Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтирах си сам ГИ Вега1 въпрос !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Монтирах си сам ГИ Вега1 въпрос !

    Здравейте,монтирах си сам ГИ с компютър Вега1 на БСМ,рейка RAIL 3 ома,изпарител италиански на 1.3 бара...дюзите бяха 1.5 ...разпробих ги на 1.8 мм. и е по добре,калкулатора дава 2.1 мм обаче ще поизчакам малко преди това,оказа се че компютъра на ГИ е много близо до изпускателните колектори които на Киа Сеед са отзад към купето а отпред са смукателните колектори и ЕКУ-то загрява и не може да се пипне с ръка,колата забиваше,чека свети и изобщо не искаше да върви,приместих го отстрани и минах 300 км. вече на газ нормално,НО остана един проблем който не ми идва на ум от къде идва,а именно като пусна климатика и след 20-30 секунди двигателя започва да придърпва,забива муцуната,не иска да се изфорсирва ,чека започва да мига и след малко светва постоянно,не мога да чета грешките ,мога само да ги трия за момента,колеги ми казаха да проверя дали няма клапан на радиатора за парното и при включен климатик да затваря радиатора за парното ,съответно изпарителя да замръзва понеже съм го вързал последователно а не паралелно както напоследък се практикува според мен грешно,на бензин няма никакъв дерт...на газ без климатик работи много добре ......колата е киа сеед 1.4 109 к.с на 40 000 км. е мотора 2009 г......с верига и два разпределителни вала с променлива фаза на газоразпределението разхода на газ до момента е под 8/100 км....макар и последните неща нямат отношение .....!
    Някакви идеи !

    п.п Имам кабел и мога да човъркам софтуера на ГИ !
    Последно редактирано от Roninn; 05-07-12, 22:06.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    От: Монтирах си сам ГИ Вега1 въпрос !

    Понеже няма идеи,давам отчет.Разпробих дюзите до 2 мм.Колата заспа на газ....нова самонастройка с климатик и си бачка,установих обаче че при пуснат климатик и движение в задръстване и на престой на място,жегата под капака явно става повече и газовия компютър прегрява отново и започва да прекъсва и предърпва....увих го с парцали и избягвам да ползвам климатика,ще му търся ново място ниско долу покрай гредите в коша....Без климатик ГИ работи отлично независимо от това дали е в задръстване или движение....



    п.п На който му трябва кабел за програмиране на ГИ на БСМ ,а и на други с UART,могат да си направят кабела който инъче струва 50-80 лв. и май нещо не го продават на всеки освен ако не си дилър....!

    Купувате си това за под 10 лв.
    1 лев за буксата и кабела от Компорта на лаптопа и сте готови !
    Схемата е подобна !



    Ето и оригиналния кабел на БСМ






    Последно редактирано от Roninn; 20-07-12, 22:48.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X