Такаа, значи имам ГИ Фобос от миналото лято. От слагането до този момент проблеми никакви. Преди седмица две ми попаднаха пак документите му и видях че има сервизна книжка в която се споменава за смяна на филтри на всеки 10000 км., което или не са ми казали при монтажа или съм го забравил после. Аз бях минал грубо 25 000 до този момент, но реших да ида да ги сменя тези филтри все пак по-добре късно отколкото никога.
Отидох на официалния им сервиз в Горни Богоров, аз там и монтирах уредбата поначало. Хоп, първа изненада, гаранцията на уредбата отпада защото не съм отишъл на 10 000. Неприятно, но аз съм за е..не в случая защото в документацията на уредбата ясно е записан този момент. Така или иначе вече няма какво да се направи по въпроса, карам ги да сменят филтрите както е по схема така и така съм там. Вземам си колата и си тръгвам след процедурата.
След седмица точно колата рязко спира да работи на газ. Тресе, гасне и не върви. Отивам на диагностика на друго място нарочно, да видя какво се случва реално. Оказва се че едната инжекторна дюза е сдала багажа и стои отворена през цялото време като всичката газ минава през нея по този начин и отива само в единия цилиндър. Което е подозрително налягането на изхода на изпарителя е увеличено до край, няколко пъти над нормата, което може и да е причината за смъртта на дюзата. Вземайки предвид това също както и че хич не е нормално да умират тия дюзи на 25000км решавам да не се връщам пак в сервиза в Богоров а да търся някой друг да я прави. Тук идва най-неприятната изненада - с дюзи Rail Horizon каквито са моите и ремонтни комплекти за тях открих да работят само в два сервиза в София - представителите на Фобос. В единия възникна проблема в другия са категорични че ще ми правят колата само при закрити врати а след тая случка вече не ми се оставя на сляпо без да имам поглед върху това което се прави вътре.
Та знае ли някой къде може да сменя/поправя такива дюзи в София? До сега където съм пробвал точно с такива не работят.
Отидох на официалния им сервиз в Горни Богоров, аз там и монтирах уредбата поначало. Хоп, първа изненада, гаранцията на уредбата отпада защото не съм отишъл на 10 000. Неприятно, но аз съм за е..не в случая защото в документацията на уредбата ясно е записан този момент. Така или иначе вече няма какво да се направи по въпроса, карам ги да сменят филтрите както е по схема така и така съм там. Вземам си колата и си тръгвам след процедурата.
След седмица точно колата рязко спира да работи на газ. Тресе, гасне и не върви. Отивам на диагностика на друго място нарочно, да видя какво се случва реално. Оказва се че едната инжекторна дюза е сдала багажа и стои отворена през цялото време като всичката газ минава през нея по този начин и отива само в единия цилиндър. Което е подозрително налягането на изхода на изпарителя е увеличено до край, няколко пъти над нормата, което може и да е причината за смъртта на дюзата. Вземайки предвид това също както и че хич не е нормално да умират тия дюзи на 25000км решавам да не се връщам пак в сервиза в Богоров а да търся някой друг да я прави. Тук идва най-неприятната изненада - с дюзи Rail Horizon каквито са моите и ремонтни комплекти за тях открих да работят само в два сервиза в София - представителите на Фобос. В единия възникна проблема в другия са категорични че ще ми правят колата само при закрити врати а след тая случка вече не ми се оставя на сляпо без да имам поглед върху това което се прави вътре.
Та знае ли някой къде може да сменя/поправя такива дюзи в София? До сега където съм пробвал точно с такива не работят.
лесно е и е сравнително евтино. И при следваща смяна на филтъра много добре почиствай чашката на филтъра и маркучите от изпарителя до рейката.
Коментар