Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Относно метанова уредба на БМВ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Относно метанова уредба на БМВ

    Здравейте на всички!Надявам се темата да е за този раздел.Карам бмв е36 на метан от около месец градско в софия предимно,както и извънградско отвреме навреме.Нормално ли е през студената част на денонощието метана да ми намалява сам?(в един сервиз ми казаха че се свивал) Ходих да гледат дали не изпуска отнякъде но не намериха.Като разход седана ми дава около 10лв/100км градско при каране до 3000оборота.Благодаря за помощта колеги!

  • #2
    От: Относно метанова уредба на БМВ

    Не намалява метанът, намалява температурата на бутилките и поради това спада налягането. Можеш да ги пипнеш след зареждане и ще разбереш за какво става дума. С метана е така. Никъде не се е изгубил, просто манометърът показва по-ниско налягане.

    Коментар


    • #3
      От: Относно метанова уредба на БМВ

      На мен ми пълнеше мотора-кофти тефлонче в изпарителя.
      Там провериха ли?
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • #4
        От: Относно метанова уредба на БМВ

        Благодаря за отговора колега!Днес проследих откъде идва миризмата на метан и се оказа едно болтче от горната страна на испарителя.Ще му сложа една снимка утре.Вие как ще посъветвате да го уплътнявам ли с нещо?Иначе разхода ми е за 1.8и мотор седан - 10лв градско.Зимно време ми даде 12лв.

        Коментар


        • #5
          От: Относно метанова уредба на БМВ

          С една дума - нямаш клапан за високо налягане, а първата степен на редуктора (то не е изпарител) изпуска. Това ако е вярно разузнаването с миризмата де, защото то не винаги е вярно. Ако е така - да, има за уплътняване, но не е винаги очевидно къде.

          Коментар


          • #6
            От: Относно метанова уредба на БМВ

            Направи една сапунена проба при редуктора за най сигурно, ама този разход 10-12 лева е добър и едва ли имаш течове
            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

            Коментар


            • #7
              От: Относно метанова уредба на БМВ

              Клапан нямам да.Сапунена проба правихме там и нищо страшно не излезе.Сега го мирисах топъл и я нямаше тази миризма.Явно я има само като е студена колата.Вие колеги чакате ли да загрее до работна температура двигателя преди да сменяте на метан?Благодаря!

              Коментар


              • #8
                От: Относно метанова уредба на БМВ

                Първоначално публикуван от venkof Преглед на мнение
                Клапан нямам да.Сапунена проба правихме там и нищо страшно не излезе.Сега го мирисах топъл и я нямаше тази миризма.Явно я има само като е студена колата.Вие колеги чакате ли да загрее до работна температура двигателя преди да сменяте на метан?Благодаря!
                Ами хубаво е да има такъв клапан някъде.

                Сапунената проба е достатъчно ниско чувствителна, за да няма вариант "нищо страшно". Или излизат мехурчета отнякъде, или не.

                Няма никаква нужда да чакаш да загрее двигателя, за да го прехвърлиш на метан. Това не е пропан-бутан че да смръзне изпарителят. Ако ти е наред уредбата, нормално е да палиш на метан (и трябва да е по-лесно от на бензин, особено на студено).

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X