Имам метанов изпарител LAndirenzo и обикновена система - плочка преди дроселовата клапа. От известно време след по-дълго натискане на педала на газта при пускане оборотите падаха до стандартните ниски в продължение на десетина секунди, при положение, че нормално това се случва за около 2. Започна и странно изчезване на антифриза, проверих всички връзки, залягах под джипката, гледах за теч в купето, но уви... Свалих маркуча от изпарителя към плочката и забелязах, че целия е мокър. Зад плочката положението бе същото. Изпарителя определено е за смяна на мембрани, но... доколкото съм разглобявал някога изпарител все си мисля, че водният кръг е така изолиран, че няма никакво взимане-даване с мембраните и пътя на газта. Ако греша, моля споделете. Навежда ме мисъл, че при предишни ремонти някой мозък е цепнал част от корпуса, или просто, че има някаква стенна пробойна!

Коментар