Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръчайте газаджия за консултация в София

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Препоръчайте газаджия за консултация в София

    Здравейте,колеги.Понеже ми предстои сложен проект за АГУ,бих искал някой да ме насочи към газаджия,който няма да се стиска за консултация и в същото време е компетентен.

    Отнася се за двутактов Вартбург.Наскоро видях "колега" газифициран,при който маслото се вкарваше в бутилката посредством преработена крачна помпа.Моля,ако някой е запознат с такъв случай - да даде съвет.Благодаря предварително.

  • #2
    От: Препоръчайте газаджия за консултация в София

    Играл съм в този филм , но за съжаление след 2 годишна експлоатация двигателя си замина ! Дали от газовото гориво или си му беше дошло времето не мога да ти кажа . Сдаде багажа на 250 к.км като от тях над 100 бяха на газ . Все още мисля ми се търкаля из мазето устроиството за дозиране и подаване на масло към двигателя . Майсторите дето я монтираха едно на ръка , че вече не работят , а второ , че никога повече не бих стъпил при тях и не бих изпратил човек там !
    0895 514 112 - Станко . С каквото мога ще помогна . Все пак от тогава са минали около 7 години и вече съм позабравил някои положения .

    Коментар


    • #3
      От: Препоръчайте газаджия за консултация в София

      Колега, провери ли във форума 2t power? Мисля, че там ще получиш информация от първа ръка. А 250 000 км. е повече от добро постижение за Вартбург.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #4
        От: Препоръчайте газаджия за консултация в София

        Към Коко:Аз и там пребивавам.Ама информацията там е недоразработена.И да - пробега на колегата е доста над очакваното.Към Станко:Колегата с газ си кара 20 000 км без проблеми.И ми каза,че принципа с разделно мазане е хазартен.Най-сигурно е маслото да влиза в бутилката - меша се с газта както при бензина и няма проблеми при изпарителя.Забравих да допълня,че имам газова инсталация (само без медните тръбички) и ме интересуваше има ли в София газаджия,който монтира инсталация собственост на клиента? И дали ще може да скалъпи устройство за вкарване на маслото (евентуално ако не той,друг)

        Коментар


        • #5
          От: Препоръчайте газаджия за консултация в София

          Наистина 250 000 км е геройско.Иначе е напълно нормално да пребивавам в 2tpower - само че там има само наченки на темата.А колегата,дето е на газ,засега е минал 20 000 км без проблеми.Фактически ми трябват 2 неща:1.Имам АГУ и търся газаджия от София да ми я монтира за прилична сума.Единствено нямам тръбите и преходниците2.Евентуално същия газаджия (ако не той,друг ще е) да измисли начин как да се вкарва маслото в бутилката и да го изработи.

          Коментар


          • #6
            От: Препоръчайте газаджия за консултация в София

            Маслото не се вкарва в бутилката , а през дозатор се подава във всмукателния колектор точно под карбуратора ! Има едни относително свестни газаджии до 26-то училище в Княжево ходи и питай , но не знам дали ще искат да се занимават !

            Коментар


            • #7
              От: Препоръчайте газаджия за консултация в София

              Упражнението е сложно, безсмислено, рисковано и творческо. Газаджия-авантюрист едва ли ще намериш, който да си сложи главата в торбата, еле па евтино. Или трябва да си го направиш сам, или да си намериш друга кола, която да те вози евтино.

              Защо е сложно:
              Да смесиш маслото с течната газ в бутилката предполага да имаш начин то да не се събира в изпарителя като кондензат, а да влиза в двигателя. Иначе за 10км ще се събере толкова, че напълно да блокира мембраната за ниско налягане, а в това време моторът ще върви сух. Вариант е изпарителят да е над карбуратора с обърнат надолу изход, но за целта трябва да намериш малогабаритен изпарител (примерно Тартарини) и да го приспособяваш допълнително, за да няма къде по пътя маслото да си прави локвички.
              Възможна стратегия е газоинжекционна система, в която масло няма да се задържа, но пък не е ясно колко прецизно ще се дозира горивото с капчици вътре. Колко ще е скъпо е друг интересен въпрос.
              Вкарването на масло в бутилката може да стане с помпа от хидравличен крик и най-вероятно ще е лесно, веднага щом уредиш да няма утечки.
              Дозаторите на масло, познати от 2т мотоциклети и даже от луксозните версии на Вартбург, все пак разчитат на бензина, за да се получи маслената мъгла при изпаряването му. Без бензина, маслото ще хвърчи на едри капки ще трябва значителен преразход на масло, за да си сигурен в мазането.

              Защо е безсмислено:
              Газ се слага или когато колата на бензин не може да се подкара (явно не е такъв случаят), или когато предвиждаш сериозен пробег и инвестицията и допълнителните условности ще се оправдаят. Ако през 2013 година съществува Вартбург, който да е способен да мине още 30 хил. км, то той е музеен експонат и е грехота да се ползва като ежедневен автомобил. Отделно, че на автомобил изключително рядък и напълно спрян от производство и поддръжка, горивото не му е най-големия разход и от него няма да се спести.

              Защо е рисковано:
              Защото ако не улучиш мазането (а е сигурно, че няма да го улучиш от първия път), ще похабиш двигателя, а за разлика от други коли, друг работещ няма да намериш.

              Защо е творческо:
              Защото няма установена практика и ще трябва да откриеш много неща сам. Историйки от вида "карам и няма проблеми" не са установена практика, а ловно-рибарски хвалби.

              Коментар


              • #8
                От: Препоръчайте газаджия за консултация в София

                Прав е Ясен , че не си заслужава и има доста по подходящи автомобили на ниски цени . Точно цените на частите ме отказаха да ремонтирам изгърмелия двигател . Спомням си , че тогава ми поискаха сума около 300- 400 лв за рециклиран колянов вал . За късмет се счупи точно преди Нова година и като сметнах ремонта с частите и Гражданската и Винетката и Данъка и цената наближи хилядарката . Намерих и двигател от Голф 1 , но не намерих майстор да го насади на купето с всичките му преправяния. Просто си взех друг автомобил . Ако ти е читава машинката по добре я запази ще има по-голяма стойност след време .

                Коментар


                • #9
                  От: Препоръчайте газаджия за консултация в София

                  Вартбурга е елементарна и лесна за поддръжка машина, но не мисля че си струва да и слагаш газ при толкова евтини коли. Иначе Фобос имат устройства за подаване на масло към газта. Принципно ги дават за специално масло при работа на четиритактов ДВГ, но какво пречи да му се сипе двутактово масло и да си омаслява.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Препоръчайте газаджия за консултация в София

                    Първоначално публикуван от piron45 Преглед на мнение
                    Вартбурга е елементарна и лесна за поддръжка машина, но не мисля че си струва да и слагаш газ при толкова евтини коли. Иначе Фобос имат устройства за подаване на масло към газта. Принципно ги дават за специално масло при работа на четиритактов ДВГ, но какво пречи да му се сипе двутактово масло и да си омаслява.
                    Пречи му различната дозировка и съвсем реалния проблем ако тя се оплеска.
                    Флашлубето дето го продават газаджиите за невнятни пари реално никаква работа не върши, така че никой не се е старал да го направи да работи надеждно или с някаква зависимост между режима на двигателя и дозировката.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X