Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно автоматик??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос относно автоматик??

    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
    Има и кутии без електроника, ама без грам
    Тц помпата е в кутията Тук съм давал линкове ( на руски, и оргинала му на английски) как работи автомата, ползвай търсачката и попрочети малко
    Съжалявам за подвеждащата информация. На мерцедеса ми помпата е на двигателя или и за това се бъркам. Относно електрониката знам че има кутии без такава и съм карал такива, но още има ли някой да ги произвежда.
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос относно автоматик??

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      Има и кутии без електроника, ама без грам
      Тц помпата е в кутията Тук съм давал линкове ( на руски, и оргинала му на английски) как работи автомата, ползвай търсачката и попрочети малко
      Само да се уточним.....За коя помпа говорим? За тази която я наричаме хидротрансформатор, която заема място на конвенционалния съединител? Или за подкачваща, която наистина се намира в кутията и взема въртящия момент от вторичния вал? И дето позволява палене на ДВГ-то с дърпане? И този вид кутии се монтираха преди бая време на Г-класси военно изпълнение?
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос относно автоматик??

        Говорим за основната хидравлична помпа след хидротрансформатора (най-стандартния вариянт), вътре в автоматичната скоростна кутия, не за военните екстри. Ето го пак линка.(по някаква си причина тръгва от 4-та страница, но позволява да се върнете на 1-ва) Част от картинките са анимации и курсора на "мишката" от "стрелка" става на "ръчичка", тогава може да се "пуска и спира" кутията на различни режими, а в края на статията е даден и сайта на английски "Кое как работи", там има и за диференциалите, и за 4х4....пък ако и някой от модераторите го закачи на подходящо място в "систематизирана информация" ще е още по-добре, а не всеки път да го търся и аз.
        Последно редактирано от дядо владо; 09-04-09, 17:38. Причина: уточнение
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос относно автоматик??

          Първоначално публикуван от killer_diler Преглед на мнение
          ми при някои по полегати наклони като сам на "D" има леко задържане и трябва постоянно да ускорявам,но и принципно се интересувах дали това нещто вреди на автоматика понеже ми казаха че не било хубава а в същото време лоста си се движи без проблеми между "N" и "D" ,в смисал те трябва да се натиска бутона които е отстрани на лоста?
          Никакъв проблем няма,задържането е нормално за по-новите модели коли с ауто,аз имах ауди 7-скорости мултитроник и сам го пускал почти всеки път на неутрална,като слизам дефилето на Велинград,поради точно това леко задържане,за магистралата не знам но мисла,че няма да имаш проблем,но като го пускаш по енерция задължително трябва да работи двигателя.Ако имаш авто пилот,ще отвикнеш да го пускаш по енерция на магистралата.Успех

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос относно автоматик??

            До преди 7 години карах Рено 5 автоматик модел 1978 г. Управлението на кутията беше с електронен блок захранван от тахогенератор. Електрониката се скапа и предавките се сменяха разбъркано или колата вървеше само на една предавка. Изолирах електронното управление на електромагнитните вентили, които превключваха предавките. До волана монтирах най-обикновен двоен ел ключ за осветление със захранване от контактния ключ в положение работещ двигател. Когато беше включен единия прекъсвач, колата беше на първа скорост, след като се включеше и втория- втора скорост, а при изключване на двата прекъсвача- трета. Автомобилът беше с три предавки. След време демонтирах ел ключа и преместих превключването на лоста на чистачките( бързи чистачки-първа, бавни-втора, изключени-трета). Беше безотказно. Така продадох колата.

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос относно автоматик??

              Първоначално публикуван от alexi2828 Преглед на мнение
              Никакъв проблем няма,задържането е нормално за по-новите модели коли с ауто,аз имах ауди 7-скорости мултитроник и сам го пускал почти всеки път на неутрална,като слизам дефилето на Велинград,поради точно това леко задържане,за магистралата не знам но мисла,че няма да имаш проблем,но като го пускаш по енерция задължително трябва да работи двигателя.Ако имаш авто пилот,ще отвикнеш да го пускаш по енерция на магистралата.Успех
              Добре е да се прави разлика между различните видове автоматични скоростни кутии - Мултитроника на Ауди е безстепенен вариатор с 6 или 7 симулирани твърди предавателни числа

              http://en.wikipedia.org/wiki/Multitronic

              Тук повечето колеги пишат за автоматична трансмисия с хидротрансформатор - тя е съвсем друга бира. Но определено не "харесват" движението с висока скорост и ниско налягане на маслото - каквато е ситуацията при работещ на празен ход двигател и движещ се да речем с 80 км/ч автомобил. Точно затова засега е невъзможно конвенционалните автоматици да се комбинират със Старт-Стоп автоматика, защото няма как да се поддържа високо налягане на маслото при "гасенето" на двигателя на светофарите. А тези автоматици на практика се управляват изцяло хидравлично. Но според прес-информациите новия 8-степенен автоматик на BMW ще има хидроакумулатор (един хидроцилиндър с пружина), който ще осигурява налягане на маслото при гасенето на двигателя.

              Съвсем различен е принципът на действие на автоматизираните трансмисии с два съединителя, които вече масово се монтират в доста нови модели.
              ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
              Volvo XC90 D5 Executive '12
              Volvo XC60 D5 Summum '11
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос относно автоматик??

                От моите познания в областа автоматични скоростни кутии мога
                да кажа ,че когато автомобила е в движение в никакав случай не трябва да се превключва от "D" на "N".При изключване от скорост
                проблем няма ,но като се включи отново на "D" се получава голяма разлика между въртенето на металните и феродовите дискове.При
                включване на скорост наляганетона маслото притиска дисковете
                и от разликата в въртенето се получава износване на фородовите дискове.Колкото по малко превключване толкова по дълго ще се
                ползва автомата.Нали за това е автоматик,да включиш веднъж и караш.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X