Колата е рено 19 моноинжекция изпаритела е турски.Сутрин като е студена си пали нормално.Като загрее и я угася след 5-10 минути изкам да стартирам двигателя не иска да запали на газ.Запаля я на бензин и прехвърля на газ си работи нормалнона газ само дето не изка да запали на газ.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Като загрее колата не иска да пали на газ
Свий
X
-
От: Като загрее колата не изка да пали на газ
Имах навремето една Лада Нива , правеше същото , само че аз карах на фарове. Оказа се , че плочката на контактния ключ е нагоряла и като посветят малко фаровете пластмасата омеква , след което на клапана за газта отиват 2-3 волта по-малко и той не ще да отвори при неработещ двигател . Ако запалиш на бензин ( явно бензиновият клапан не се бъркаше от по-ниското напрежение ) и алтернатора заработи газовият клапан си отваряше. Сменях ВСИЧКО - изпарител , свещи , кабели , забравил съм вече какво още , без ефект. Като се усетих , смених плочката и всичко се оправи.
Не че при теб е точно това , но да си имаш едно наум.
-
От: Като загрее колата не изка да пали на газ
Здр. колега!Лоша работа е при теб.Сега по темата.Имах Volvo 440GL карбуратор , което е със мотор на Рено 19 и имах същия проблем.При мене особеното беше ,че се оказа и че на бензин го прави същия номер,защото и аз като тебе си го палех на бенз и тръгваше.Много майстори го гледаха и всеки различни неща казваше, но проблемите могат да бъдат 4 на брой.
1 Датчик на Хоул
2 Бубина ,комутатор
3 Както колегата е казал по ключа има една мизерия.
4 И на последно място -Свещи и кабели
Аз си реших проблема с номер 4
За датчика на Хоул проверката става по следния начин.Като загрее го поливаш с вода и ако запали мн веорятно е от него да идва проблема.Другото което може да пробваш е като си на газ и не ще да запали ако е възможно запали я по инерция.
Това е което мога да ти помогна
Успех!
Коментар
-
От: Като загрее колата не иска да пали на газ
Аз карам Рено 19, 1,7 моно, имах същия проблем като теб с паленето на газ, когато е топла и се оказа, че е от мръсен въздушен филтър. На газ е хубаво филъра да го сменяш на 5-6 хил. км. При топъл двигател горивната смес трябва да е бедна, но при мръсен филтър става богата. При натиснат педал на газта трябва да запали с малко повече въртене на стартер.
Коментар
-
От: Като загрее колата не иска да пали на газ
Интересна работа от както написах темата колата не ми е правила проблем.Сигурно се е разсърдила че се оплаках от нея.Но ако ми направи номер ще махна въздушния филтър и ще пробвам да запаля без него.
Коментар
-
От: Като загрее колата не иска да пали на газ
Щом се е оправила, значи не е от филтъра, търси проблема другаде ако ти направи номер пак! Хлабави ел. връзки, задръстен филтър на газов клапан, мазната субстанция, която остава в изпарителя може вече да е достигнала високо ниво (източвал ли си я някога?), ако нямаш проблеми с вървенето на газ, значи задръстения филтър на клапана и мазната субстанция отпадат. Когато въртиш и не иска да запали, мирише ли на газ, защото ако мирише има вероятност да не ти затваря плътно клапана на изпарителя и да ти дави двигателя, при вакуумните изпарители се уморява пружината на вакуумната мембрана и не спира притока на газ към двигателя доста дълго време. Ако газовият ти клапан е поставен далеч от изпарителя, количеството газ в тръбата е достатъчно при леко изпускане да ти задави двигателя. Може и да се окаже някоя от тайните на Рено - появявящи и изчезващи от самосебе си проблеми (много ги мразя).
Коментар
-
От: Като загрее колата не иска да пали на газ
Имах абсолютно същият проблем с мерцедес 124 ,при загрял мотор неискаше да пали на газ.Проблема се оказа газовият клапан , понеже е стар и при висока температура блокираше което се дължеше на заяждане на буталцето в клапана което пуска и спира газта.Първият път го свалих изчистих и смазах и проблема се оправи но след два месеца стана пак същото и накрая смених клапана и оттогава никакви ядове.0 8 76 36 8 542
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар