        • #13
                          От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

                          Май Ясен ще се окаже прав. Драмата е във дребните детайли. Вчера свалих изпарителя, и смених всички гумички и уплътнения. Някои видимо бяха за смяна. Днес ще го сложа и ще тествам...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

                            Какво стана,няма споделен резултат? - Да не е излязъл "друг заек" от трънката?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Киа-та не пали на газ от раз, защо?

                              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                              Какво стана,няма споделен резултат? - Да не е излязъл "друг заек" от трънката?
                              Търся най-точния начин за настроика на изпарителя след смяната на мембраните. В нета има много варианти, но този които пробвах не даде допхр резултат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X