Здравейте, темата ми ще е малко дълга, но ще опиша всичко точно.
Писах в форум на нисан и не успяха да ми помогнат. Автомобила е нисан микра 96г. 1.3 16в. нямах достатъчно пари за газов инжекцион и сложих обикновенна BCR с електронен изпарител Е190 . След монтирането и колата не вървеше добре и придръпваше и разхода и беше огромен при корекция от майстора с настройка и запушване над плочката с ламаринка 10-15% от отвора колата започна да вътви да не кажа голяма дума ама повече от на бензин , проблема остана разхода 15 градско което за мен ми се вижда много. Колкото и да се оплаквах на майстора не направи нищо и аз по моя логика запуших въздуха от тръбата на 80% 20% отвор и намалих от кранчето на изходния мъркуч завих го до край и после отвих само половин оборот, естествено колата стана мноого скопена , но мен това ако не и вреди не ме бърка защото разхода падна на 12л. на 100км.
Много хора вкл. и газаджията не вярват , че това е възможно да се запуши и да хардчи по - малко, но при мен е факт.
Забелязах , че малко маслото ми е намаляло преди да сложа газта нямаше такова нещо да не би с това запушване се прецака нещо по колата, какво бихте ми препоръчали да направя за да имам възможно най-нисък разход при нормална и безопасна за колата работа, дали пък плочката не е много голяма за тази кола колко трябва да е отвора за 1.3?
Ще съм благодарен на всякакви съвети тъй като вече каквото намерих в интернет го четох и препрочетох и напрактика нищо не стана. Навсякъде казват колкото повече е въздуха толкова по малко разход , но при мен не е така , при мен увелича ли въздуха , увеличавам кранчето и разхода се увеличава.
Другото което пак се стори на всички невероятно отвих винта за чувствително на максимума , това също смъкна от разхода.
Писах в форум на нисан и не успяха да ми помогнат. Автомобила е нисан микра 96г. 1.3 16в. нямах достатъчно пари за газов инжекцион и сложих обикновенна BCR с електронен изпарител Е190 . След монтирането и колата не вървеше добре и придръпваше и разхода и беше огромен при корекция от майстора с настройка и запушване над плочката с ламаринка 10-15% от отвора колата започна да вътви да не кажа голяма дума ама повече от на бензин , проблема остана разхода 15 градско което за мен ми се вижда много. Колкото и да се оплаквах на майстора не направи нищо и аз по моя логика запуших въздуха от тръбата на 80% 20% отвор и намалих от кранчето на изходния мъркуч завих го до край и после отвих само половин оборот, естествено колата стана мноого скопена , но мен това ако не и вреди не ме бърка защото разхода падна на 12л. на 100км.
Много хора вкл. и газаджията не вярват , че това е възможно да се запуши и да хардчи по - малко, но при мен е факт.
Забелязах , че малко маслото ми е намаляло преди да сложа газта нямаше такова нещо да не би с това запушване се прецака нещо по колата, какво бихте ми препоръчали да направя за да имам възможно най-нисък разход при нормална и безопасна за колата работа, дали пък плочката не е много голяма за тази кола колко трябва да е отвора за 1.3?
Ще съм благодарен на всякакви съвети тъй като вече каквото намерих в интернет го четох и препрочетох и напрактика нищо не стана. Навсякъде казват колкото повече е въздуха толкова по малко разход , но при мен не е така , при мен увелича ли въздуха , увеличавам кранчето и разхода се увеличава.
Другото което пак се стори на всички невероятно отвих винта за чувствително на максимума , това също смъкна от разхода.
Коментар