Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с газовата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с газовата

    Здравейте,

    Авотмобилът е Аро10, 1.4 с карбуратор, еднокамерен. Газовата е с изпарител Ловато, вакуумен. Мембраните са сменяни преди няма 1000км. Газ зареждам от ОМВ на Окръжна болница.

    В последно време газовата нещо се базика. Докато е пълна бутилката, колата няма мощност. Странното е, че последните 10-тина км преди да свърши газта тръгва. Тогава и идва силата. Предполагам, че изпарителят нещо се бъзика. Като цяло гори доста - около 20/100. Преди бях успял да го сваля до 14 в града.

    Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

  • #2
    До: Проблем с газовата

    Опитай да намалиш газта от винта който се намира на маркуча между испаритела и карбуратора.

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с газовата

      Има вероятност да не е изпарителят а изходът на бутилката. Обикновено обаче върви когато е пълна...
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с газовата

        Проверявал ли си зали изпарителя се загравя хубаво? Да няма нещо позапушено и антифриза да не циркулира хубаво през него.

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с газовата

          За 1000 км са ти улегнали мембраните- поизпекли са се и е добре пак да се нагласи. Изпарителя регулира налягането и би трябвало да е еднакво вървенето и при пълна и при почти празна.Според симптомите сместа е много богата на газ .
          Послушай sariev и си нагласи изпарителя на пълна бутилка навии вентила м/у изпарителя и възд.филтър.
          Друг вариант , при монтажа ако си видял има една голяма пружина колкото е по-мека редуцира на по-ниско налягане и обратно.Дебелата мембрана дърпа едно лостче с гумичка, която затваря газта от бутилката ,ако е стара я смени.Там някаде може да е проблема.
          На бутилката си имаш два винта за входящата и изходяща газ навърти почти докрай втория, колкото да симулираш празна бутилка.

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с газовата

            Регулирай притока на газ от вентила на бутилката.Нищто,Че са на 1000 км,ако платната не са хубави има вероятност отново да са се скапали.И това се е случвало

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с газовата

              Кранът, между изпарителя и карбуратора е почти затворен. Ще го затворя още и ще пробвам пак. Отзад двата крана на бутилката са отворени на мах. Изпарителя загрява добре, до сега не е мръзнал. Платната на изпарителя се купени от добър магазин, 40-тина лева, ужким италиански. Сменени са всички гумички и мембрани. И преди съм взимал от същият магазин за подобен изпарител - изкара до момента 30000 км и още работи. До сега всички коли, които съм карал на газ винаги имаха едно и също поведение - малко преди да свърши газта започват да "забиват" муцуната при рязко подаване на газ и постепенно максималните обороти на които работи двигателя започват да намаляват. При мен случаят е точно обратен - при пълна бутилка "забива" нос над 4000 оборота. Когато намалее газта се оправя, а после загива от раз. От къде мога да намеря нови пружини за изпарителя и има ли как да установа дали "изпарява" както трябва? Нагарът на свещите показател ли е при каране на газ?
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с газовата

                Нагар на газ не трябва да има ако не харчи масло.
                И аз имах подобен случай карах си едно Ловато 4 год или 170 000 км. през около шест месеца си сменях мембраните,докато в един момент студен отказа да пали.При около 5-10 градуса въртя въртя и неще докато не издъхне акумолатора.Като запаля по-някакъв друг начин работи добре първите 5 мин. но се пълнеше с течна газ и като започне да загрява давеше двигателя.Карах с ръка на копчето пусках газ и после спирах докато не се изхаби газта в изпарителя.Свалях го два пъти смених всичко чистих продухвах и пак същото.Ядосах се и си купих нов Ловато и всичко се оправи.Разликата м/у новия и стария с нови мембрани(италянски комплект) и гумички е само пружината.
                При теб излиза ,че неможе да свали налягането достатъчно и вкарва повече газ.
                Има турски изпарители по лиценз на Ловато за около 60 лв. казват ,че са хубави.

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с газовата

                  Не, не са хубави ментетата на Ловато, не и колкото Ловатото. Аз лично карам с турски, ама ги намирам много тънко и на 40 - 50 хил. км сменям директно с нов. Относно настройките - най-добре иди на сервиз, където да ти регулират подаването. Предвид, че колата ти не е със сложен двигател, нито уредбата ти е инжекцион всеки малко по-известен квартален сервиз може да ти я настрои (но все пак иди при по-голям такъв).
                  Вариант две - мембраните ти са менте и са издъхнали след 1000 км, щото толкова си могат.
                  Забиването при по-високи обороти е точно от настройката на изпарителя - трябва си реглаж. Щото и аз така си развинтвах и завинтвах изпарителя ама когато летеше като Порше, харчеше като две Поршета и обратно свалих разхода и почна да забива и да умира над 3500 оборота...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с газовата

                    аз като имах проблеми с изпарителя, направо си купих от турските волтран за 60 лева, и веки си карам 1 година с него. Има и гаранция 6 месеца, да не повярваш.
                    Bertone freeclimber 1.8 115hp

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с газовата

                      В изпарителят има 3 пружини.

                      Една голяма, относително твърда на високото налягане между задният капак и дебелата мембрана.
                      Една с диаметър около 15мм, мека на мембраната на вакуума.
                      Една с диаметър около 8мм, мека на винта за празен ход.

                      Ако е умекнала голямата на високото налягане по-скоро няма да има достатъчен дебит, а няма да дави.
                      Празният ход винаги е добър, независимо от количеството газ в бутилката.
                      Остава нещо по вакуумът да се базика.
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с газовата

                        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                        При мен случаят е точно обратен - при пълна бутилка "забива" нос над 4000 оборота. Когато намалее газта се оправя, а после загива от раз.

                        Здравейте колега

                        Проблема, който описвате ми е много познат.

                        Вариантите са два:

                        1. В бутилката, на края на тръбичката, която поема газта има финна метална мрежа. Колкото и невероятно да ви звучи, тази мрежичка се задръства с онзи черен нагар, който добре познаваме, до такава степен, че не пропуска газ - да знам че звучи невероятно, но съм го изпитал на гърба си. Ефекта е следния - колата работи добре на празен ход и ниски обороти, но когато й подадеш газ в първия момент поема и след това глъхне или направо гасне.

                        2. Същата тази тръбичка е закрепена на сондата с гайка, която с времето се разхлабва и отвива, в резултат на което към изпарителя тръгва и течна и газообразна фаза на газта - в резултат колата не може да поеме. Знам че и това звучи не много реално, но и това съм го изпитал.



                        Съветът ми е следния -
                        Намирате добре проветриво място, далече от хора (Някъде на баира)
                        Отвивате, по-точно разхлабвате болтовете, които държат сондата на бутилката докато почне по-сериозно да диши.
                        Хубаво е газта да ви бъде накрая, но може да се направи и на почти полупълна бутилка.

                        Бутилката започва да се охлажда значително в долния край и свистенето на газта намалява постепенно.

                        Когато почти спре да диши ( казвам почти, защото ако има течна газ тя винаги по малко ще се изпарява) отвивате още болтовете и така докато освободите сондата.
                        Изваждате я , махате мрежата и стягате гайтата ама много здраво - и отново монтирате сондата. Не се притеснявайте течната газ щеси седи в бутилката и по малко ще се изпарява.


                        МНОГО ВАЖНО Е ДА НЕ МИНЕ НЯКОЙ С ЦИГАРА....


                        Пожелавам Ви успех

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с газовата

                          Първоначално публикуван от Petar Chimev Преглед на мнение
                          ......МНОГО ВАЖНО Е ДА НЕ МИНЕ НЯКОЙ С ЦИГАРА...
                          А също да не се носят изкуствени и естествени (вълнени) дрехи едновременно, да не се чукат стоманени предмети един в друг, да не се .... Абе я по-добре го правете това упражнение на празна бутилка и след като се проветри хубаво, щото иначе понякога стават много красиви експлозии ....
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с газовата

                            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                            А също да не се носят изкуствени и естествени (вълнени) дрехи едновременно, да не се чукат стоманени предмети един в друг, да не се .... Абе я по-добре го правете това упражнение на празна бутилка и след като се проветри хубаво, щото иначе понякога стават много красиви експлозии ....
                            Чак пък толкова... Опитай да запалиш изтичаща от запалка газ с цигара Естествено по-добре е да не се експериментира, особено с открит огън.
                            По-лесният вариант е да заглавиш парче тел или малка отвертка на сачмения клапан при отвора на пълнещата чашка. И да отвиеш леко кранчето за пълнене. На някои бутилки има възвратен клапан за затваряне , но ако кранчето е отвито леко той няма да сработи. По този начин е по-безопасно и не осмърдяваш цялата кола на газ. Като падне налягането сваляш фланеца към бутилката и виждаш какво се случва там Със сигурност, обаче е по-добре бутилката да е празна.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с газовата

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              Чак пък толкова... Опитай да запалиш изтичаща от запалка газ с цигара Естествено по-добре е да не се експериментира, особено с открит огън.
                              ....
                              Абе, и аз съм ги правил тия простотии даже и на метановите ми уредби, но скоро гледах едно предаване от "Разбивачи на митове" точно на тая тема. С цигара наистина е трудно да се възпламени газ, но евентуална искра от статично електричество се справя много добре. Ония шемети демонстрираха много нагледно как се палят газове от гърловината на резервоар.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X