Здравейте.
След като обширно четохме темите за поставяне на метан на дизелов двигател, с баща ми решихме да метанизираме нашето любимо работно Скудо. 1.9 без турбо.
Това е разисквано многократно, но все пак ако някой има интерес, ще описваме подробно работите, които правим, а и нека ако има някой по-запознат и види, че грешим някъде-да помага.
Общо взето всякакви препоръки са добре дошли.
Стъпка първа. Закупуване
Поради неизвестния резултат беше закупена най-евтината метанова уредба, която се предлагаше в региона-280лв.
Стъпка втора. Поставяне на бутилките, придрожена със снимков материал.


Мястото за изпаритела го придвидихме тук:

Тук смятаме да сложим дроселовата клапа, която да свържем с педала на газта

Освободихме се от ненужния детайл

Ето я клапата, японска от стара Мазда.



Вече на място

За тези почивни дни-толкова. Смятаме до края на другата седмица да сме привършили. Смятаме да откачим жилото на газта от помпата и да го закачим на дроселовата клапа, като помпата остава да работи на обороти(празен ход). На клапата ще има ключе, което да изключва захранването до изпаритела, когато е на празен ход. Също така мислим да прекараме жило от нафтовата помпа(като смукач) за аварийни ситуации.
Още веднъж, моля по-знаещите да кажат дали вървим в правилна насока.
Благодаря!

След като обширно четохме темите за поставяне на метан на дизелов двигател, с баща ми решихме да метанизираме нашето любимо работно Скудо. 1.9 без турбо.
Това е разисквано многократно, но все пак ако някой има интерес, ще описваме подробно работите, които правим, а и нека ако има някой по-запознат и види, че грешим някъде-да помага.

Стъпка първа. Закупуване

Стъпка втора. Поставяне на бутилките, придрожена със снимков материал.
Мястото за изпаритела го придвидихме тук:
Тук смятаме да сложим дроселовата клапа, която да свържем с педала на газта
Освободихме се от ненужния детайл
Ето я клапата, японска от стара Мазда.
Вече на място
За тези почивни дни-толкова. Смятаме до края на другата седмица да сме привършили. Смятаме да откачим жилото на газта от помпата и да го закачим на дроселовата клапа, като помпата остава да работи на обороти(празен ход). На клапата ще има ключе, което да изключва захранването до изпаритела, когато е на празен ход. Също така мислим да прекараме жило от нафтовата помпа(като смукач) за аварийни ситуации.

Още веднъж, моля по-знаещите да кажат дали вървим в правилна насока.

Коментар