Здравейте,
преди има - няма 1 месец си купих Honda CR-V, на която и беше монтирана обикновена газова уредба. Колата си движеше нормално около 2000км докато не дойде пълното обслужване, полагащо се с "нова" кола. Смяна ремък, масла, филтри, реглаж на клапани. 500км след това няма проблем. И изведнъж при над 3000 оборота започна да забива. Разхода се вдигна повече от два пъти - 25 литра газ за 80км. Понеже съм на село и намирането на свестен газдаджия е трудна работа попрочетох тук - таме във форума и се опитах да си я настроя сам.
При топъл двигател настроих оборотите на празен ход. Не искаше да ги вдига над 700, затова ги нагласих там.

После развих еднакво 2та винта, които излизат от изпарителя и влизат от двете страни на плочката

и започнах да ги завивам с 1/2 оборот докато не започна да глъхне колата на 3000 оборота. После развих 1 оборот и излязох на пътя:
1ва скорост набира
2ра скорост набира
3та - набира
Завивам с 1/2 оборот и двата винта и пак:
1ва - набира
2ра - набира
3та - ~5000 оборота глъхне
Викам ясно - развих 1/4 оборот и пак. Да, ама пак глъхне. Развих още 1/4 пак глъхне (това беше състоянието на първия опит, при който може да не съм вдигнал достатъчно обороти)
Навих цял оборот - не върви. Голям зор. Развивам пак цял оборот върви докато не вдигне обороти.
Интересното в случая, е че като заглъхне на високи обороти 4-5000 после и на 2000 пак не върви. Трябва да поработи 1мин на празен ход и тръгва.
Предполагам, че аз бъркам, като настройвам двата винта едновременно. Сигурно си има значение, щом са 2
Та приемам всякакви съвети за регулиране или ако проблема е другаде.
Газовата според думите на стария собсвеник е била на 200км в момента на закупуването на автомобила, което се потвърждава от книжката и, т.е. в момента е на по-малко от 3000км. Изпарителя е Lovato.
ПП - Ще се слага газов инжекцион, но да се посъберат малко пари. Засега ще кара така.
преди има - няма 1 месец си купих Honda CR-V, на която и беше монтирана обикновена газова уредба. Колата си движеше нормално около 2000км докато не дойде пълното обслужване, полагащо се с "нова" кола. Смяна ремък, масла, филтри, реглаж на клапани. 500км след това няма проблем. И изведнъж при над 3000 оборота започна да забива. Разхода се вдигна повече от два пъти - 25 литра газ за 80км. Понеже съм на село и намирането на свестен газдаджия е трудна работа попрочетох тук - таме във форума и се опитах да си я настроя сам.
При топъл двигател настроих оборотите на празен ход. Не искаше да ги вдига над 700, затова ги нагласих там.
После развих еднакво 2та винта, които излизат от изпарителя и влизат от двете страни на плочката
и започнах да ги завивам с 1/2 оборот докато не започна да глъхне колата на 3000 оборота. После развих 1 оборот и излязох на пътя:
1ва скорост набира
2ра скорост набира
3та - набира
Завивам с 1/2 оборот и двата винта и пак:
1ва - набира
2ра - набира
3та - ~5000 оборота глъхне
Викам ясно - развих 1/4 оборот и пак. Да, ама пак глъхне. Развих още 1/4 пак глъхне (това беше състоянието на първия опит, при който може да не съм вдигнал достатъчно обороти)
Навих цял оборот - не върви. Голям зор. Развивам пак цял оборот върви докато не вдигне обороти.
Интересното в случая, е че като заглъхне на високи обороти 4-5000 после и на 2000 пак не върви. Трябва да поработи 1мин на празен ход и тръгва.
Предполагам, че аз бъркам, като настройвам двата винта едновременно. Сигурно си има значение, щом са 2

Та приемам всякакви съвети за регулиране или ако проблема е другаде.
Газовата според думите на стария собсвеник е била на 200км в момента на закупуването на автомобила, което се потвърждава от книжката и, т.е. в момента е на по-малко от 3000км. Изпарителя е Lovato.
ПП - Ще се слага газов инжекцион, но да се посъберат малко пари. Засега ще кара така.
Коментар