Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газов инжекцион Prins?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от tjtjtjtj Преглед на мнение
    Благодаря но докато сте ми отговаряли аз вече малтретирах изпарителя! Нали съм птргавец..! Платна здрави и завидно чист вътре. Относно скъпия филтър, през отворите за сензора и вх.газ се вижда доста замърсен. Затова питах няма ли начин да се отмие поне малко тая мръсотия?
    Поне аз не съм чел никъде описване на подобна интервенция. Ако беше въздушен филтър да го издухаш с компресора, но това чудо...
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #62
      Нещо като си наумя и ме човърка докато не го направя! Много се чудих с какво да измия въпросния филтър и накрая се спрях на спрей за климатици/ с пяна/ и син спирт за горене. В кайна сметка надделя синия спирт. Плакнах го няколко пъти до бистро. Голяма бозица изтече, особено първия и втория път. А с почукване на входния отвор в мивката изпадаха и суматии черни и твърди песъчинки, това след като го киснах със спирта. Утре като монтирам ще кажа...А как се изкушавам да го срежа през средата и да сменя елемента...но първо трябва да измисля сигурна зглобка
      Последно редактирано от tjtjtjtj; 04-11-20, 18:36.

      Коментар


      • #63
        Е днес вече всичко е наред! Има голяма разлика. Филтърчето на течната газ нямаше почти никаква пропускливост, направо се беше циментирало от графит!

        Коментар


        • #64
          Здравейте колеги!
          Малко ще изтупам темата от прахта въпреки че доста от потребителите писали в нея не са влизали от месеци и години

          Та имам почти същия проблем както колегата v_0 от 3-та страница.
          Колата работи неравномерно на ниски обороти и се опитва да гасне а при ускорение присецва. Понякога даже и не може да обърне на газ. Превключи за 1-2 сек и след това връща на бензин и пищи все едно няма газ.
          Закарах я в оторизиран сервиз на Принс но не ми уважиха гаранцията понеже е монтирана в германия. Както и да е... В сервиза все пак я погледнаха и казаха че държи високо налягане 4 бара, а трябва да бъде 2-2,2бара. Инжекторите не са гледали понеже колата не е успяла да премине на газ.

          Интересното е че няколко дни след това колата взе че се оправи. В продължение на 3-4 седмици и изминати 500-800км нямаше никакви проблеми с газовата до днес.

          Изпарителя е нов на няколко месеца (7-8000км). Филтъра на изпарената газ не е нов но от сервиза в германия са казали че има още 30 000км до смяната му.


          Някакви предположения какъв може да е проблема ? Нямам диагностичен кабел за принс и не мога да видя живите данни. Мога ли да измеря примерно с манометър какво е налягането когато работи на газ и когато откаже ?
          Искам да елиминирам изпарителя или датчика като заподозрени виновници. Да не излезе че изпарителя си пуска нормално налягане а пък датчика мери грешно и лъже системата.

          Коментар


          • коко келеша
            коко келеша коментира
            Редактиране на коментар
            У нас филтъра може да се задръсти от 2-3 зареждания с газ. Какво са казали германците няма никакво значение.

        • #65
          Здрасти,
          отговорих ти на мейла, но не бях видял поста. Моята не е сецала или предърпвала, просто не можеше да обърне на газ и пищеше. Когато отвия клапана и падне налягането, после обръща. Обърне ли и вече си върви нормално. Карах я на диагностика в Дружба, там хванаха изпарителя.

          Коментар


          • #66
            Да, видях го и благодаря за бързия отговор.

            За кои клапан става на въпрос за да пробвам дали и при мен ше се получи ?

            Коментар


            • #67
              Здравейте купих си кола с монтиран газов инжекцион Prins , наложи се да се свали акумулатора на колата ,поради ремонт на друга част, сега не иска да превключва от бензин на газ, някой може ли да помомогне ?

              Коментар


              • #68
                Само да кажа, че отдавна скъпия филтър Принс с два изхода и монтиран на него сензор, го сменям с обикновен на Теч. Към него продават тетка и входник с място за сензор. Сполучливо е и колата върви.

                Коментар


                • #69
                  Здравейте! Преди няколко дена смених мембраната на изпарителя Prins VSI 2 , защото старата беше опечена. Поради незнание разцентровах наситеността на горивната смес от централния болт! Ще съм благодарен ако някой ми каже какво се случва при въртене на централен болт по часовниковата стрелка и обратно? В смисъл, в коя посока се постига по- обогатена смес и в коя посока се постига обеднена горивна смес?

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X