Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газов инжекцион Prins?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Сервиз Кардени 63, намира се в София, ул. „проф. Янаки Моллов“ 1, 088 229 9301
    Доста дълго издирвах грамотен сервиз за Prins.
    Тях посещавам и съм доволен. Разбират ги тези Prins. И май са един от сервизите в София, които знаят какво да правят с Prins и които се броят на единия пръст на едната ръка
    Обявиха ми 180лв. за ремонт на изпарител (пълно рециклиране) и преди да застудее ще се възползвам.
    И ако някой ги посети да сподели после.
    Jeep WJ 4.7
    Ex WJ 4.7, Ex ZJ 5.9

    Коментар


    • v_0
      v_0 коментира
      Редактиране на коментар
      Там бях. Не казвам, че са лоши момчетата, при мен обаче не се получава. Не исках да пиша къде съм бил, преди някой да реши проблема.

  • #47
    Равносметката при мен след като ходих в Кардени 63 - три месеца ходене по мъките и 450 лева излишен разход за обслужване на изпарител, клапан и тнт. ( както е писал колегата по-горе - пълно рециклиране 😄😄)
    След смяна на изпарителя с нов такъв, вече си обръща нормално на газ и не мирише. А едва ли не ме изкараха, че си въобразявам. Колата гаснеше в движение, когато обрещаше на газ, а някой път изобщо и не искаше да мине на газ. И когато ти се случи два пъти в Гърция, на цена на бензина 1,5€ и разход 15-20 🤢🤢
    Лошо е, когато удариш греда още с първия сервиз, но само те излизаха като сервиз за тази марка.

    Коментар


    • #48
      Първоначално публикуван от v_0 Преглед на мнение
      Равносметката при мен след като ходих в Кардени 63 - три месеца ходене по мъките и 450 лева излишен разход за обслужване на изпарител, клапан и тнт. ( както е писал колегата по-горе - пълно рециклиране 😄😄)
      След смяна на изпарителя с нов такъв, вече си обръща нормално на газ и не мирише. А едва ли не ме изкараха, че си въобразявам. Колата гаснеше в движение, когато обрещаше на газ, а някой път изобщо и не искаше да мине на газ. И когато ти се случи два пъти в Гърция, на цена на бензина 1,5€ и разход 15-20 🤢🤢
      Лошо е, когато удариш греда още с първия сервиз, но само те излизаха като сервиз за тази марка.
      Ще споменеш ли марка и модел на изпарителя? За един приятел питам

      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • v_0
        v_0 коментира
        Редактиране на коментар
        Томасето сложих. Исках КМЕ, имаше добри отзиви за тях, но момчето, което ми го монтира работеше с тези.

    • #49
      Здравейте! Когато си закупих джипа преди две и половина години, си дойде от северна Италия с монтиран газов инжекцион Prins VSI. Никъде по инсталацията не виждам филтър, може би защото ако се кара в Италия, няма нужда. На този етап работи чудесно но има ли смисъл да поставя филтър преди изпарителя? Точно там защото мястото е открито и много достъпно. И още нещо, преди изпарителя фазата е още течна, нали? Питам заради вида на филтъра. Или е по- добре да монтирам два след изпарителя към двете инжекторни рейки?
      Последно редактирано от tjtjtjtj; 25-10-20, 18:30.

      Коментар


      • #50
        Първоначално публикуван от tjtjtjtj Преглед на мнение
        Здравейте! Когато си закупих джипа преди две и половина години, си дойде от северна Италия с монтиран газов инжекцион Prins VSI. Никъде по инсталацията не виждам филтър, може би защото ако се кара в Италия, няма нужда. На този етап работи чудесно но има ли смисъл да поставя филтър преди изпарителя? Точно там защото мястото е открито и много достъпно. И още нещо, преди изпарителя фазата е още течна, нали? Питам заради вида на филтъра. Или е по- добре да монтирам два след изпарителя към двете инжекторни рейки?
        И на двете места трябва да има филтри. Ето извадка от упътването за монтаж на ГИ Принс - до изпарителя (завит към самия него) е филтъра на течната фаза, комбиниран с клапана. Другият филтър е до рейката.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.jpg
Прегледи:1126
Размер:156.1 КБ
ID:6661436

        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #51
          Ето още две картинки за обща култура - евентуално разположение на елементите в моторния отсек:

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Untitled-66.jpg Прегледи:0 Размер:141.7 КБ ID:6661537

          и явно специфична за марката комбинация от датчик за налягане/температура на изпарения газ и филтър за газовата фаза:

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Untitled-77.jpg Прегледи:0 Размер:64.2 КБ ID:6661538

          Както е видно от картинката, има датчици с един и с два изхода за захранване на рейките. Явно това е или някаква разглобяема конструкция със сменяем филтриращ елемент, или е един много скъп консуматив

          П.П. Двете изречения над картинката в свободен превод гласят, че джаджата трябва да се монтира възможно най-близо до газовата рейка, като същевременно се монтира на леснодостъпно и удобно за смяната й място
          Последно редактирано от коко келеша; 26-10-20, 06:17.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #52
            Благодаря колега! Днес разгледах по- обстойно и видях, че наистина ги има и двата филтъра. Сега трябва да разбера дали този със сензора се разглобява и какво представляват двата елемента, за течната и за газообразната фаза.

            Коментар


            • #53
              Първоначално публикуван от tjtjtjtj Преглед на мнение
              Благодаря колега! Днес разгледах по- обстойно и видях, че наистина ги има и двата филтъра. Сега трябва да разбера дали този със сензора се разглобява и какво представляват двата елемента, за течната и за газообразната фаза.
              Според тази картинка:

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Untitled-125.jpg Прегледи:0 Размер:58.4 КБ ID:6662372

              най-вероятно двете болтчета в малката елипса, освобождават сивата част, която е самият датчик, от черната, която е филтъра.. Явно ще се окаже, че този филтър е фирмен елемент и трябва да се търси само оригинален такъв. Аз поне мисля, че по-дълбоко разглобяване не е предвидено. С други думи няма възможност за смяна само на филтриращия елемент.

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Untitled-77-1.jpg Прегледи:0 Размер:75.2 КБ ID:6662373

              P.S. След кратка справка с чичо Гугъл, се оказа, че съм прав. Това се продава като резервна част:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-232.jpg
Прегледи:1180
Размер:49.7 КБ
ID:6662376
              Последно редактирано от коко келеша; 28-10-20, 05:51.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #54
                Така ли трябва да изглеждат двата елемента, които ми трябват и кога трябва да се сменят платната на изпарителя?
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от tjtjtjtj; 30-10-20, 17:56.

                Коментар


                • #55
                  Първоначално публикуван от tjtjtjtj Преглед на мнение
                  Така ли трябва да изглеждат двата елемента, които ми трябват и кога трябва да се сменят платната на изпарителя?
                  Успя ли да разглобиш филтъра на газовата фаза? Гледам, че се продават такива комплекти:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled-321.jpg
Прегледи:1134
Размер:44.8 КБ
ID:6663806

                  Жълтеникавия елемент е за течната фаза, черния туч си е за газовата. С една дума - неразглобяем.

                  Пишат, че първото обслужване (не се споменава какво точно се обслужва), се прави на 25 000 км, а следващите през 75000 километра.
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #56
                    И черния клапан се разглобява. Има три болта отгоре. От както съм купил колата има две и половина години и около 20000 км.. Има някакви документи за газовата от Италия, трябва да видя дали не са писали кога е обслужена.

                    Коментар


                    • #57
                      Ей Коко, прав ще се окажеш! Днес свалих и двата филтъра и наистина единия- скъпия, който е преди рейките не се разглобява. Другия елемент на втечнената газ е запълнен почти целия с една тъмносива прах, прилича на графит. Продават го за 3 лева но скъпия е 70 лева- дявол го взел и няма как да го сменя с ефтин Течов с два изхода защото на корпуса са монтирали и сензора за налягане. Някакъв начин за измиването му няма ли или да дърпам назад със 70 лева? В документацията гледам, че ботилката е турска и е монтирана 2016 година но не мога да разбера кога е монтирана газовата Принс. По тази причина ми се ще да погледна и състоянието на платната и мръсотията в изпарителя. Но пък ако е добре, само да го отварям и затварям....как да постъпя?

                      Коментар


                      • #58
                        Филтъра преди дюзите може и да не го сменяш, въпреки че е добре да се сменят и двата. Аз така правих, но моите бяха 7 лв. двата. Не бърникай изпарителя, ако нямаш проблеми, ще си създадеш такива излишно. Ако не ти се дават пари, смени си първия филтър и карай докато се запушат, после сменяй и двата.
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар


                        • #59
                          Не обичам да давам препоръки за неща, които и на мен самия не са ми пределно ясни, но в твоя случай бих сменил само замърсеното филтърче на течната фаза и ще карам докато колата не изреве за някакъв проблем с газовата. Тогава диагностиката ще ти каже за какво става дума. При мен, на 8-мата година се спука мембрана на първия изпарител и започна да смърди на газ. По тази причина го смених с нов изпарител, който пък се оказа малък за 4-те литра, но газаджията тактично си замълча за този факт и го остави отмотан до края без да ми каже. Миналата година се заядоха на прегледа заради газовете и то на газ, което ме провокира да си купя кабели и програми за диагностика, и да започна самообучение, при което открих гафа с изпарителя и отново сложих нов с достатъчна мощност. Настройките се докараха до много по-поносими граници и тази година нямаше претенции към газовете. Обаче моята уредба е полски инжекцион АЦ Стаг и няма проблем с четенето и настройките от всеки по-настойчив потребител. Принса е доста по-сложен и на всичкото отгоре работи със сериен кабел за компютър а не с УСБ Имаше някакви обяснения, че и ОБД-то участва в играта.

                          П.П. Най-вероятно накрая ще се наложи да прежалиш 70-те лева за въпросния филтър на газовата фаза, защото датчика е комбиниран и дава основна информация за работата на уредбата - има полета в програмата, където се нанасят проценти за допълнителни корекции по налягане и температура на изпарения газ.
                          Последно редактирано от коко келеша; 04-11-20, 15:59.
                          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                          Из "Златния телец"

                          Коментар


                          • #60
                            Благодаря но докато сте ми отговаряли аз вече малтретирах изпарителя! Нали съм птргавец..! Платна здрави и завидно чист вътре. Относно скъпия филтър, през отворите за сензора и вх.газ се вижда доста замърсен. Затова питах няма ли начин да се отмие поне малко тая мръсотия?

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X