Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с газта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с газта

    Накратко. Миналия ден пътувах, като преди това бях заредил достатъчно газ от петрол. На връщане в един момент колата взе да прехълцва.
    Бях сигурен че имам газ, но въпреки това се върнах до близкия град да заредя още, за да не остана на пътя. Заредих пак от петрол...
    Тръгнах... същата работа, на ниски обороти колата "хълца" като задавена... Спасението беше каране на по ниска предавка и високи обороти...
    След като се прибрах, реших да прегледам газовата (обикновена ловато) свалих газовия клапан, отворих го вътре филтъра беше леко смачкан (незнам от какво) самия газов клапан е на около 4 месеца(ловато). Та смених му филтъра с нов. Монтирах всичко както си е. На питата само и отворих пробката за боклуци, ако има нещо да изтече(почти нямаше нищо, мембраните съм ги сменял преди 2 месеца).
    И така, днес пак тръгнах на път, и пак забелязах леко хълцане на ниските обороти.... не е като преди но все пак го има.
    На бензин няма такова нещо. Освен "хълцане" има и "паткане" от време на време. Което маи се оправи като отворих повече винтила на газта на бутилката, но пък сега разхода ми скочи .

    Въпроса ми е имате ли някакви идеи от какво е това хълцане. И втория има ли някакви стандартни обороти за отвиване на кранчетата на бутилката. Много лесно се въртят при мен и ми се струва, че ако ги отвия повече, направо ще изскочат.....

  • #2
    От: Проблем с газта

    Кранчетата на бутилката трябва да са отвити докрай, а регулирането се прави от едни други кранове, между изпарителя и двигателя. Стандартни обороти няма, освен за еднакви изпарители, смесители и модели двигател. Ама ти нищо такова не си написал. Но както разправяш, бедата е около запалителната уредба - недостатъчно мощна искра или недостатъчно ранно запалване.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с газта

      Здравей колега !!! Виждам че отдавна не си писал.......може би вече си оправил проблема......но не пречи и аз да дам моето мнение, на база знанията и опита които имам с газовите уредби !!! Най малкото , ще го прочетат други колеги, които имат същия проблем !!! Една от причините за това което описваш е голямата хлабина между електродите на свещите !! Газта има по голямо пробивно съпротивление от бензина.......и затова разстоянието между електродите на свещите се намалява с 2 десети от милиметъра !!! Така искрата прескача по лесно и е по устойчива ! Виж в книжката на колата ти, каква хлабина препоръчва производителя за бензин.......и го направи с 2 десети по малко !!! И не забравяй че, след изминати 30000-40000 км. разстоянието отново ще се увеличило !!! Ако не през 10....то поне през 20000 км. трябва да го проверяваш !!!

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X